Дарынды және талантты балаларды қалай анықтауға болады?
Коучинг тақырыбы | Дарынды және талантты балаларды қалай анықтауға болады? | ||
Жалпы мақсаты | Мұғалімдерге сыныптағы барлық оқушылардың оқу қажеттіліктерін анықтауда көмек көрсету. Мұғалімдер талантты және дарынды оқушыларға арналған зерттеу нәтижелерін назарға алатын, талантты және дарынды оқушылардың түсініктерін анықтауды ойластыратын б олады.Әріптестерге инклюзивтік тәжірибеге сүйенетін талантты және дарынды оқушылардың алдына мақсат қою үшін тәсілдер ұсынады.Бұл тақырыпқа барлық оқушылардың қажеттіліктеріне сай келетін оқу бағдарламасы мен оқу стратегияларын «тереңдету» туралы идеялар енгізіледі. | ||
Оқу нәтижелері | Әріптестерге: ● Талантты және дарынды оқушыларға арналған тиімді нұсқаулардың мәнін түсінуге; ● Талантты және дарынды оқушылар үшін тиісті зияткерлік тапсырмалар енгізуге арналған тапсырмаларды қалай өзгерту қажеттігін түсінуге; ● Талантты және дарынды оқушылар үшін бірлескен тапсырмаларды жоспарлауға; ● Қабілеттілігі әртүрлі оқушылар бірлескен тапсырмаларда қолданатын әртүрлі дағдыларды айырып тануға көмектесу. | ||
Әдіс –тәсілдер
| Топпен жұмыс Кері байланыс «Сэндвич» әдісі Рефлексиялық күнделік
| ||
Негізгі идеялар
| ● Талантты және дарынды оқушылардың қажеттілігі инклюзивтік ортада қанағаттандырылуы мүмкін. ● Топтағы бірлескен жұмыс инклюзивтік сыныптағы дарынды және талантты оқушыларға міндеттер қою үшін қолданылуы мүмкін. ● Тереңдетілген тапсырмалар инклюзивтік сыныптардағы талантты және дарынды оқушылар үшін қолданылуы мүмкін. Мектепте қабылданған құндылықтар: талантты және дарынды оқушыларды оқытудағы мектеп тәсіліндегі қағидалар. | ||
Ресурстар | Коучинг жоспары, АКТ, бейне – ролик, стикер, флипчарт
| ||
Сабақтың барысы
| |||
Сабақтың кезеңдері
| Коучтің іс -әректі | Мұғалімдердің іс-әрекеті | Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі | Сергіту сәтін ұйымдастыру | Мұғалімдер сергіту сәтінде көрсетілген тапсырманы орындайды, қайталайды. | «Жақсы жұмыс күнін тілеу» Бейнеролик |
Мектеп басшыларын топтарға бөлу Мектеп басшылары « Танымал тұлғалар» деп топтастыра отырып, топқа бөлу. | Мұғалімдер қағаз қиындыларына жазылған кісі есімдерін қабілеттеріне қарай топтастырып, топтарға бөлінеді.
| Танымал тұлғалар жазылған қағаз қиындылары | |
Ой қозғау | Интерактивті тақта арқылы Жамбыл Дүйсенов туралы және «жас музыканттар» туралы видеофильм көрсетіледі. Видеоны қарап, салыстыру (ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау, толықтыру )
| Мұғалімдер топтық жұмыс, ашық сұрақтар арқылы әрекетке жетелеу, тапсырмалар беру. — Жамбыл қандай бала? — Неге ? — Топтық талқылау.
| Жамбыл Дүйсенов туралы және «жас музыканттар» туралы видеофильм |
Дарынды және талантты балаларға анықтама беру және талант пен дарынның айырмашылығын түсіну
| Топтық талқылау, Дарынды және талантты балаларға анықтама беру және талант пен дарынның айырмашылығын түсіну. | ||
-Дарынды және талантты балаларға қандай анықтама береміз? — — -Дарын мен таланттың айырмашылығы бар ма әлде жоқ па?
— — Дарынды бала қандай бала? — — -Не себепті дарынды және таланнтты балалар көп жағдайда жоғарғы сыныптарда дарындылық қабілеттерін жоғалтып жатады?
| — Дарынды және талантты балаларға анықтама беру.
— Дарын мен таланттың айырмашылығын ажырату.
Дарынды балаға мінездеме беру.
— Дарынды балалардың мінезіндегі позитивті және негативті жақтарын қарастырып, постерге жазып, қорғайды | ||
Сергіту сәті | Бейнероликті тамашалау | «Көшбасшы керуені» бейнероликті тамашалайды | |