Қосмекенділердің көп түрлілігі.

Сабақтың тақырыбы: Қосмекенділердің көп түрлілігі.
Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы жануарлардың мекен ортасы мен құрылысын қарастыру.
Сабақтың міндеті: тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу,топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «5 сұрақ», «Семантикалық карта », «Кубизм» ,«сергіту сәті».
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені бағалауға үйренеді.

Бөлімнің мазмұныМұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекетіБағалау (форма

тивті, жиынтық)

Ресурстар
I.Кіріспе

2.Ұйымдастыру кезені

3.Психологиялық атмосфера құру.

4.3 топ құру

Амандасу.

Сергіту сәті

Оқушыларды шеңберге тұрғызып,қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлемін.Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз.

Оқушылар амандасады,шеңберге тұрып,сергіту сәтін орындайды.Оқушылар алтын ережені қайталайды.

Олар өз орындарын тауып отырады.

-тәртіп сақтау;

-ұымшылдық;

-жауапкершілік;

«жақсы,өте жақсы»Сергіту сәті

«Алтын ереже»

Флипчарт

II.Тұсаукесер

5.Өткенді еске түсіру,бекіту.

Сабақты « 5 сұрақ» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.Бұл жаттығу ақпараттық жиынтық болып табылады.Мұғалім берілген тапсырманы аяғына дейін толық меңгеру үшін сол бір сұрақты айналдырып қоя береді. Қалай?Оқушыларға «Қалай», «Неге» деген сұрақтар қоюдан бастайды.Формативті бағалау.

Оқушыларға өздерін,өзгелер

ді бағалау парақтарын тарата

мын,түсіндіремін.

Түрлі-түсті маркерлар
III.Негізгі

бөлім

Жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылардың назарын тақтаға аударамын. Суреттегі іс-әрекет бойынша әңгіме жүргіземін.Өз топтарында ойландыру жұмысын бастаймын.

Сабақтың тақырыбы,мақсаты айтылады.

« Семантикалық карта » әдісі.

Сергіту сәті:

Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Оқушылар берілген постерге тапсырманы орындайды.

Жақсы.

Өте жақсы.

Жиынтық бағалау.

Ребус,маркерлер

А3 формат,

фломастер,кітап

IY.Қорытынды.Сабақты «Кубизм» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.

-балық қандай жануарларға жатады?

-балықтың қан айналым жүйесі неден тұрады?

-құстардың жүрегі неше бөлімнен тұрады?

-салқын қанды жануарлар дегенді қалай түсінесіңдер?

Рефлексия:

2 жұлдыз,1 тілек.

Үйге тапсырма.

$ 45 оқуға, 93-сурет салуға.

Әр топтан оқушылар шығып сұрақтарға жауап береді.Бағалау парақшасы