МДЖ тақырыбы: «Оқыту сапасын арттыруда кері байланыстың тиімділігі»
МДЖ тақырыбы: «Оқыту сапасын арттыруда кері байланыстың тиімділігі»
МДЖ мақсаты: Оқу үдерісіне кері байланысты енгізу арқылы оқыту сапасын арттыру Мұғалімдердің біліктілігін үздіксіз арттыру. Сыныптағы оқытуды жақсарту.
Басымдықтар:
- Мектептің пән мұғалімдері алдына сенімді, нақты нәтижеге жету мақсатын қоя білуге мүдделі болу;
- Желілік қоғамдастық құру
- Тәлімгерлік жұмысын жандандыру;
- Тәжірибе алмасу
- «Lesson Study» әдісін енгізу.
Нәтижелер мен өлшемдер
Мұғалімдер оқытудың жеті модульдерін игеріп, білім беруде жаңа бағыт ұстанады;
-Сындарлы оқытудың теориясымен және «Lesson Studu» тәсілімен танысады;
— мұғалімдер желілік қоғамдастықта жұмыс жасауды үйренеді
І Ұйымдастыру жұмыстары
№ р/с | Мақсаттар, шаралар | Жауапты | Ресурстар (біліктілікті жетілдіру) | Мониторинг (саралау) | Уақыты | Шараның мәртебесі | Күтілетін нәтиже | Дәлелдемелер |
1 | Мұғалімдер, ата-аналар және оқушылардан сауалнама алу | Мектеп психологі І деңгей мұғалімі А.Таңқаев | Ата-аналар Оқушылар мұғалімдер | диаграмма | Тоқсан сайын | мектепішілік | Қатысушылар өз ойларын ашық айтып, ұсыныстарын білдіреді.Мектеп мәселесі анықталады
| Фото, сауалнамалар |
2 | «Дөңгелек үстел» мектептің бастапқы ахуалын, жинақталған деректерді саралап, проблемаларды анықтау.
| Пән бірлестік жетекшілері, мұғалімдер | Сауалнама және алынған сұхбаттар қорытындысы | Жиналған деректер | қыркүйек | мектепішілік | Мектеп мәселесі анықталады
| Жиынтық кесте |
3 | Мектептің дамыту жоспарына өзгерістер енгізу
| Мектеп директоры І деңгей мұғалімі Ұ.Атағараева | мұғалімдер мектеп әкімшілігі
| кері байланыс | қыркүйек | мектептің ішінде
| Мұғалімдер мектеп әкімшілігіне өз ойын ашық айта алады. | фото бейнежазбалар, рефлексия
|
4 | Жаңашыл тобының отырысы | І деңгей мұғалімдері Ұ.Атағараева А.Таңқаев |
Пікір алмасу кері байланыс
| Әр айдың бірінші аптасы |
мектепішілік
| Бейнежазбалар Хаттамалар Кері байланыс
| ||
5 | Мектеппен ата –аналар арасындағы байланысты нығайту шаралары | Мектеп әкімшілігі | Ата-аналар
| Жалпы ата-аналар жиналысын жаңарту шаралары рефлексия | Тоқсан сайын | мектепішілік | Ата-аналар өз ойларын ашық айтады, пікір алмасып, ұсыныстарын береді | — |
6 | Ата –аналарды оқу үдерісінің өзгерістеріне тарту | Мектептің тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ІІ деңгей мұғалімдері Ж.Жабасова Ж.Бабаева | Ата-аналар мұғалімдер | Кері байланыс | үнемі | мектепішілік | Ата-аналар оқу үдерісіндегі жаңашылдықпен танысады, мектеппен тығыз байланыста болады, ұсыныс білдіреді | Жоспар Бейнежазбалар Оқушы үні |
7 | Кембридждік оқыту бағдарламасын насихаттау бұрышын жасақтау | «Жаңашыл» тобы | Мұғалімдер оқушылар | — | ақпан
| мектепішілік | Мұғалімдер мектеп өміріндегі өзгерістермен таныс болады | «Жаңашыл» бұрышы Фотолар Сабақтар үлгісі Пікірталас нәтижелері |
8 | Мектептегі тәлімгерлік жұмысын ұйымдастыру | Мектеп директоры
| — | Жоспар құру | қаңтар | мектепішілік | Мектептегі тәлімгерлік жұмыс жүйеленеді | Жоспар Кері байланыс |
9 | Баспасөз беттерінде мақалалар жариялануын ұйымдастыру | Мектеп әдіскері | мақалалар | кесте | Ай сайын | аудандық | Мұғалімдер өздерінің тәжірибесімен бөліседі, ой бөліседі | Газетте жарияланған мақалалар көшірмесі |
10 | Мұғалімдердің жаңа форматтағы сабақтарының жариялануы | Мектеп әдіскері | Ашық сабақтар жоспары | кесте | үнемі | Аудандық облыстық | Мұғалімдер өздерінің тәжірибесімен бөліседі | Газетте жарияланған мақалалар көшірмесі |
11 | Пән мұғалімдерінің баспасөздерге жазылуын ұйымдастыру | І деңгей мұғалімі | Мектеп мұғалімдері | Кесте | үнемі | мектепішілік | Мұғалімдер өздерінің тәжірибесін шыңдайды, ақпараттанады | тізім |
12 | «Орыс тілі,ағылшын тілі пәндерінің сапасын арттырудағы кері байланыстың тиімділігі» Кіріктірілген ашық сабақтар топтамасы | ІІ деңгей мұғалімі Г.Туралиева | Пән мұғалімдері | Кері байланыс Оқушы үні | Тоқсан сайын | мектепішілік | Мұғалімдер өздерінің тәжірибесін шыңдайды, тәжірибе алмасады | Жоспар, фото бейнежазбалар |
13 | Қорытындылау жұмыстары | Мектеп директоры І,ІІ деңгей мұғалімдері | ұжым | Кері байланыс пікірталас | Мамыр-маусым | мектепішілік | Мұғалімдер ІІ жартыжылдықта жасалған жұмыстармен танысады, ұсыныс білдіреді,
| бейнежазбалар |
14 | Мониторинг | Бағдарлама, нұсқаулық кесте-диаграммалар | Диаграммалар, рефлексивті есептер | Диаграммалар мен жиынтық кестелер | маусым | мектепішілік | Оқу жылына анализ жасалады | Диаграммалар мен жиынтық кестелер |
ІІ Желілік қоғамдастық
№ р/с | Мақсаттар, шаралар | Жауапты | Ресурстар (біліктілікті жетілдіру) | Мониторинг (саралау) | Уақыты | Шараның мәртебесі | Күтілетін нәтиже | Дәлелдемелер |
1 | РҚО- ның мектептері арасында семинарлар
| мектеп директоры 1,ІІ деңгей мұғалімдері
| мектептердің бастауыш сынып мұғалімдері Мектеп әкімшілігі
| Коучингтер Үлгілі сабақтар рефлексия
| қазан-сәуір | Аудандық
| мектептер арасында ынтымақтастық орнайды, мұғалімдер тәжірибе алмасады
| Бейнежазбалар Фотолар Бағдарламалар
«Оқушы үні»
|
2 | Бірлестіктердің ауыл мектептері арасындағы семинарлары | Бірлестік жетекшілері
| Ауыл мектептерінің пән мұғалімдері оқушылар | Шеберлік сыныптар Үлгілі сабақтар рефлексия | қазан-сәуір | Ауылдық | мектептер арасында ынтымақтастық орнайды, мұғалімдер тәжірибе алмасады
| Бейнежазбалар Фотолар Бағдарламалар
«Оқушы үні»
|
3 | Аудандық қоғамдық гуманитарлық бағыттағы пән мұғалімдерінің семинары
| мектеп директоры 1,ІІ деңгей мұғалімдері
| Аудан бойынша мектептердің мұғалімдері | Коучингтер Үлгілі сабақтар рефлексия | қараша | — | — | — |
4 | Аудандық жаратылыстану бағыттағы пән мұғалімдерінің семинары
| мектеп директоры 1,ІІ деңгей мұғалімдері
| — | Коучингтер Үлгілі сабақтар рефлексия | ақпан | — | — | — |
ІІІ Коучингтер
№ р/с | Мақсаттар, шаралар | Жауапты | Ресурстар (біліктілікті жетілдіру) | Мониторинг (саралау) | Уақыты | Шараның мәртебесі | Күтілетін нәтиже | Дәлел демелер |
1 | «Жеті модульды игеру» Коучингтер топтамасы
| Мектептегі тәжірибе кезіндегі мұғалімдер | Сынып жетекшілер Пән мұғалімдері оқушылар | Пікір талас Постер қорғау кері байланыс | қыркүйек | мектепішілік
| Жасмамандар, пән мұғалімдері жеті модуль бойынша түсінік алады. Оқу үдерісіне өзгеріс енгізеді.
| бейне жазбалар |
2 | Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар құруда бағыт-бағдар беру | Біліктілік деңгейі курсын бітірген мұғалімдер | Жас мамандар пән мұғалімдері | постер қорғау кері байланыс | қыркүйек | мектепішілік
| Мектеп мұғалімдорта, қысқа мерзімді жоспарларды жасақтауды үйренеді | таныс тырылым материалы, бейне жазбалар, рефлексия
|
3 | «Сыни тұрғыдан ойлануды дамыту» | І деңгей мұғалімі Таңқаев Аманбай | Аудан мектептерінің мұғалімдері | постер қорғау кері байланыс | қазан | аудандық
| Қысқа мерзімді жасақтауда сто технологиясын тиімді қолдануды үйренеді | таныс тырылым материалы, бейне жазбалар, рефлексия
|
4
| «Оқыту үшін оқуды бағалау»
| ІІ деңгей мұғалімі Г.Туралиева | Аудан мектептерінің мұғалімдері | — | қазан | мектепішілік аудандық | Оқу үдерісі барысында бағалаудың оқушылардың әділ де тиімді бағалануы үшін маңызды екенін түсінеді | Фото бейне жазбалар рефлексия- |
5 | АКТ-ны пайдалану | І деңгей мұғалімі Ұ.Атағараева | Аудан мектептерінің мұғалімдері — | постер қорғау кері байланыс | қараша | Мектепішілік аудандық | Пән мұғалімдері АКТ-ны игереді Презентациялар жасақтауды үйренеді | таныс тырылым материалы, бейне жазбалар, рефлексия |
6
| Дарынды және талантты балаларды оқыту | ІІ деңгей мұғалімі Ж.Жабасова | Мектеп мұғалімдері | Кері байланыс | қаңтар | Мектепішілік аудандық | Фотолар Презен тациялар Таныс тырылым материалы рефлексия | |
7 | Жаңа әдіс тәсілдерді оқу үдерісінде тиімді пайдалану | ІІ деңгей мұғалімі Ж.Бабаева | Пән мұғалімдері | Кері байланыс | ақпан | Мектепішілік аудандық | — | |
8 | Диалогтік оқыту | І деңгей мұғалімі Таңқаев Аманбай | Аудан мектептерінің мұғалімдері | Қорытындылау Талқылау рефлексия | маусым | Мектепішілік аудандық | Кері байланыс Қоғамдастық сызбасы | |
9 | Білім беруді басқару және көшбасшылық | І деңгей мұғалімі Ұ.Атағараева | — Аудан мектептерінің әдіскерлері | Кері байланыс | қараша | Мектепішілік аудандық | Мұғалімдерде көшбасшылық , басқарушылық қалыптасады | Фото бейне жазбалар рефлексия- |
ІV Сабақты зерттеу
№ р/с | Мақсаттар, шаралар | Жауапты | Ресурстар (біліктілікті жетілдіру) | Мониторинг (саралау) | Уақыты | Шараның мәртебесі | Күтілетін нәтиже | Дәлелдемелер |
1 | «Lesson Study» әдісін жоспарлаумен таныстыру, мұғалімдерді Lesson Study үдерісіне тарту | ІІ деңгей мұғалімдері
| Таныстырылым Мұғ.арналған нұсқаулық | Кері байланыс | қараша | мектеп ішілік
| оқушылардың сабаққа қызығушылығы артады мұғалімдер ынтыма қтастығы орнайды | бейнежазбалар |
2 | «Lesson Study» әдісінің кезеңдерін жүргізу | І,ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері Пән мұғалімдері | Пән мұғалімдері сынып жетекші оқушылар | Оқушы үні Кері байланыс | Желтоқсан-наурыз | — | Мұғалімдер сабақты бірігіп жоспарлауды, оқушыны зерттеуді үйренеді | Фото Бейнежазбалар Жоспарлар Бақылау парағы Оқушы үні |
3 | «Lesson Study» әдісін қорытындылау | І,ІІ деңгей мұғалімдері
|
ұжым | Коучингтер Пікірталас Кері байланыс | сәуір | — | Мектеп мұғалімдері «Lesson Study» әдісінің жүру барысымен, нәтиже лерімен танысады, тәжірибе алмасады | Презентация Бейнежазбалар
|
4 | «Lesson Study» әдісінің нәтижелеріне арналған қабырға жасақтау | І деңгей мұғалімдері | мұғалімдер | Кері байланыс | Жыл бойы | — | Мектеп мұғалімдері зерттеу жүргізген мұғалімдердің жұмыст арымен таныс болады | «Оқыту қабырғасы» Фотолар Жоспарлар Бақылау парағы |
Дайындаған: І деңгей мұғалімі Ұ.Атагараева.