Күш моменті. Айналатын дененің тепе-теңдік шарты. Иінді таразылар.
Сабақтың аты | Күш моменті.Айналатын дененің тепе-теңдік шарты.Иінді таразылар. |
Жалпы мақсаты | Сыни тұрғыдан ойлау әдісін пайдалана отырып,күш моменті. айналатын дененің тепе-теңдік шарты, иінді таразылар түсінігін қалыптастыру, диалогтік оқыту әдісін пайдаланып проблемалық ситуациялық сұрақтармен ойлау, логикалық талдау қабілетін қалыптастыру, проблемалық сұрақтарға белсенділік танытқан оқушылардың шығармашылығынан көшбасшылықты байқау, салыстыру тапсырмасын бергенде жас ерекшеліктерін ескеру. |
Сілтеме | Электрондық оқулық,слайдтан тапсырма көздері,ресурстар
|
Оқыту нәтижесі | Тақырып мақсатын түсінеді.Ойы толығады.Күнделікті өміріміздегі және техникадағы маңыздылығына көз жеткізеді.Әрекетті сыни бағалауды үйренеді,пікірлерін айта алады,өзіндік ойын ортақ пікірге келтіріп отырады,көпшілікте өзін-өзі реттейді,басқа топтардың жауаптарын тыңдайды. |
Негізгі идеялар | Денелердің кинетикалық және потенциалдық энергияларының қосындысы толық механикалық энергия.Дененің ауасыз кеңістікте құлауы кезінде механикалық энергияның тұрақтылығының дәлелі. Толық механикалық энергияның сақталу заңы механикалық қозғалыстың жоғалуының мүмкін еместігін білдіретіндігін атап көрсету |
Тапсырма көздері | Топтарға арналған тапсырмалар: Тапсырма №1.Топқа бөлу. Тапсырма №2.Өтілген тақырыпты пысықтау мақсатында жадында қалған білімдерін қалай меңгергендігіне байланысты ой-қозғау сұрақтарын беру,диалог жүргізу арқылы мағынасын ашу Тапсырма №3.Сұрақтар жазылған ресурстар таратам постер арқылы қорғау. Тапсырма №4.Есептер шығару. Тапсырма №5.Топтастыру стратегиясы бойынша тапсырма орындау. |
Міндеттері | Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктерін қалыптастыру, шығармашылыққа және ойлану қабілетін дамыту |
Кейінгі тапсырма | Күш моменті.Айналатын дененің тепе-теңдік шарттары.Иінді таразылар. |
Блум таксономиясы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Білім | Ø Топқа бөліну Ø Оқушыларды жылдың төрт мезгілі бойынша топқа бөлу. 1.Қыс. 2.Көктем. 3.Жаз. 4.Күз. Ø Көшбасшыны тағайындау. Бағалау житондарын беру.
| Оқушы топқа бөлінеді Оқушылар өздері топ басшыларын таңдайды.Көшбасшы бағалайды.
|
Түсіну | Сұрақ қою арқылы қызығушылықты ояту: 1)Жұмыс.Жұмыс бірліктері.Істелген нақты жұмысты қандай формуламен есептейді? 2)? | Сыни тұрғыдан ойлау модуль бойынша диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлаудың талқылау үлгісі қолданды. |
Қолдану | Слайд бойынша түсіндіру: Бағанды диаграмманы бір шаманың әр түрлі сан мәндерін салыстырып кескіндеу үшін пайдаланамыз.Бағанды диаграмма түзу бойында бірдей қашықтықтарда, орналасқан ендері бірдей, ұзындықтары сан мәндеріне сәйкес бағандардан тұрады. | |
Талдау | 1-топ.Бүгінгі Ақтау қаласының таңертеңгі,түскі, кешкі, түнгі ауа райының баған диаграммасын кескіндеу. 2-топ.Үстірт қорығындағы жануарлар, сүтқоректілер, құстар,өсімдіктер туралы баған диаграммасын құру. 3-топ.Маңғыстаудағы ірі кен орындары қорының пайыздық мөлшерінің диаграммасын құру. | Берілген есепті топта шығырып келесі топқа ес картасы боынша түсіндіреді. |
Жинақтау | Диаграмма сөзін ағылшын тіліне аударыңыз? Сергіту сәті: «Қай топтың есте сақтауы күшті?» | |
Бағалау | Көшбасшы: | Оқушыларды салыстыру арқылы фомативті түрде бағалайды.Топты бағалаймыз.Көшбасшыны бағалаймыз. |