Абай мен Әбіш
Талас ауданы Шакиров ауылы
Шона Сымаханұлы атындағы орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Дилдабекова Салтанат Кулимбековна
Сабақтың тақырыбы: | Абай мен Әбіш | ||||||
Мақсаты: | Мәтінді түсініп оқиды, ондағы негізгі ойды, идеяны ажыратады.
| ||||||
Міндеті: | 1. Абай мен Әбіш жайлы мағлұмат алу, мәтіннің мазмұнын нақты айтуға үйрету. 2.Оқушылардың сөздік қорын, тіл байлығын дамыту. Шығармашылық қабілеттерін арттыру. 3. Абайдың, Әбіштің бейнелері арқылы үлгі өнеге алуға баулу. Бір-бірін тыңдауға, мейірімділікке, әдептілікке тәрбиелеу. | ||||||
Күтілетін нәтиже: | Абай мен Әбіш жайлы мағлұмат алады, мәтіннің мазмұнын жүйелі айтуға үйренеді. Оқушылардың сөздік қоры, тіл байлығы дамиды. | ||||||
Модульдің қамтылуы: | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
| ||||||
Әдіс-тәсілдер: | Топтастыру, “Ыстық орындық”, миға шабуыл, диалог әңгіме, әңгімелесу, сұрақ-жауап.
| ||||||
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: | Алтын ереже, ребус, «Пікір ағашы», жұлдызшалар, алма ағашы. А3 формат, түсті қағаздар , түрлі-түсті маркер, стикер.
| ||||||
Дереккөздер: | Әдебиеттік оқу 3-сынып. Ақпараттық ғаламтор желісі
| ||||||
Уақыты | Кезеңі | Мұғалімнің іс — әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||
3-минут | Ұйымдастыру | Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру. «Жүректен жүрекке» тренингін өткізу. Топқа бөлу. Мозайка әдісін қолдану арқылы мақал-мәтелдерді құрау. 1-топ Білім таппай мақтанба, Өнер таппай баптанба. 2-топ Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей. | Бір-біріне жақсы тілектер айту.
Қима қағаздардан мақал-мәтелдерді құрау арқылы 2 топқа бөліну.
| ||||
2 минут | Үй тапсырмасын сұрау | «Ыстық орындық» стратегиясы бойынша «Өркенің өссін!» мәтініне байланысты әр топ бірнеше сұрақ жазып сандықшаға салу. Әр топтан оқушылар кезекпен шығып, сол орындықта отырып, сандықшадан алған сұрақтарға жауап беру.
| Үйге берілген тапсырмаға байланысты оқушылар сұрақтар дайындау және сұрақтарға толық жауап беру. | ||||
Жаңа білімді меңгеру кезеңі | |||||||
3 минут
| Теориясы: «Білу» (бір нәрседен хабардар болу, еске түсіру)
| Жаңа сабақтың тақырыбын ребусты шешу арқылы ашу. «Абай мен Әбіш» -Абай кім? -Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер? Абайдың «Көзімнің қарасы» өлеңін бейнекөріністен көріп, тыңдай отырып, бірге ән айту.
| Жаңа сабақтың тақырыбын ребус арқылы ашу. Абай мен Әбіш Абай туралы өз ойларын, өлеңдерін айту.
| ||||
10 минут | «Түсіну» (өз түсінігі негізінде әрекет етеді, түсіндіреді)
| «Абай мен Әбіш» жаңа тақырыпты игеру мақсатында кітаппен жұмыс жасату. Мәтінді екі топқа бөліп беру. Мәтінді түсініп оқу, топта талдау.
| Оқушылар ребусты шешіп, жаңа сабақтың тақырыбын табу.
Оқушылар мәтінді оқу, топта талдау. | ||||
7 минут | «Қолдану» (алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)
| Түсінгендерін постерге түсіру. Әр топтағы оқушыларға жаңа тақырыптың идеясын ашу үшін арнайы материалдар мен қоса кітап арқылы талқылау, өз ойларын ортаға сала отырып түсінгендерін постерге салу және оны топтан бір оқушы қорғау | Түсінгендерін постерге түсіріп, топтон бір оқушы шығып ортада түсіндіру.
| ||||
5 минут | «Талдау» (талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады) | Ой қозғау : Абай мен Әбіш туралы білетіндерін «Пікір ағашына» жазу.
| Әр топ Абай мен Әбіш туралы білетіндерін «Пікір ағашына» жазу.
| ||||
5 минут | «Жинақтау» (ақпаратты жинақтайды, ойлап табады) | Жаңа тақырыпты жинақтау бойынша тест беру. Ол үшін «Кім жылдам» ойынын пайдалану. Тест тапсырмалары: 1. Абайдың үйіне кім келді? А) Наушабай Б) Суретші С) Әнші 2. Әбіштің шын есімі А) Ақылбай Б) Әбдірахман С) Мағауия 3. Абай ұлы Әбішке қандай сауал қойды? А) Не жақын, не алыс? Б) Дүниедегі ең қымбат нәрсе не? С) Ақ зат асыл ма, Қара зат асыл ма?
4. Әкесінің сұрағына Әбіш не деп жауап берді? А) Ақ зат асыл Б) Қара зат асыл С) Екеуі деасыл 5. Неше жасында Семейдегі орыс мектебіне оқуға барды? А) 6 жасында Б) 9 жасында С) 7 жасында 6. Әбдірахман Семейдегі оқуды бітіргеннен кейін, қайда оқуға барды? А)Орынборда Б)Отырарда С)Петербургке
| Оқушылар тест жұмысын орындайды. Тестте бір-бірініңкін тексеру, қорытындысын шығару.
| ||||
5 минут | «Бағалау» (бағалайды, талқылайды, өз пікірін айтады) | Жаңа тақырып бойынша ашық сұрақтар қою. 1. Абай мен Әбіш туралы не білдік? 2. Абай мен Әбіш қандай тұлғалар?
| Оқушылар топта бірлесе отырып сұрақтарға жауап береді.
| ||||
2 минут | Бағалау | Оқушылар бүгінгі сабақта қаншалықты жауап бергендерін жинаған жұлдызшаларына қарай өздеріне бағалату. «5»-кемінде 5жұлдызша «4»-3-4 жұлдызша «3»- 1-2 жұлдызша Мұғалім оқушылардың жинаған баллдары бойынша бағалайды
| Оқушылар «5» алса қызыл, «4» алса сары, «3» алса жасыл алмаға өз есімдерін жазып, «Алма ағашына» жапсырады. | ||||
1 минут | Үйге тапсырма
| Мәтінді түсініп оқу. Мәтін бойынша сурет салу. | Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады
| ||||
2 минут | Кері байланыс | «Екі жұлдыз, бір тілек»
| Әр оқушы өзіне ұнаған екі сәтті жазып, бір ұсыныс немесе тілек жазу. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін таратылған стикерге жазады.
| ||||