I деңгейлі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Батаева Динаның 2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

Қызылорда облысы Шиелі ауданы №149 «Қызылту» орта мектебінің I деңгейлі қазақ тілі мен әдебиеті

пәнінің мұғалімі Батаева Динаның 2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

Мерзімі

 

Өткізілетін шараларКүтілетін нәтижеФормасыЖауапты
ҚыркүйекМектептің қазіргі деңгейін,сұраныстары мен  қажеттіліктерін анықтауМектеп әкімшілігінен, ұжымнан өзгеріс енгізуге қолдау табу, жұмыс жоспарын келісуӘңгімелесу, презентацияКөшбасшы мұғалім

Шығармашылық

топ мүшелері

ҚыркүйекМектеп әкімшілігі, мұғалімдерден сауалнама алуМектептің бастапқы ахуалы мен кедергілерді анықтауСауалнамаДеңгей мұғалімдері
ҚыркүйекОқушылар мен ата-аналардан сауалнама алуОқушылар мен ата-аналармен жұмыста кездесетін кедергілерді анықтауСауалнамаКөшбасшылар
ҚыркүйекМектеп жұмысын жоспарлауМектептің даму жоспарына енгізетін өзгерісті жоспарлауДөңгелек  үстелКөшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері, мұғалімдер
ҚыркүйекОқушылардан алынған сауалнама негізінде анықталған кедергілерді және МДЖ-ны басшылыққа ала отырып   коучинг жоспарлау.Мұғалімдерге ХХІ ғасырға баланы қалай дайындау керектігін жеткізу жолдарын қарастыруСұхбат-кеңесКөшбасшы, 2 – деңгей мұғалімі
ҚыркүйекФормативті бағалау арқылы оқу мен оқытуда қалай табысқа жетуге болады?

Коучинг

 

Мұғалімдер қалыптастырушы бағалау түрлерін меңгереді және сабаққа қажетті табыс критерийлерін  анықтай алады.КоучингКөшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері, мұғалімдер
ҚазанҚысқа мерзімді  жоспар құруМұғалімдер қысқа мерзімді  жоспар жасауды үйренеді.Әңгіме-кеңесШығармашылық топ
ҚазанТәлімгерлік  жоспарын жасау

 

Тәлімгерлік жүргізу идеясын үйренеді.Әңгіме-кеңесКөшбасшы, 2-деңгей мұғалімі
Қазан«Сыныптағы оқушыларды  топтық  жұмысқа қалай тартуға  болады?»Мұғалімнің тәлімгерлік кеңесі арқылы  оқушыларды  топтық  жұмысқа тарту стратегиясы

таңдап алынады

Кәсіби әңгімеКоуч, тәлімгер, тәлім алушы
ҚазанБірлесе әрекет  етуӨзара сенімге негізделген қарым-қатынас арқылы пікір алмасады, көмек  көрсетеді.Онлайн-семинар,портал1,2-деңгей курсынан өткен мұғалімдер
ҚазанТізбектелген сабақтар үшін орта  мерзімді жоспар құруМұғалімдер оқыту мен оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін үйренеді.Тәжірибе алмасу3-деңгейлі курстан өткен мұғалімдер
ҚарашаПроблемалық семинар: «Мектептің оқу үдерісінің қазіргі жағдайы қандай?»Мұғалімдер оқу  үдерісінің жағдайын анықтайды,білім сапасына   талдау жасайды.Мониторинг жүргізуКоуч, тәлімгер, тәлім алушы
ҚарашаІс-әрекеттегі  зерттеу.8-сынып оқушыларының география пәнінен үлгерім сапасы неліктен төмендеді?Мұғалімдер өзіндік тәжірибесін жетілдіреді, әлеуметтік өзгерістерге қол жеткізуге ден қояды.Іс-әрекеттегі  зерттеуКөшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері
ҚарашаLessonStudy-тиімді педагогикалық  тәсілМұғалімдер «LessonStudy» жүргізудің маңыздылығын үйренеді.Бірлескен топтық жұмысКөшбасшы, 2-деңгей мұғалімі
ЖелтоқсанТәлімгерлік  жүргізу

Кәсіби әңгіме өткізу

Мұғалім қолданған әдістің тиімді, тиімсіз жақтарын анықтай алады, ұсыныстарды тыңдайды.кәсіби әңгімеКөшбасшы, тәлім алушы
ЖелтоқсанДиалогтік оқыту арқылы оқыту мен оқуды бағалауМұғалімдер оқыту мен оқу үдерісінде оқытудың жаңа тәсілдерін қолдана алады, тұлғаға бағытталған оқыту жүзеге асадыКоучингКөшбасшы мұғалімдер,ұжым мүшелері
Қаңтар«Дарынды балалармен жұмысты қалай жақсартуға болады?»Мұғалімдердің дарынды балалармен жұмысты өзгертуге қажеттілігі туады,бағдарлама идеясын сезінеді.Тәжірибені таратуБағдарлама бойынша курстан өткен, ынталы мұғалімдер
ҚаңтарКәсіби қауымдастыққа  мектеп ұжымын тартуМұғалімдер  өзара тәжірибемен бөліседі.Тәжірибе алмасуКөшбасшы мұғалімдер,ұжым мүшелері
ҚаңтарКәсіби әңгіме  жүргізуСыныпта қандай өзгеріс болды, А,В,С деңгейлі оқушылар қалай өзгерді? Не кедергі болды? Неге қол жеткіздік?Кәсіби әңгімеКөшбасшы, тәлім алушы
АқпанКәсіби білім құрудағы  мұғалім көшбасшылығының  сыры неде?

Коучинг

Мұғалімдер оқыту  әдістемесіне, тәжірибесіне өзгеріс енгізуге мүмкіндік алады.КоучингБағдарлама бойынша курстан өткен, ынталы мұғалімдер
АқпанСабақта  және сабақтан тыс жүргізілетін жұмыстарға  өзгеріс  енгізуМұғалімдер жоспарланған шараларға қатысады, талдау жасайды.ТренингКөшбасшы мұғалімдер,топ мүшелері, психолог,ата-аналар
АқпанСындарлы оқыту:Оқушыларды өздігінен білім алуға үйрету,дағдыландыруМұғалімдер өз біліктілігін арттыруға,тәжірибесін жетілдіруге мүдделі болады,оқушылар өздігінен ізденуге ынталы болады. СеминарКөшбасшы мұғалімдер,ұжым мүшелері
НаурызКері байланыстың тиімділігі неде?КоучингШығармашылық топ, көшбасшы
Наурыз«Кездескен кедергілерді жеңу және оларды жою жолдары» Қауымдастық мүшелерімен жұмысМұғалімдерде кездескен кедергілерді анықтайды, көмек бередіӘңгімелесуҚауымдастық мүшелері
СәуірІс-әрекеттегі проблема: 2-сынып оқушыларының сауатты жазу дағдысын қалай  қалыптастыруға  болады?Мұғалім өз сыныбында шешкісі келетін мәселені  анықтап, шешу жолын  үйренеді.Іс-әрекеттегі  зерттеуКоуч, тәлімгер, тәлім алушы
Сәуір«Оқушы үні» жобасын жүзеге асыруМұғалімдер оқушы үні арқылы, алдағы жұмыстарын жоспарлайдыОқушы үніКөшбасшы, оқушы
СәуірСабақтарға бақылау жүргізуОқушылар өз пікірін басқа біреулердің көзқарастарымен салыстыра алады.Сабақ1-2 деңгей мұғалімдері
СәуірКәсіби әңгімеСыныпта қандай өзгеріс болды, А,В,С деңгейлі оқушылар қалай өзгерді? Не кедергі болды? Неге қол жеткіздік?Кәсіби әңгімеКөшбасшы, тәлім алушы
Сәуір«Оқушы үні» жобасын жүзеге асыруМұғалімдер оқушы үні арқылы, алдағы жұмыстарын жоспарлайдыОқушы үніКөшбасшы, оқушы
Мамыр«Неге қол жеткіздік және ары қарай не істейміз?»Жүргізілген  жұмыстар бойынша  кері байланыс жасай алады.КоучингКөшбасшы мұғалімдер,топ мүшелері
МамырМектеп тәжірибесін басқа мектеп тәжірибелерімен желі арқылы салыстыруМектептер тиімді, қажетті ақпараттармен алмасады.Кәсіби қоғамдастықКҚ  мүшелері
МамырЗерттеу бойынша шығармашылық топпен әңгімеМұғалімдер қол жеткен нәтижеге рефлексия жасай отырып, әрі қарай жұмысты жоспарлайды.Дөңгелек үстелКөшбасшы, топ мүшелері
МамырМектептегі іс-тәжірибені жинақтау. Рефлексиялық есеп жазуАтқарылған жұмыстар жүйеленеді.ПортфолиоКөшбасшы
МамырМектептегі іс-тәжірибені жинақтау. Рефлексиялық есеп жазуАтқарылған жұмыстар жүйеленеді.ПортфолиоКөшбасшы