Оқушылардың тәрбие деңгейлерін бағалау
Оқушылардың тәрбие деңгейлерін бағалау
Оқушының аты жөні: ____________________________________ Сынып:____
Жауапкершілік және парыз | ||||||
1 | Менің сыныбымның ұжымы жақсы жұмыс істеу үшін өзім соған ұмтылу керек | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
2 | Сыныптың жұмысын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгіземін | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
3 | Сыныпта жеке іс-шараларды өзім ұйымдастырамын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
4 | Сыныптың жұмысын қорытындылауды өткізуге қатысамын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Ұқыптылық | ||||||
1 | Қітапханалық кітаптарына ұқыптылықпен қолданамын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
2 | Мектеп жиһазына ұқыптылықпен қараймын (сызбаймын, парталарды шимайламаймын) | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
3 | өз киімдеріме ұқыптылықпен қараймын (тазалап, қадағалап отырамын) | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
4 | Табиғи ресурстарды үнімдеймін (электроқуатты, су, қағаз, дәптерді аяғына дейін қолданамын) | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Тәртіптік | ||||||
1 | Мектеп жарлығында жазылған ережелерді білемін, қадағалаймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
2 | Сабақты назар қойып тындаймын, мұғалімнің түсіндіргенде басқаларға бөгет жасамаймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
3 | Сыныпта (мектепте) өткізілген сыныптан тыс іс-шараларға қатысамын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
4 | Сыныптың ұжымдық жұмыстарының нәтижелеріне жауапкершілікпен қараймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Оқуға жауапкершілікпен қарау | ||||||
1 | Мектепке үй жұмысын орындап келемін | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
2 | Үй жұмысын орындағанда үлкендерден көмек сұраймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
3 | Қосымша әдебиеттерді қолданамын (ғаламтормен қолданамын) | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
4 | Ұқыптымын, жауапкершілігім мол, өз сөзімде тұрамын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Қоғамдық еңбекке қатынасым | ||||||
1 | Маған берілген тапсырмаларды уақытында орындаймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
2 | Еңбек рейдтеріне қатысамын (мектептің, сыныптың, мектеп ауласын жинауға көмектесемін) | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
3 | Ата-анам берген тапсырмасын орындаймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
4 | Парыз тапсырмаларды ұқыпты орындаймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Ұжымдастыру, жолдастық сезім | ||||||
1 | Менің жолдастарымның басқа сынптастармен қарым-қатынасына қанағатымын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
2 | Мектептің барлық ұжымының қызығушылықтарына қол ұшын беруге дайынмын (қоғамдық ұйымдарда және басқа ұйымдарда) | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
3 | Үлкендердің тапсырмасын немесе сыныптастарымның үй жұмысын орындауға көмектесемін | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
4 | Жұмысымның нәтижелеріне және жолдастарымның жұмысының нәтижелеріне атап өтуге дайынмын. | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Мейірімділік және ұжымдастыру | ||||||
1 | Басқа оқушыларға көмектесуге ұмтыламын, қиындықтар туындағанда кішілерге көмектесемін | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
2 | Ұлкен адамдармен сыпайымын, үлкен адамдарға орын беремін | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
3 | Кішілерге қамқормын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
4 | Маған әрқашан көмекпен келуге болады | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Адалдық және әділдік | ||||||
1 | Оқушы өз әрекеттері үшін жауапты деп ойлаймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
2 | Егер бір жамандық жасасам, міндетті түрде мойындаймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
3 | мен жоқта менің іс-әрекетім туралы үлкенге айтқан жолдасымды сөз қыламын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
4 | Кез келген ұжымның алдында өзімнің пікірімді анық және басқа жерде айтамын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Қарапайымдық | ||||||
1 | өзімнің табыстарымды айта кетіп, жолдасымның табысы туралы да ұмытпаймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
2 | Адамды ақшамен емес сыйлайды деп ойлаймын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
3 | Кейде мақтануды жақсы көремін | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
4 | Басқа ұлттың ұлдарымен және қыздарымен дос бола аламын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Мәдени деңгей | ||||||
1 | Айына 1 рет мұражайға, театрға, көрмелерге барамын | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
2 | Теледидарлық бағдарламалардың арасынан оқу- танымдық фильмдерді қараймын. (жануарлар және өсімдіктерді дүниесі туралы, жазушылардың, кино әртістердің өмірі мен әрекеттер туралы бағдарламаларды. Қазіргі заманғы музыка мен эстраданы ғана емес, сонымен қатар классикалық музыканы тыңдаймын) | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
3 | өз сөзімді қадағалаймын, мен болған жерде дөрекі сөздерді қолдануға жол бермеймін | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
4 | Қоғамдық жерлерде тәртіп ережелерін қадағалаймын (сонын ішінде көлікте) | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Әр пункт бойынша есептеуін шығару.
Балаларға айту: «Сауалнаманың сұрақтарын оқу, көп ойланбау, өзіңіздің жауаптарыңызды 5 балдық шкаласы бойынша бағаландар»
«0» — әрқашан жоқ немесе ешқашан
«1» — өте сирек, кездейсоқ.
«2» — «иә» жауабынан гөрі «жоқ», кейде есіме түсіремін
«3» — «жоқ» жауабынан гөрі «иә», кейде ұмытып кетемін
«4» — әрқашан «иә», үнемі
Әр пунктің нәтижесін қосып 16-ға болу керек (ұпайдың жоғарғысы), (3+4+3+4)/16, содан кейін барлық пунктердің нәтижесін қосып 9-ға болу (1+0,9+0,7+0,6+0,5+1+1+1+0,2)/9
0,5 дейін- тәрбиенің төмен деңгейі
0,6- тәрбиенің ортадан төмен деңгейі
0,7-0,8- тәрбиенің орта деңгейі
0,9 дейін- тәрбиенің ортадан жоғарғы деңгейі
1- тәрбиенің жоғары деңгейі
Содан кейін әр оқушының көрсеткіштерін қосып оны оқушы санына бөлу керек осылай сыныптың тәртіп деңгейі анықталады.
Пән мұғалімдерді 9 пункт 5 балдық шкала бойынша оқушыларды қосымша сұрақсыз бағалайды.
Солай ата-аналарды бағалайды.
Содан кейін көрсеткіштерді тең қойып шешімдерін жасайды:
- Төмен деңгей: әлсіз, тәртіп нашар
- Орта деңгей: «өзіндік» білімі бар, қоғамдық жұмыстарға жауапкершілігі жоқ
- Жақсы деңгей: тәртібі де, әрекеттері де сәйкес келеді, өз бетінше жұмыс істей алады, қоғамдық позициясы жақсы
- Жоғары деңгей: тәртібі де, әрекеті де нық орнаған, өз бетінше жұмыс істей алатын, қоғамдық және азаматтық позициясы белсенді.