Сабақтың тақырыбы: Оқытудағы критериалды бағалау
17-сентябрь | Коучинг | Сағат 12.00 |
Сабақтың тақырыбы: | Оқытудағы критериалды бағалау | |
Жалпы мақсат: | Оқу үдересінің әрбір кезеңінде оқыту сапасын жақсарту үшін критериалды бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру | |
Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық Эксперимент с рисом Эмото Масару-you tube | |
Оқу нәтижесі: | Бағалауды оқушыларға білім алудың басты әдіс ретінде қарастыруға үйрету. Сабақты жоспарлауда оқыту үшін бағалау әдісін білім алуда пайдалану қажеттілігін үйренеді,сыни көзқарас қалыптасады.. Мұғалімдер дескриптор құрып үйренеді | |
Түйінді идеялар: | «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» Бағалау түрлерін сабақтарында пайдалану жолдарын іздейді, тиімділігін түсінеді. | |
Сабақта қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта,стикерлер,слайд | |
Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер АКТ СТО | 1.Диалог 2.Жұптық жұмыс 3.Топтық жұмыс 4.Жеке жұмыс |
Дерек көздері: | Интернет материалдар,МАН | |
Тапсырмалар: | Сұрақтар, сыни тұрғыдан ойлау, зерттеу, түйіндеу | |
Оқуға арналған тапсырма: | Мұғалімге арналған нұсқаулық Эксперимент с рисом Эмото Масару-you tube |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімніңң іс- әрекеті
I.Коуч мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу | Коучтің іс- әрекеті | Мұғалімдердің іс- әрекеті | ||||||||
Ұйымдастыру кезеңі | Сәлеметсіздер ме әріптестер! Мен сіздердің бүгінгі «Бағалау және оның түрлері» атты коучинг сессияға қатысқандарыңызға қуаныштымын. | Жеке жұмыс,рефлексия | ||||||||
7 модуль | Екінші деңгей бағдарламасының жалпы мазмұны өзара бірлескен 7 модуль шеңберінде ұсынылады 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 4. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану 5. Талантты және дарынды балаларды оқыту 6. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу 7. Оқытуды басқару және көшбасшылық | |||||||||
Топқа бөлу | 1,2,3 санаулары арқылы топқа бөліну. | |||||||||
Психологиялық тренинг
| Абайдың 1-қарасөзі Құрметті әріптестер, міне өздерің де тыңдап отырсыздар, не түсіндіңіздер? Бұған не дейсіздер? (әріптестер пікірін тыңдау) | Жеке жұмыс, қара сөзді тыңдайды, өз пікірін айтады, өзгенің пікірінің құндылығына үңіледі. | ||||||||
Тапсырма №1 | Жеке жұмыс. 10 минут. Жеті қазынаның бірі жылқы суретін салу. Бағалау дегеніміз не?, Бағалаудың қандай түрлерін білесіңдер? Осы екі бағалауда қандай бағалауды анықтадыңыз? Өзіндік және өзара бағалау дегеніміз не? Критерии бойынша салған сүреттеріңізді бағалаңыздар? Критериялды бағалау дегеніміз не?
| Жеке жұмыс.Салған суреттерін өздері бағалау керек. Жұптық жұмыс.Әрбір жұп бір-бірінің суретін бағалаңыздар. Топтық жұмыс. Тапсырманы бағалаудың критерийлерін дайындайды.Дайындалған бағалау критерийлерін слайд арқылы көрсетеді. Енді өздеріңіз салған суретті төмендегі критерий бойынша бағалаңыздар | ||||||||
1 минут | Алға қадам басамыз, Тірек сөзді қолданып. Қысқа,нақты сөйлейміз, Пікірлесіп,ойласып. Сұрақ қойып шешеміз, Сөйтіп мақсатымызға жетеміз. | |||||||||
2-тапсырма 10минут | 1-топқа «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,Заманауи түсінік, Тарихи шолу» 2-топқа «Бағалаудың мәні» 3-топқа «Мұғалімдер үшін маңызы» | Постерлерін қорғайды | ||||||||
Бейне жазба көру | Эксперимент с рисом Эмото Масару-you tube | Мұғалімдер пікірін тыңдау | ||||||||
Ақпарлама | Рубрика-Критерий-Дискриптор бойынша қысқаша түсінік беру | Рубрика-Критерий-Дискриптор туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады | ||||||||
Рефлексия | Жұмыс барысында алған үлестірмелікке қайтадан белгілеу
| Жеке жұмыс | ||||||||
Ақылдың 6 қалпағы | «Бағалау» сөзін пайдалана отырып, өлең, мақал пайдалана отырып қорытындылау | |||||||||
Қорытынды рефлексия 2 минут | Сабақтан алған әсерлерін бөліседі,рефлексия жасайды. |