Жылу қозғалтқыштары. Жылу қозғалтқыштарының п.ә.к.-ті
Сабақтың тақырыбы: | Жылу қозғалтқыштары. Жылу қозғалтқыштарының п.ә.к.-ті | ||||||
Сілтеме: | Оқулық 8-сынып, нұсқаулық: СТО, (43-45 бет) Блум таксономиясы (45-80 бет), Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс (78-80 бет). | ||||||
Жалпы мақсаты: | Білу: Жылу қозгалтқыштарының түрін, құрылысынь және п.ә.к.-ті. есептей білу ;.Түсіну: Жылу қозгалтқыштарының жұмыс істеу принциптерінің құрылысын түсіну Қолдану: П.ә.к.-ті. есептеу формуласын,жылу қозғалтқыштарын тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдану. Талдау: Жылу қозғалтқыштарына талдау жасау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Жинақтау: «Жылу қозғалтқыштары» тақырыптары бойынша білімдерін жинақтау . Бағалау: Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау. | ||||||
Негізгі идеялар: | Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру. Танымдық белсенділігін арттыру. Акт-ны | ||||||
Көрнекі құралдар: | Компьютер, интерактивті такта, плакат, А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар, | ||||||
Үйге тапсырма: | §§22-24,жаттығу 13,бет 100 | ||||||
Жаттығулар: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау түрі | Оқу нәтижесі | |||
Ұйымдастыру | 1.Жылу қозғалтқыштарының атауына байланысты;Сынып оқушыларын топқа бөлу — 1 мин. 1. Топ ережесін қайталау 2. Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин. | 1. Топ басшылары бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.2. Оқушылары бес топқа бөлінеді. 3. Топ ережесін қайталайды. 4. Спикер бағалайды | Бі-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды,. Спикер топ мүшелерін бағалайды | ||||
Білу | «Не білемін…» өткен тақырыптарды қайталау. – 3 мин. | Кесте толтырады. | (топта оқушылар бір — бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды | Термодинамиканың заңдароының анықтамаларын, параметрлерін, өлшем бірліктерін, есептеу формулаларын қайталайды, кесте толтырады,жазады | |||
Тұсіну | «Кім білгір» арқылы- 15 мин.
| Топ мүшелері (Жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципін және құрылысын айтады).1 топ.Жылу қозғалтқыштарының құрылымы. 2 топ.Іштен жанатын қозғалтқыштар. 3 топ.Бу турбинасы. 4 топ.Газ турбинасы. 5 топ.Реактивтік қозғалтқыштар.
| Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау | Кітаппен жұмыс істейді,тақырыпты түсінеді, формуларды жазады.прзентация жасайды,қорғайды | |||
Қолдану | «КІм алғыр» атты ойын есептерді береді – 12 мин.
| Есептерді шығарады:1.Іштен жану қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті 25% .Ол нені білдіреді? 2.Егер турбинаға температурасы 480 0С бу еніп,сыртқа шыққанда 300 0С -қа дейін суитын болса,онда су турбинасының ПӘК-і неге тең?(37,5%) 3. Қыздырғышы 2270С, салқындатқышы 270С жылу машинасының макс ПӘК-і неге тең? (40 %). 4. Идеал жылу машинасы қыздырғыштан алған әрбір 1000 Дж энергия есебінен 250 Дж пайдалы жұмыс жасайтын болса, бұл жылу машинасының ПӘК-і неге тең? (25 %).
5. Жылу машинасы қыздырғыштан 100 кДж энергия алады, ал салқындатқышқа 70 кДж энергия береді. Осы машинаның ПӘК-і қандай?(30%)
| Өзіндік бағалау, | Алған білімдерінқоладнып есепетер шығара біледі. | |||
Талдау | Логикалық сұрақтар әр топқа бір сұрақтан береді, талдайды.-5 мин | 1.Іштен жанатын қозғалтқышта маховик қандай қызмет атқарады?2. Қозғалтқыш цилиндрі жанғыш қоспаға толып, қақпақша жабылғаннан кейін, поршень жоғары қарай қозғалып,жанғыш қоспа сығылады.Осы такт қалай аталады? 3. Қозғалтқыш цилиндрінің жанғыш қоспаға толып, қақпақша жабылған кездегі такт қалай аталады? 4.Поршеньді бу қозғалтқышы бу турбинасынан артықшылығы неде? 5. Газ турбинасының бу турбинасынан артықшылығы неде?
| Өзін-өзі бағалау, | Алған білімдерін қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды, физикалық тілде сөйлеу қабілеттері артады. | |||
Жинақтау | Венн диаграмасы.Осы екі жылу қозғалтқыштарының ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау-5мин |
| Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау. | Салыстырады, Венн диаграмасын салады,топта жұмыс істеуге дағдыланады, | |||
Бағалау. | Бағалайды,қорындылайды, үйге тапсырма береді.-2 мин | Оқушылар топың атынан тілек жазады | Екі жұлдыз, бір тілек жазады | Екі жұлдыз, бір тілек жазады (Топтар өз ойларын жазып стикерге береді тақтаға іледі) | |||