Электр тогы. Ток көздері
Сабақтың тақырыбы | Электр тогы. Ток көздері |
Мақсаты | Электр тогы ұғымын беру, өткізгіштерде электр тогының пайда болу шарттарын қарастыру, оқушыларға мәтіннің мазмұнын түсіндіре отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
Жұмыс нәтижесі | Электр тогы ұғымы , ток көздері туралы жаңа түсініктер қалыптасады, өмірмен байланыстыра мысалдар келтіріп дәлелдейді. |
Сілтеме | Оқулық: Физика .8-сынып Б.М.Дүйсембаев Г.З Байжасарова А.А Медетбекова Алматы _,«Мектеп», 2004ж _____________ |
Негізгі идеясы | Электр тогы , ток көздері туралы мағлұмат алады. |
Қолданылған әдістері мен тәсілдері | Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек; АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау. Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. |
Ресурстар | Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, компьютер, проектор, желім, қайшы |
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут
|
Сабақ жоспары | 1. Ұйымдастыру: топқа бөлу(түрлі –түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою 2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша 3. Рефлексия 4. Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма | Жеке тапсырма |
Ойлау ды Блум Бойын ша жіктеу | Мақсат | Тапсырма түрі. Түрткілер. | Нәтиже | Бағалау | |||
Критерий лер | Дескрип-тор | Ұпай | Жиын-тық баға | ||||
Білу | Үй тапсырмасы «Электр құбылыстары» тарауы бойынша білімін анықтау. Қызығушылы- ғын ояту. | 1.Электр зарядының екі түрі 2.Оң ион және теріс ион 3.Зарядтың өлшем бірлігі 4.Кулон заңы 5.Электр өрісінің кернеулігі 6.Потенциалдар айырымы 7.Конденсатор 8.Электр сыйымдылығы 9.Е мен U арасынд байл | Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы лығы оянады, білімін көрсетеді. | Білім көлемін зерделеу
| Сурет толық анықталған | 3 | |
Сурет толық анықталмаған | 2 | ||||||
Сурет толық анықталмаған | 1 | ||||||
Түсіну | Оқулық мәтінін игерту. | Оқулық бойынша топтық жұмыс\мәтінмен жұмыс\, Жигсо әдісін пайдаланып мәтінді талдау | Тақырыптың басты идеясын табу | Тақырыптың басты идеясын табу | Тапсырманы толық орындады | 3 | |
Қателіктері болды | 2 | ||||||
Мүлдем орындай алмады | 1 | ||||||
Қолда ну | Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. | І топ Электр тогы дегеніміз не?
ІІ топ Электр тогы пайда болу және ұзақ сақталу үшін қажетті және жеткілікті шарттарға не жатады ІІІ топ. Қандай құрылғыларды ток көздері деп атайды ІV топ . ЭҚК деп нені айтады?
Сергіту сәті | Алған білімін тәжірибеде қолдана алады. | Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты Ру | Қалыптасқан | 3 | |
Толық емес | 2 | ||||||
Қиын | 1 | ||||||
Талдау | Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, ой шешімін табу. | Токтың әсерлері Жылулық Химиялық Магниттік Физиологиялық | Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. | Пікірталас қа түсу | диалог құрып,қорытынды жасай ды | 3 | |
тек диалог құрайды | 2 | ||||||
жұмысқа қатыспайды | 1 | ||||||
Жинақ тау | Бірлік болмай тірлік болмас. | . Электр тогының пайда болу шарттары | Қажеттілігін салыстыра нақтылайды | Жағдаяттан шыға білу құзыреті | Толық шықты | 3 | |
Қиналды | 2 | ||||||
Шаға алмады | 1 | ||||||
Бағалау | Дүниетанымын кеңейту. | Тақырыпқа сәйкес бес жолды өлең құрастыру | Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. | Логикалық ойы | Креативті | 3 | |
Ойы жүйелі, тың ойы емес | 2 | ||||||
Жалпыға ортақ ой | 1 |