Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. Жылу машиналары және табиғатты қорғау. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер).
Сабақтың тақырыбы: | Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. Жылу машиналары және табиғатты қорғау. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер). | ||||
Сілтеме: | Оқулық 8-сынып, нұсқаулық: СТО, (43-45 бет) Блум таксономиясы (45-80 бет), Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс (78-80 бет). | ||||
Жалпы мақсаты: | Білу: Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлiн Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер білу. Түсіну: . Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы түсіну Қолдану: Жылу қозғалтқыштары және оның адам өмірінде қолдану. Талдау: Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелерді талдау жасау, ойлау қабілеттерін дамыту. Жинақтау: «Жылу қозғалтқыштары» тақырыптары бойынша білімдерін жинақтау . Бағалау: Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау. | ||||
Негізгі идеялар: | Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру. Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру. Танымдық белсенділігін арттыру. Акт-ны | ||||
Көрнекі құралдар: | Компьютер, интерактивті такта, плакат, А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар, | ||||
Үйге тапсырма: | §§22-26, | ||||
Жаттығулар: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау түрі | Оқу нәтижесі | |
Ұйымдастыру | 1. Сынып оқушыларын процесс атаулары арқылы топқа бөлу — 1 мин. 2. Топ ережесін қайталау 3. Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин. | 1. оқушылар бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді. 2. Оқушылары бес топқа бөлінеді. 3. Топ ережесін қайталайды. 4. Спикер бағалайды | Бі-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды,. Спикер топ мүшелерін бағалайды | ||
Білу | «Не білгім келді…» . – 8 мин. | Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi қандай? | (топта оқушылар бір — бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды | Сұраққа жауап береді,кітаппен жұмыс істейді, | |
Тұсіну | «Не түсінгіне тиіспін — 9 мин. | Топ мүшелері. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы.Қысқаша баяндама жасайды. | Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау | Тақырыпты түсінеді, кітаппен жұмыс істейді | |
Қолдану | «Қалай қолданамыз» – 10 мин.
| Жылу қозғалтқыштары және оның адам өмірінде қолдану. Әр топқа тапсырма беріледі 1 топ Бу турбинасы; 2 топ Газ турбинасы; 3 топ Реактивті қозғалтқыштар; 4 топ Іштен жану двигателі: 5 топ Тозаңытқыш | Өзіндік бағалау, | Алған білімдерін практикада қоладнып,презентация жасау | |
Талдау | «Талқы»-8мин | Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелері(Таблица толтырады) | Өзін-өзі бағалау, | Алған білімдерін практикада қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды, физикалық тілде сөйлеу қабілеттері артады.презентация жасйды | |
Жинақтау | Бір сұрақ құрастырады, басқа топтың сұрағына жауап береді.-5 мин | Әр-бір топ мүшелері Жылу қозғалтқыштары» тақырыптарына 1 сұрақтан құрастырады. Топтар сұрақтарға жауап береді. | Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау. | Салыстырады, сұрақтарға жауап береді, топта жұмыс істеуге дағдыланады, | |
Бағалау. | Қорытынды,үйге тапсырма, бағалау | Екі жұлдыз, бір тілек жазады | Екі жұлдыз, бір тілек жазады | Екі жұлдыз, бір тілек жазады (Оқушылар өз ойларын жазып стикерге береді тақтаға іледі) | |