Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні
Тақырыбы | Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні |
Сілтеме | МАН, ақпараттық материалдар, интернет ресурстары |
Жалпы мақсаты | Бүгінгі білім бала болашағына бағытталып берілуі үшін деңгейлік курс бітірген аудан мұғалімдерімен бірлесе отырып мұғалім құзіреттілігін көтеру, үздіксіз дамуына әсер ету. |
Күтілетін нәтиже | Шынайы білім сапасына қол жеткізу нысандарын түсіну, білімді жеке тұлғаға бағыттап жаңаша беру. |
Түйінді идея | Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді . |
Ресурстар | Маркер, стикер, ақ парақ, ватман,кеспе қағаздар, видеожазба. |
Коучинг
Коучингтің өтілу кезеңдері | Уақыты | Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті |
Ұйымдастыру бөлімі | 2 мин | Тренинг «Менің тұлғам». Қатысушылар ақ бетті екіге бүктеп, өз қолдарымен жыртып бала бейнесін жасайды. |
Топқа бөлу | 2 мин | 1.Өз мамандығымызға жақын бес сөзді атаңыз.(Білім, оқушы, мұғалім, сабақ, мектеп) 2.Осы сөздерді рет бойынща айту арқылы топқа бөліну.
|
Ой шақыру | 5 мин | «Мектеп білім сапасымен бағаланады…»- деген ойға топтардың көзқарастарын білу. |
Ой тастау | 5 мин | Кеспе қағаздарда дайындалған 1.«Оқушы», 2. «Білім», 3.«Сабақ», 4.«Мұғалім», 5.«Мектеп» сөздерін өз қалаулары бойынша ретімен орналастыру. Ойларын дәлелдеу. |
Ой қорыту | 5 мин + 5 мин | « Мектеп білім сапасымен бағаланады, бірақ білім сапасы мектеп үшін басты мақсат емес…»- деген ойды өз көзқарастарынша ашу және алдыңғы ретімен орналастырған сөз тізбектерін қорытынды ойлары бойынша қайта орналастыру. Егер реттік көзқарастары өзгерген болса, оған не түрткі болғандығын түсіндіру. |
Тұжырым | 5 мин | Бүгінгі білім жеке тұлғаның өмірлік ұстанымына, қажеттілігіне негізделіп берілуі тиіс. Біз – адам жасаушымыз. Сондықтан, мектептегі мұғалімнің әр сабағы арқылы берілетін білім — ең бірінші бала үшін екенін ұмытпағанымыз абзал. Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді . (20 тоқтаммен таныстыру) |
Топтық жұмыс | 7 мин + қорғауға 2 минуттан | Қандай болуы керек? Қалай жасауымыз керек? 1. Оқушы тобына – «Мінсіз оқушы» 2. Білім тобына – «Мінсіз білім» 3. Сабақ тобына – «Мінсіз сабақ» 4. Мұғалім тобына – «Мінсіз мұғалім» 5. Мектеп тобына – «Мінсіз мектеп» |
Рефлексия | 5мин | А) Топтық жұмысқа пікір жазу арқылы стикермен бағалау. Ә) Бүгінгі таңда оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні қандай? (пікір алысу) |
Қорытынды ой | 2 мин + 1 мин | 1.Бейнежазба «Бәрі өз қолыңда». 2.«Ұстаз – болашақтың ұстасы». Ойды түйіндеу. |
Кері байланыс | 2 мин | «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» |