Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау

                                          Дүниетану (4 «б» сыныбы)

Тақырыбы: Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау

Мақсаты:

а) жаңа сабақты түсіндіру, алған білік – дағдыларын қалыптастыру, білімдерін одан әрі нығайту;

Ә) Өз бетімен түсініп оқуға, өз ойын ашық жеткізуге, ой – өрісін, қиялын, шығармашылық қабілетін дамытуға төселдіру;

Б) Оқушыларды табиғатты қорғауға, сүйе білуге, білімді, ұйымшыл, ұқыпты болуға тәрбиелеу.

Әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, талдау – жинақтау, тест

Көрнекілігі: слайд

Барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Үй тапсырмасын пысықтау

ІҮ. Жаңа сабақ          

Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау

  1. Көрнекілік бойынша жаңа сабақты түсіндіру

(тау, аңдар, құстар, өзендер, көлдер)

  1. Сұрақ – жауап әдісі

Табиғат байлықтарын қалай қорғаймыз? (Оқушылар жауап береді)

  1. Мемлекеттік бағыт

Жалпыхалықтық бағыт

Қорғау үшін

1918 жылы арнаулы комитет

1962 жылы Қазақстан табиғатын қорғау туралы жарлық

2004-2015 жылғы жарлық

1978 жылы Қызыл Кітап

 

Қорықтар:

Алматы, Ақсу – Жабағылы, Катон – Қарағай, Марқакөл, Үстірт (1984ж)

  1. Қорық дегеніміз не?
  2. Оқулықпен жұмыс
  3. Сабақты пысықтау үшін деңгейлік тасырмалар

 

І кезең (жазбаша)

  1. Өзің тұратын өлкеңде қандай қорық бар? (Үстірт)
  2. Қорықтарды жаз
  3. Паң та епті жануар (барыс)

 

ІІ кезең (ауызша)

  1. Бүркіт Бұғы            3. Тоқылдақ

 

 

 

ІІІ. Тест сұрақтары

1.Жер бетінің «өкпесі» деп нені айтады?

А) тауды       ә) орманды       б) шалғынды

  1. Еліміздің әйгілі қарағайлы орман курорты қайда орналасқан?

А) Көкшетауда     ә) Қостанайда      б) Алматыда

  1. Су бетінде сырғанап жүретін қай жәндік?

А) қоңыз     ә) инелік      б) суаршын

  1. Орман не береді?

А) ағаш, әйнек           ә) қағаз, астық         б) дәрі – дәрмек, жиһаз

  1. Ауаны тазартудың ең нәтижелі жолы қандай?

А) газдандыру         ә) көгалдандыру         б) желдеткіш орнату

 

4 – кезең  (Жазбаша)

  1. Монолог    Диалог                      3. Сурет  салу

 

Ү. Қорытындылау

«Венн диаграммасы»

  1. Табиғатты аялау
  2. Аңдар, құстар, ағаштар

 

ҮІ. Бағалау

ҮІІ. Үйге: оқу, мазмұндау, эссе жазу