Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау
Дүниетану (4 «б» сыныбы)
Тақырыбы: Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау
Мақсаты:
а) жаңа сабақты түсіндіру, алған білік – дағдыларын қалыптастыру, білімдерін одан әрі нығайту;
Ә) Өз бетімен түсініп оқуға, өз ойын ашық жеткізуге, ой – өрісін, қиялын, шығармашылық қабілетін дамытуға төселдіру;
Б) Оқушыларды табиғатты қорғауға, сүйе білуге, білімді, ұйымшыл, ұқыпты болуға тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, талдау – жинақтау, тест
Көрнекілігі: слайд
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Үй тапсырмасын пысықтау
ІҮ. Жаңа сабақ
Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау
- Көрнекілік бойынша жаңа сабақты түсіндіру
(тау, аңдар, құстар, өзендер, көлдер)
- Сұрақ – жауап әдісі
Табиғат байлықтарын қалай қорғаймыз? (Оқушылар жауап береді)
- Мемлекеттік бағыт
Жалпыхалықтық бағыт
Қорғау үшін
1918 жылы арнаулы комитет
1962 жылы Қазақстан табиғатын қорғау туралы жарлық
2004-2015 жылғы жарлық
1978 жылы Қызыл Кітап
Қорықтар:
Алматы, Ақсу – Жабағылы, Катон – Қарағай, Марқакөл, Үстірт (1984ж)
- Қорық дегеніміз не?
- Оқулықпен жұмыс
- Сабақты пысықтау үшін деңгейлік тасырмалар
І кезең (жазбаша)
- Өзің тұратын өлкеңде қандай қорық бар? (Үстірт)
- Қорықтарды жаз
- Паң та епті жануар (барыс)
ІІ кезең (ауызша)
- Бүркіт Бұғы 3. Тоқылдақ
ІІІ. Тест сұрақтары
1.Жер бетінің «өкпесі» деп нені айтады?
А) тауды ә) орманды б) шалғынды
- Еліміздің әйгілі қарағайлы орман курорты қайда орналасқан?
А) Көкшетауда ә) Қостанайда б) Алматыда
- Су бетінде сырғанап жүретін қай жәндік?
А) қоңыз ә) инелік б) суаршын
- Орман не береді?
А) ағаш, әйнек ә) қағаз, астық б) дәрі – дәрмек, жиһаз
- Ауаны тазартудың ең нәтижелі жолы қандай?
А) газдандыру ә) көгалдандыру б) желдеткіш орнату
4 – кезең (Жазбаша)
- Монолог Диалог 3. Сурет салу
Ү. Қорытындылау
«Венн диаграммасы»
- Табиғатты аялау
- Аңдар, құстар, ағаштар
ҮІ. Бағалау
ҮІІ. Үйге: оқу, мазмұндау, эссе жазу