Коучинг тақырыбы: Шебер мұғалім – сапалы сабақ
Коучинг тақырыбы: Шебер мұғалім – сапалы сабақ
Мақсаты: қатысушылардың қызығушылығын арттыру, әдістемелік көмек ұсыну, жаңа тәсіл түрлерімен таныстыру, үйрету.
Әдіс-тәсілдер: «Мен жасаған жақсы іс» , «интервью»,Ой қозғау, топтық жұмыс , Шығу парағы
Кіріктірілген модульдер: жаңа тәсілдер, СТО, оқыту мен оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне қарай оқыту.
Нәтиже: коучерлер коучингке белсенді қатысады, қызығушылығы артады, ой қозғайды ,тақырыпты өздігінен меңгереді, керібайланыс жасайды.
Коучинг кезеңдері
| Коучтің іс-әрекеті | Коучерлер іс-әрекеті | Ресурстар |
1.Ұйым дастыру | 1.Аффирмация
2.Топқа бөлу.
3. «Мен жасаған жақсы іс»әдісі. | Қатысушылар ақыл-нақыл сөздермен танысады. 2.Қолдарындағы қағаздың түсіне қарай топқа бөлінеді. 3.Бүгінгі жасаған жақсы ісі туралы айтады. | Парақ шалар |
2.Ой қозғау | «Интервью» әдісі Тілші (коуч) тәлім алушыларға сұрақтар қояды. | Тілші: 1.«Бәйтерек» тобында қандай жұмыстар жүргізілуде? 2.Ол жұмыстар сізге қаншалықты маңызды? 3.Тәлімгеріңізден сізге қаншалықты көмек керек? 4.Тәлімгеріңіз талап еткен жұмысты қалай орындап жүрсіз? | Микрофон |
3.Жаңа сабақ. | 1.Ситуациялық сұрақтар: 1.Оқушыңыз үй тапсырма сын дайындамай келді.Сіз қандай әрекет етесіз? 2. Оқушыңыз сабаққа зейін қоймай отыр.Сіз не істейсіз? 3.Оқушы үшін сабақ қызық емес. Сіздің әрекетіңіз? 4.Өз сабағыңызға деген оқушының көзқарасын қалай анықтайсыз? 2. Сабақта қолданылатын жаңа әдістер пойызы келеді. | Қатысушылар сұрақтарға жауап береді.
2. Жаңа тәсілдерді пайдаланып 1 сабақ жоспарын жасау. |
Шеберлік пойызы |
4.Сабақты бекіту. | «Қыз қуу» ойыны Кім көп тәсіл есінде сақтады?
| Қатысушылар тәсілдерді кезек-кезек айтып отырады. Тоқтап қалған қатысушы жеңіліс табады. | |
5.Сабақты қорыту. | «Тәлімгерге хат» керібайланыс жазу. | «Тәлімгерге хат» шебер сабақ туралы өзінің алған әсерін жазады. | А-4 |
6.Бағалау. | Формативті бағалау. | Топты бағалау. | Смайлик |
1-деңгей мұғалімі Аралбаева Назым