7 модуль – заманауи әдіс түсінігін қалыптастыру
Коучинг тақырыбы: 7 модуль – заманауи әдіс түсінігін қалыптастыру
Мерзімі | 15.04.2014 жыл |
Тақырыбы | 7 модуль – заманауи әдіс түсінігін қалыптастыру |
Мақсаты | Мектеп ұстаздарын курс Бағдарламасымен таныстыру, оқытудың 7 модулі туралы түсінік бере отырып, оқу мен оқытуда жаңа әдіс — тәсілдер арқылы оқушыларды бітімге, келісімге қол жеткізуге үйрету, мұғалімдердің іс-орынын айқындау, белсенділікке ынталандыру, 7 модуль туралы маңызды ақпарат алу, . |
Күтілетін нәтиже | Коучингке қатысушылар 7 модуль туралы көзқарастарын одан әрі дамыта отырып, тәжірибеде топтық жұмысты, топтағы көшбасшылықты, сын тұрғысындағы әдіс-тәсілдерді, бағалауды пайдаланады. |
Ресурс | МАН,үлестірме ,бағдарлама,глосарий |
Құрал — жабдықтар | интерактивті тақта, бейнеслайдтар, постерлер, маркер |
№ | Коучинг кезеңдері | Қолданатын әдіс-тәсілдер | Уақыты | Коучинг қатысушы- лардың іс- әрекеті | Күтілетін нәтиже |
1 | Ұйымдастыру (сәлемдесу, топқа бөлу) қатысушыларға түрлі-түсті кәмпиттер тарату, сол бойынша бөлу | Топқа бөлу | 5 минут | Шеңберде тұрып бір- біріңізге тілек айту | Ынтымақтас- тық байланыс орнату. |
2 | Фильм көрсету | Интербелсенді тақта Бейнеролик «Уәж» | 5 минут | ||
3 | Интерпретация | Бейнероликті талдау | 10 минут | Фильм туралы өз ойларын айту | Қатысушылар-дың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. |
4 | 7 модуль туралы түсініктерін кеңейту | Интербелсенді тақта Слайд арқылы түсіндіру | 20 минут | Тыңдау. Сұрақ- тарға жауап беру. | Қатысушыла рдың ойын біріктіру, топтастыру. Мұғалімдер алған ақпаратты өздеріні тәжірибесімен салыстыра отырып, білімдерін толықтырады
|
5 | 7 модуль бойынша 3 топқа бөлу 1 топ – «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» 2 топ – «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану» 3 топ – « Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ж»не оқу», «Оқытуды басқару және көшбасшылық» | топпен жұмыс, постер жасау, қорғау
| 30 минут | Топпен жұмыс, постер құрастырады, әр топтың лидері жобаны қорғайды, ортада талқылайды | Топпен жұмыс топтағы жұмысты өзара бекітеді, жеке дара проблеманы шешуге мүмкіндік береді, тапсырманы орындау барысында өзара толықтыру үрдісі психологиялық ахуалды жақсартады, диалогты жүргізуге бейімделеді және өз ойын қосуға үлесін қосады |
6 | «Әткеншек» әдісі бойынша коуч жобаларды бағалауға ұсынады. 1) эстетикалық талап – 1ұпай 2) тақырыптың ашылуы – 1 ұпай 3) жобаны қорғау – 1 ұпай 4) сұрақтарға жауап – 1 ұпай
| Критерии | 20 минут | Топтар бір-бірімен жобаларымен алмасады, бағалайды | Мұғалімдер тәжірибе барысында «бағалау» модульін пайдалана отырып, өздерін критерии бойынша бағалауды үйренеді |
7 | Сергіту сәті | Би жаттығулары | 5 минут | Қимыл жасау арқылы сергіту ъ
| |
8 | Қорытынды Рефлексия
| ü Әлі … дәмін татқым келеді; ü Әлі де тоймадым, себебі..; ü Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны ..; ü … аса тойдым; ü …. қорыта алдым; ü Егер… қоссаңыз жақсы болар еді.
| 5 минут | Не ұнады? Не ұнамады? Сұрақтарға жауап береді. Қатысушыл ар өзін өзі бағалау. | Қатысушылар -дың пікірін анықтау |