Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш

 

Сабақтың тақырыбы:Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш.
Сілтеме:Оқулық 8-сынып, нұсқаулық:  СТО, (43-45 бет)  Блум таксономиясы (45-80 бет),  Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс   (78-80 бет).
Жалпы мақсаты:Білу: Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын, тоңазытқыштың құрылысын  білу  ;.Түсіну: Тоңазытқыштың жұмыс істеу  принциптерінің  түсіну

Қолдану: Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы. Тоңазытқыштарды тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдану.

Талдау:  Жылу қозғалтқыштары  жылу алмасу,қолданылатын дене,жұмысын талдайды. талдау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Жинақтау: «Тоңазытқыш.» тақырыбы  бойынша білімдерін жинақтау .

Бағалау:  Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау.

Негізгі идеялар:  Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру.

Танымдық белсенділігін арттыру.

 

Көрнекі құралдар:Компьютер, интерактивті такта, плакат,  А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар,
Үйге тапсырма:§§24,25
Жаттығулар:Мұғалімнің   іс-әрекетіОқушының   іс-әрекетіБағалау  түріОқу нәтижесі
ҰйымдастыруСынып оқушыларын    топқа бөлу — 1 мин.1.     Топ ережесін қайталау

2.     Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин.

1.      Топ басшылары бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.2.     Оқушылары  бес топқа  бөлінеді.

3.     Топ ережесін қайталайды.

4.     Спикер бағалайды

Бі-біріне тілек айтады,  топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды,. Спикер топ мүшелерін бағалайды
Білу «Ой сергіту»  өткен тақырыптарды қайталау. – 3 мин.Сұрақтарға жауап береді. 

1.Жылу қозғалтқыштарды деп қандай құрылғыларды айтамыз?

2.Барлық жылу қозғалтқыштарының құрлысындағы  негізгі бөлітері қандай?

3.Жылу қозғалтқыштардың қандай түрлері бар?

4.Реактивті қозғалтқыштардың қандай түрлері бар?

 

 

 

(топта оқушылар бір — бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайдыЖылу қозғалтқыштары тақырыпқа сұрақтарға жауап береді
Тұсіну «Өрістеу» арқылы- 20 мин

 

 

Топ мүшелері . Тоңазытқыш машиналар, құрылысы мен жұмыс істеу принципі..

 

Өзін-өзі,  бірін-бірі бағалауКітаппен жұмыс істейді,тақырыпты түсінеді прзентацияқорғайды
Қолдану«Шалқу  – 9 мин. 

 

 

 

Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы.( тозаңытқыш)

 

 

Өзіндік бағалау,Алған білімдерінқоладнып әр топтан жауап береді
ТалдауБұл кезеңде оқушылар өткен тақыптарды сызба нұсқа арқылы талдап қортындылайды.-5 минЖылу қозғалтқыштары  жылу кемшілігі мен артықшылығын талдайды.Өзін-өзі бағалау,Алған білімдерін қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды
ЖинақтауЭйлер дөңгелегі. -3мин 

 

 

 

 

Тоңазытқыш атқаратын қызметі мен құрылысы Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау.Эйлер дөңгелегін салады,топта жұмыс істеуге дағдыланады,
Бағалау.Бағалайды,қорындылайды, үйге тапсырма береді.-2 минОқушылар топың атынан тілек жазадыЕкі жұлдыз, бір тілек жазадыЕкі жұлдыз, бір тілек жазады (Топтар өз ойларын жазып стикерге береді тақтаға іледі)