Оқушылардың тәрбие деңгейлерін бағалау

Оқушылардың тәрбие деңгейлерін бағалау

Оқушының аты жөні: ____________________________________ Сынып:____

 

 

Жауапкершілік және парыз
1Менің сыныбымның ұжымы жақсы жұмыс істеу үшін өзім соған ұмтылу керек43210
2Сыныптың жұмысын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгіземін43210
3Сыныпта жеке іс-шараларды өзім ұйымдастырамын43210
4Сыныптың жұмысын қорытындылауды өткізуге қатысамын43210

 

Ұқыптылық
1Қітапханалық кітаптарына ұқыптылықпен қолданамын43210
2Мектеп жиһазына ұқыптылықпен қараймын (сызбаймын, парталарды шимайламаймын)43210
3өз киімдеріме ұқыптылықпен қараймын (тазалап, қадағалап отырамын)43210
4Табиғи ресурстарды үнімдеймін (электроқуатты, су, қағаз, дәптерді аяғына дейін қолданамын)43210

 

Тәртіптік
1Мектеп жарлығында жазылған ережелерді білемін, қадағалаймын43210
2Сабақты назар қойып тындаймын, мұғалімнің түсіндіргенде басқаларға бөгет жасамаймын43210
3Сыныпта  (мектепте) өткізілген сыныптан тыс іс-шараларға қатысамын43210
4Сыныптың ұжымдық жұмыстарының нәтижелеріне жауапкершілікпен қараймын43210

 

Оқуға жауапкершілікпен қарау
1Мектепке үй жұмысын орындап келемін43210
2Үй жұмысын орындағанда үлкендерден көмек сұраймын43210
3Қосымша әдебиеттерді қолданамын (ғаламтормен қолданамын)43210
4Ұқыптымын, жауапкершілігім мол, өз сөзімде тұрамын43210

 

Қоғамдық еңбекке қатынасым
1Маған берілген тапсырмаларды уақытында орындаймын43210
2Еңбек рейдтеріне қатысамын (мектептің, сыныптың, мектеп ауласын жинауға көмектесемін)43210
3Ата-анам берген тапсырмасын орындаймын43210
4Парыз тапсырмаларды ұқыпты орындаймын43210

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұжымдастыру, жолдастық сезім
1Менің жолдастарымның басқа сынптастармен қарым-қатынасына қанағатымын43210
2Мектептің барлық ұжымының қызығушылықтарына қол ұшын беруге дайынмын (қоғамдық ұйымдарда және басқа ұйымдарда)43210
3Үлкендердің тапсырмасын немесе сыныптастарымның үй жұмысын орындауға көмектесемін43210
4Жұмысымның нәтижелеріне және жолдастарымның жұмысының нәтижелеріне атап өтуге дайынмын.43210

 

Мейірімділік және ұжымдастыру
1Басқа оқушыларға көмектесуге ұмтыламын, қиындықтар туындағанда кішілерге көмектесемін43210
2Ұлкен адамдармен сыпайымын, үлкен адамдарға орын беремін43210
3Кішілерге қамқормын43210
4Маған әрқашан көмекпен келуге болады43210

 

 

Адалдық және әділдік
1Оқушы өз әрекеттері үшін жауапты деп ойлаймын43210
2Егер бір жамандық жасасам, міндетті түрде мойындаймын43210
3мен жоқта менің іс-әрекетім туралы үлкенге айтқан жолдасымды сөз қыламын43210
4Кез келген ұжымның алдында өзімнің пікірімді анық және басқа жерде айтамын43210

 

 

 

Қарапайымдық
1өзімнің табыстарымды айта кетіп, жолдасымның табысы туралы да ұмытпаймын43210
2Адамды ақшамен емес сыйлайды деп ойлаймын43210
3Кейде мақтануды жақсы көремін43210
4Басқа ұлттың ұлдарымен және қыздарымен дос бола аламын43210

 

Мәдени деңгей
1Айына 1 рет мұражайға, театрға, көрмелерге барамын43210
2Теледидарлық бағдарламалардың арасынан оқу- танымдық фильмдерді қараймын. (жануарлар және өсімдіктерді дүниесі туралы, жазушылардың, кино әртістердің өмірі мен әрекеттер туралы бағдарламаларды. Қазіргі заманғы музыка мен эстраданы ғана емес, сонымен қатар классикалық музыканы тыңдаймын)43210
3өз сөзімді қадағалаймын, мен болған жерде дөрекі сөздерді қолдануға жол бермеймін43210
4Қоғамдық жерлерде тәртіп ережелерін қадағалаймын (сонын ішінде көлікте)43210

 

 

 

 

 

Әр пункт бойынша есептеуін шығару.

Балаларға айту: «Сауалнаманың сұрақтарын оқу, көп ойланбау, өзіңіздің жауаптарыңызды 5 балдық шкаласы бойынша бағаландар»

«0» — әрқашан жоқ немесе ешқашан

«1» —  өте сирек, кездейсоқ.

«2» — «иә» жауабынан гөрі «жоқ», кейде есіме түсіремін

«3» — «жоқ» жауабынан гөрі «иә», кейде ұмытып кетемін

«4» — әрқашан «иә», үнемі

 

Әр пунктің нәтижесін қосып 16-ға болу керек (ұпайдың жоғарғысы), (3+4+3+4)/16, содан кейін барлық пунктердің нәтижесін қосып 9-ға болу (1+0,9+0,7+0,6+0,5+1+1+1+0,2)/9

 

0,5 дейін- тәрбиенің  төмен деңгейі

0,6- тәрбиенің ортадан төмен деңгейі

0,7-0,8- тәрбиенің  орта деңгейі

0,9 дейін- тәрбиенің  ортадан жоғарғы деңгейі

1- тәрбиенің  жоғары деңгейі

 

Содан кейін әр оқушының көрсеткіштерін қосып оны оқушы санына бөлу керек осылай сыныптың тәртіп деңгейі анықталады.

 

Пән мұғалімдерді 9 пункт  5 балдық шкала бойынша оқушыларды қосымша сұрақсыз бағалайды.

 

Солай ата-аналарды бағалайды.

 

Содан кейін көрсеткіштерді тең қойып шешімдерін жасайды:

  • Төмен деңгей: әлсіз, тәртіп нашар
  • Орта деңгей: «өзіндік» білімі бар, қоғамдық жұмыстарға жауапкершілігі жоқ
  • Жақсы деңгей: тәртібі де, әрекеттері де сәйкес келеді, өз бетінше жұмыс істей алады, қоғамдық позициясы жақсы
  • Жоғары деңгей: тәртібі де, әрекеті де нық орнаған, өз бетінше жұмыс істей алатын, қоғамдық және азаматтық позициясы белсенді.