«Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс»

 

Тақырып«Ынтымақтастық  және топтағы бірлескен жұмыс»
СілтемеМұғалімге арналған нұсқаулық
Жалпы мақсатЫнтымақтастық  және топтағы бірлескен жұмыс арқылы  оқыту мен оқу тәсілі барысында оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, жүргізілетін жұмыс түрлерімен таныстырып,іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.
Күтілетін нәтиже             Шағын топтарда  жұмыс істейтін оқушылар оқытылатын нәрсе туралы көбірек біліп, соның нәтижесінде алған білімін үзақ сақтайды.
Түйінді идея                Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
РесурстарВидеожазба,маркер, стикерлер,плакаттар,суреттер.

 

Коучинг сессиясының өту барысы
Коуч мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу             Коучтің іс-әрекеті Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру

 

 

Топқа бөлу

1 мин

 

 

 

 

 

1 мин

 

Коучинг сабақтың қатысушыларымен салемдесу.

Түстер арқылы топқа бөлу.

Топтық жұмыстағы рөлдер

Лидер

Баяндамашы

Уақыт сақшысы

Бақылаушы

Хатшы  сайлайды

 

«Алтын ереже»

 

 

 

Өздері таңдаған түстер арқылы  топ мүшелерін құрайды.

Топтық жұмыстағы ролдерді бөледі.

 

 

 

Топтың алтын ережесін құрады.

1.Видеожазба

 

№1 тапсырма

5 мин

Видеожазба қоя отырып, тақырыпты ашу.

Видео жазбаны талдау.

 

Мұғалімдер  видео жазбадағы жәндіктердің топтасып жүруі арқылы бастарына түскен қиыншылықтан оңай екенін анықтады.
2.Топтық жұмыс

№2 тапсырма

15 мин

Әр топқа танысу үшін «Ынтымақтастық  және топтағы бірлескен жұмыс»» мәтіні  беріледі

Тапсырма: Постер жасау.Бағалау критерийн құрастыру

Берілген тақырыпты оқып мазмұнына сай постер жасайды.

Постерді қорғайды.

Бағалау

1 мин

Берілген критерий  бойынша бағалауӨзін-өзі бағалау- салған жұмысын бағалау.
Топқа бөлуКонфеттер арқылы топқа бөлуМұғалімдер  топ құрады.
3.Теориялық материал

5 мин

Презентация                 «Ынтымақтастық  және топтағы бірлескен жұмыс»»Мұғалімдер тыңдайды
4.Топтық жұмысБерілген ресурстарды пайдалана отырып, балаларға арналған танымдық журнал құрастыру.

Журнал презентациясы

Әр топ өзінің жасаған журналдарын қорғайды.
БағалауЕкі тілек, бір жұлдызЕкі тілек, бір жұлдыз арқылы бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.
Қортындылау

3 мин

Рефлексия жазу