Оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы
Тақырыбы: Оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы
Тәлімгерлік етудің мақсаттары: Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару | ||||||
Тәлімгер | Тәлім алушы | Жұмыс формасы | Уақыт аралығы | Тәлімгерліктің мақсаты | Тәлімгерлік нәтижелері | Табыс критерийлері |
1- деңгей мұғалімі Тоқпанова Сандуғаш Қайыржан қызы | 2 -деңгей мұғалімі Байтенова Гүлім Жақсылық қызы | Коучингке қатыстыру | 10 желтоқсан | Бірінші Деңгейлік бағдарламаның негізгі идеясымен таныстыру. | Бірінші деңгей бағдарламасының әдіс-құралдарымен танысады. | Ø Бірлесе жұмыс істеу идеясын ұғады. Ø Мектепте өзгеріс енгізудегі өзіндік рөлін түсінеді. |
1-кездесу | 12 желтоқсан | 2-деңгей мұғалімімен сенімділік қарым-қатынас орнату, бірлесе жоспар құру. | Тәлім алушымен тәлімгерлік жоспар құрылады, коучинг сабақтары жоспарланады. Сенімділік қарым-қатынас орнайды. | Ø Тәлімгерлік жоспардың мақсаттары белгіленеді. Ø Жұмыс барысымен танысады.
| ||
«Диалогтік оқыту» коучингін жоспарлау. | 30 желтоқсан | Коучинг тақырыбына байланысты мұғалімдермен жүргізілетін жұмыс түрлерін анықтау, қолданылатын әдіс-тәсілдерді талқылау, кеңес беру. | Коучингтің өту барысы жоспарланады, оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы талқыланады, әдіс-тәсілдердің тиімділігі анықталады.
| Ø Әдіс-тәсілдерді меңгереді. Ø Жұптық, топтық жұмысты ұйымдастыруға дағдыланады.
| ||
«Диалогтік оқыту» коучингін өткізу. | 6 қаңтар | Кәсіби қоғамдастық мүшелеріне диалогтік оқытудың әдіс-тәсілдерінің тиімділігі туралы түсінік беру. | Мұғалімдер диалогтік оқытудың әдіс-тәсілдерінің тиімділігі туралы түсінік алады. | Ø Коучинг ұйымдастыруға дағдыланады. Ø Өзара сенімділік қарым-қатынас орнайды. | ||
Тәлімалушының сабақтарына қатысу. | ақпан | ОМЖ, ҚМЖ –мен танысу, диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерінің сабақта қолданылуын бақылау. | 7 модульді ықпалдастыра білуге дағыдаланады. | Ø Диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерін қолданады. Ø Жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастыру шеберлігі артады. | ||
Lesson Study тәжірибесіне арналған коучингті жоспарлау. | 6 наурыз | LS тәжірибесіне қатысты материалдарды талдау, коучинг сабақ барысын жоспарлау, әдістемелік көмек беру. | LS тәжірибесіне қатысты коучинг сабағы бойынша ұсыныс беріледі, қолдау көрсетіледі. | Ø LS тәжірибесіне қатысты коучингте қолданылатын ресурстарды түсініп қолданады | ||
Lesson Study тәжірибесіне арналған коучингті өткізу. | 10 наурыз | Кәсіби қоғамдастық мүшелеріне LS тәжірибесі туралы мәлімет беру, оның мектепте өзгеріс енгізудегі тиімділігін ұғындыру. | Кәсіби қоғамдастық мүшелері LS туралы түсінік алады, оның тиімділігін ұғынады. | Ø Өзара пікір алмасады. Ø Ашық сабақ пен LS-дың айырмашылығын түсінеді. Ø Бірлесе жұмыс істеу идеясын ұғынады. | ||
Lesson Study сабақтарын жоспарлау, қатысу, талқылау. (орыс тілі, қазақ тілі, тарих) | 10-19 наурыз | Тәлімалушымен бірге сабақтарға қатысу арқылы диалогтік оқыту тәсілдернің қолданылуын, оның тиімділігін анықтау. | Тиімді әдіс-тәсілдер анықталады, үш деңгейлі оқушы әрекеті талқыланады, болған кемшіліктерді түзетуге кеңестер беріледі. | Ø Бірлесе жұмыс атқара білуге үйренеді. Ø Жауапкершілікті сезінеді. Ø ҚМЖ құруға үйренеді. Ø 7 модульді ықпалдастыруға дағдыланады. Ø Сын қабылдауға үйренеді. Ø Сенімділік қарым-қатынас орнайды. | ||
Аралық жұмыстар барсындағы кездесулер. | сәуір | Тәлімгерлік жұмыс бойынша тәжірибедегі туындаған мәселелерді талдау. | Әдістемелік көмек, ұсыныстар беріледі. | Тәжірибе алмасады, сұхбаттасу арқылы мектептің даму бағдарламасына енгізілген өзгерістің даму қарқынын талдайды, өз пікірін білдіреді. | ||
Lesson Study тәжірибесіне арналған коучингті жоспарлау. | 5 мамыр | LS тәжірибесіне қатысты материалдарды талдау, коучинг сабақ барысын жоспарлау, әдістемелік көмек беру. | LS тәжірибесіне қатысты коучинг сабағы бойынша ұсыныс беріледі, қолдау көрсетіледі. | Ø LS тәжірибесіне қатысты коучингте қолданылатын ресурстарды түсініп қолданады | ||
Lesson Study тәжірибесіне арналған коучингті өткізу. | 10-20 мамыр | Кәсіби қоғамдастық мүшелеріне LS тәжірибесі туралы мәлімет беру, оның мектепте өзгеріс енгізудегі тиімділігін ұғындыру. | Кәсіби қоғамдастық мүшелері LS туралы түсінік алады, оның тиімділігін ұғынады. | Ø Өзара пікір алмасады. Ø Ашық сабақ пен LS-дың айырмашылығын түсінеді. Ø Бірлесе жұмыс істеу идеясын ұғынады. | ||
Тәлімгерлік жұмысты қорытынды лау | маусым | Коуч мұғалімімен мектептің даму бағдарламасына енгізілген өзгерістің мұғалімдер мен оқушылардың оқуына қаншалықты ықпал еткендігін талдау арқылы бірлесе атқарған жұмыстың қорытындысын шығару. | Оқушылардың жетістігін анықтауда диалогтік оқытудың маңыздылығы, LS тәжірибесі кәсіби қоғамдастық талқысына ұсынылады. | Ø Тәлімгерлік жұмыстың маңыздылығы мен жетістіктерді анықталады. Ø Өткізілген іс-шаралардың сәтті, сәтсіз жақтары анықталады. Ø Атқарылған жұмыстар жинақталады. |