Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер арқылы талантты және дарынды балаларды оқыту
Тақырыбы: | Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер арқылы талантты және дарынды балаларды оқыту | |||
Мақсаты: | Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында мұғалімдерге талантты және дарынды оқушыларды тануға мүмкіндік беру Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болып табылады. | |||
Күтілетін нәтижелер | Коучинг соңында мұғалімдер: 1. Зияткерлік тапсырмалар,оқушы әлеуетін дамыту мақсатында зерттеулер пайдасын біледі. 2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастырады. | |||
Қолданылатын ресурстар | МАН, интернет ресурстары,бейне жазбалар | |||
Көрнекі құрал — жабдықтар | Флипчарт қағаздары, стикерлер, түрлі – түсті маркерлер, қаламдар, суреттер, желім, қайшы, интербелсенді тақта, слайдтар | |||
Коучингтың өту барысы | Коучтың іс -әрекеті | Тыңдаушылардың іс — әрекеті | ||
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру (5 мин) | Өзіндік анықтау ,ішкі сезімін сыртқа шығару «Айға ұшу» | 1. Адамға жақсы көңіл- күй сыйлау, өздері туралы жақсы сөз айту
| ||
Топқа бөлу (5 мин) | 2.Топқа бөлу. Әр қатысушыны конфеттер арқылы топқа бөлу | Сыныптағы тыңдаушылар топқа бөлініп отырады. Стикерлерге ұсыныстарын білдіру. | ||
2. Ой қозғау. Қызығушылығын ояту. (5 мин) | Коучингке қатысушыларға видеороликтер көрсету «Дарынды және талантты балалар туралы фильм»
| Сұрақтарға жауап бере отырып,өздерінің ойларын айтады. Айтылған ойлары арқылы тақырыпты ашады
| ||
Миға шабуыл (10 мин)
| 2.Не байқадыңыздар?
Нұсқау: Интерактивті тақтадан бейнежазбаны көріп, өз пікірлеріңізді тұжырымдап айтып өтсеңіздер. Сұрақ:
Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық оқытуда бірлесіп ойлауға ықпал ету;бірлесіп жұмыс жасау үдерісін дамыту | Әр топтан бір-бір спикер шығып өз ойларымен бөліседі
Қатысушылар өз ойларын түйіндейді. Топ көшбасшылары шығып өз тобының негізгі идеяларымен алмасады.
| ||
Бағалау (2мин) | Бағалау. | Топтар бірін – бірі бағалайды.
| ||
Сергіту сәті (3 мин) | Бірлесіп билейік! «………….» | |||
(7 мин) | Назар. Кz бейнежазба көру, қорытындылау. | |||
5мин | Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу. | Стикерлерге ұсыныстарын білдіру. | ||
Рефлексия 5 мин | Қорытындылау Құрметті әріптестер біз сіздермен ойлана отырып ойлауды және топ бойынша бірлескен түрде ынтымақтастықта жұмыс жасадық. Топта бір – бірімізге сенім білдіріп дарынды және талантты балалар туралы, оларды дамыту жолдарына тоқталдық деп ойлаймын. Бүгінгі сессиямызға келіп оз ойларыңызды білдіргендеріңіз үшін көп рахмет! Сабақтарыңыздаосы әдіс – тәсілдерді пайдаланып биік жетістіктерге жете беріңіздер!
| Смайликтер Кері байланыс. 1. Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар? 2. Сабақ қызықты өтті ме? 3. Жаңа тақырып бойынша өзінізге керекті мәліметті таптыңыз ба? 4. Бүгінгі үйренгеніңіз болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба? |