Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш
Сабақтың тақырыбы: | Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш. | ||||
Сілтеме: | Оқулық 8-сынып, нұсқаулық: СТО, (43-45 бет) Блум таксономиясы (45-80 бет), Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс (78-80 бет). | ||||
Жалпы мақсаты: | Білу: Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын, тоңазытқыштың құрылысын білу ;.Түсіну: Тоңазытқыштың жұмыс істеу принциптерінің түсіну Қолдану: Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы. Тоңазытқыштарды тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдану. Талдау: Жылу қозғалтқыштары жылу алмасу,қолданылатын дене,жұмысын талдайды. талдау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Жинақтау: «Тоңазытқыш.» тақырыбы бойынша білімдерін жинақтау . Бағалау: Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау. | ||||
Негізгі идеялар: | Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру. Танымдық белсенділігін арттыру.
| ||||
Көрнекі құралдар: | Компьютер, интерактивті такта, плакат, А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар, | ||||
Үйге тапсырма: | §§24,25 | ||||
Жаттығулар: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау түрі | Оқу нәтижесі | |
Ұйымдастыру | Сынып оқушыларын топқа бөлу — 1 мин.1. Топ ережесін қайталау 2. Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин. | 1. Топ басшылары бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.2. Оқушылары бес топқа бөлінеді. 3. Топ ережесін қайталайды. 4. Спикер бағалайды | Бі-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды,. Спикер топ мүшелерін бағалайды | ||
Білу | «Ой сергіту» өткен тақырыптарды қайталау. – 3 мин. | Сұрақтарға жауап береді. 1.Жылу қозғалтқыштарды деп қандай құрылғыларды айтамыз? 2.Барлық жылу қозғалтқыштарының құрлысындағы негізгі бөлітері қандай? 3.Жылу қозғалтқыштардың қандай түрлері бар? 4.Реактивті қозғалтқыштардың қандай түрлері бар?
| (топта оқушылар бір — бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды | Жылу қозғалтқыштары тақырыпқа сұрақтарға жауап береді | |
Тұсіну | «Өрістеу» арқылы- 20 мин.
| Топ мүшелері . Тоңазытқыш машиналар, құрылысы мен жұмыс істеу принципі..
| Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау | Кітаппен жұмыс істейді,тақырыпты түсінеді прзентацияқорғайды | |
Қолдану | «Шалқу – 9 мин.
| Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы.( тозаңытқыш)
| Өзіндік бағалау, | Алған білімдерінқоладнып әр топтан жауап береді | |
Талдау | Бұл кезеңде оқушылар өткен тақыптарды сызба нұсқа арқылы талдап қортындылайды.-5 мин | Жылу қозғалтқыштары жылу кемшілігі мен артықшылығын талдайды. | Өзін-өзі бағалау, | Алған білімдерін қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды | |
Жинақтау | Эйлер дөңгелегі. -3мин
| Тоңазытқыш атқаратын қызметі мен құрылысы | Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау. | Эйлер дөңгелегін салады,топта жұмыс істеуге дағдыланады, | |
Бағалау. | Бағалайды,қорындылайды, үйге тапсырма береді.-2 мин | Оқушылар топың атынан тілек жазады | Екі жұлдыз, бір тілек жазады | Екі жұлдыз, бір тілек жазады (Топтар өз ойларын жазып стикерге береді тақтаға іледі) | |