1000 көлемінде көбейту және бөлу «Жұлдызды сәт» ойыны
Сабақтың тақырыбы: 1000 көлемінде көбейту және бөлу «Жұлдызды сәт» ойыны
Сабақтың мақсаты:
1) 40*7, 280:7 түріндегі кестеден тыс көбейту және бөлу тәсілдерін меңгерту, екі-үш амалды өрнектерді шешу дағдыларын жетілдіру.
2) Логикалық ойлау қабілетін, тез есептеу дағдыларын дамыту
3) Өз бетімен жұмыс жасауға баулу, зейінділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ
Сабақтың әдісі: практикалық, көрнекілік
Сабақтың көрнекілігі: жалпы кластық топшама
Пәнаралық байланыс: әдебиет, орыс тілі, ағылшын тілі
Сабақтың барысы:
І. ҚЫҒЫЗУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ
1.Сабаққа психологиялық дайындық
Балаларды ойынның ережесімен таныстыру
- «Бәйге»
- Санды сөзжұмбақ
400 | 3 | 700 | 90 | 60 | 80 | 100 | 800 | 20 | 10 |
т | і | л | ә | з | у | с | е | к | д |
100*4 | 10*9 | 10*8 | 100*8 | 7*100 | 500:5 | 300:100 | 600:10 | 50:5 | 30:10 | 10*2 |
т | ә | у | е | л | с | і | з | д | і | к |
Тәуелсіз дегенді қалай түсінесіңдер?
Тәуелсіздік күнін қашан тойлаймыз? (16-желтоқсан)
Биыл Тәуелсіздік алғанымызға неше жыл толып отыр? (21 жыл)
- «Куббизм»
- Бөрененің ұзындығы 5 метр. 1 минутта бөрененің 1 метрі кесілсе, бөренені кесіп бітуге неше минут керек? – 4 минут
- Екі залда 50 орындық бар. Бір залдан 10 орындықты алып кеткенде, екі залдағы орындықтар саны бірдей болды. Әуелде әр залда неше орындықтан болды? – 30 және 20
- Сөздерді дұрыс құрастыр және артық сөзді алып таста: ҚРАЫБЗ, АУЫҚН, МААЛ, АЛМАҚ, МҰТРЛА. – Қарбыз, қауын, алма, қалам, алмұрт.
- Бозторғайлар 9 болса, сарышымшықтардың олардан 3-і артық. Барлық құстардың үштен бір бөлігі ұшып кетті. Неше құс ұшып кетті? – 7 құс
- Жарасқа таңертең сағат 9-да тұру керек. Сондықтан ол кешкі 6-да сағаттың қоңырауын қосты да, ұйықтап қалды. Қоңырау неше сағат өткен соң шырылдайды? – 3 сағат
- Анасы балаларына 10 шоколадты бөліп, қыздарына үш-үштен, ұлдарына екі-екіден берді. Қыздар нешеу, ұлдар нешеу? – 2 қыз, 2 ұл.
ІІ. МАҒЫНАНЫ ТАНУ
1-бөлім. «Есепте»
4*7=28 40*7=4 онд.*7=28 онд.=280 80*9=720 6*70=420
7*4=28 7*40=280 9*80=720 70*6=420
28:7=4 280:7=40 720:9=80 420:6=70
28:4=7 280:4=70 720:80=9 420:70=6
5 ұяшық бойынша оқушылар өздеріне тапсырманы таңдайды:
540:9=60 630:9=70 6*40=240 23*10=230 6*80=480
50*6=300 80*7=560 400:80=5 400:10=40 700:100=7
810:9=90 480:80=6 270:9=30 90*6=540 10*40=400
«Венн диаграммасы»
Суретке ұсынылған нұсқаларды таңда
- Дөңгелектің ортақ бөлігінде барлығы қара немесе кішкентай мысықтар бар.
- Дөңгелектің ортақ бөлігінде бөлігінде барлығы қара және кішкентай мысықтар бар.
Алдарында жатқан «иә» дегенде жасыл дөңгелек, «жоқ» дегенде қызыл дөңгелек карточкаларымен үндемей көтеру арқылы жауап береді.
2-бөлім. «Есепті шығар»
1.
бағасы | саны | құны |
бірдей | 6 | 180 |
? | 270 |
Шешуі: 180:6=30 (1 қаламның бағасы)
270:30=9 (қалам)
Жауабы: 9 қалам сатып алуға болады
2. 3 вагонда – 180 орын Шешуі: 180:3=60 (1 вагондағы орын саны) Жауабы: 420 орын
7 вагонда — ? 7*60=420 (орын)
- 6 кг – 3 л Шешуі: 6:3=2 (кг) 180:2=90 (л)
180 кг — ? л Жауабы: 90 литр шырын
- 100 кг – 50 кг Шешуі: 100:50=2 (кг) 200:2=100 (кг)
200 кг — ? кг Жауабы: 100 килограмм джем
- 10 шелекте – 50 кг Шешуі: 50:10=5 (1 шелектегі алма) 5*20=100 (кг)
20 шелекте — ? кг Жауабы: 100 килограмм алма
3-бөлім. «Амалдарды орында»
5 ұяшық ішінен өздеріне ұнағанын таңдайды, есепті шығарады және шешуін үш тілде айтады.
(500-20):60=8 (сегіз, восемь, eight)
(420+30):5=9 (тоғыз, девять, nine)
560:8-65=5 (бес, пять, five)
16-360:60=10 (он, десять, ten)
(120+240):90=4 (төрт, четыре, four)
ІІІ. ТОЛҒАНЫС
Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
Олай болса жинаған «жұлдыздарымызды» санайық!
«Шығармашылық тапсырма»
Сандықша кілтпен кілтелінген. Кілтін табу үшін жазуларға қөңіл аудар. Егер кілттегі жазулар жалған болса, онда сандықшаның кілтін тап.
сары кілт емес бұл кілт емес осы кілт
Сандықша ашылғаннан кейін ішіндегі кәмпиттер оқушыларға таратылады
Қорытындылау
Өсер елдің қай сәтте де бірлік болмақ қалауы,
Лаула! Лаула! Желтоқсанның мұзға жаққан алауы!
Өздеріндей өр намысты жас өркені бар елдің,
Ешқашанда еңкеюге тиісті емес жалауы!
- Үйге тапсырма
№ 6, 171 бет
- Бағалау, мадақтау