I деңгейлі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Батаева Динаның 2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Қызылорда облысы Шиелі ауданы №149 «Қызылту» орта мектебінің I деңгейлі қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі Батаева Динаның 2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мерзімі
| Өткізілетін шаралар | Күтілетін нәтиже | Формасы | Жауапты |
Қыркүйек | Мектептің қазіргі деңгейін,сұраныстары мен қажеттіліктерін анықтау | Мектеп әкімшілігінен, ұжымнан өзгеріс енгізуге қолдау табу, жұмыс жоспарын келісу | Әңгімелесу, презентация | Көшбасшы мұғалім Шығармашылық топ мүшелері |
Қыркүйек | Мектеп әкімшілігі, мұғалімдерден сауалнама алу | Мектептің бастапқы ахуалы мен кедергілерді анықтау | Сауалнама | Деңгей мұғалімдері |
Қыркүйек | Оқушылар мен ата-аналардан сауалнама алу | Оқушылар мен ата-аналармен жұмыста кездесетін кедергілерді анықтау | Сауалнама | Көшбасшылар |
Қыркүйек | Мектеп жұмысын жоспарлау | Мектептің даму жоспарына енгізетін өзгерісті жоспарлау | Дөңгелек үстел | Көшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері, мұғалімдер |
Қыркүйек | Оқушылардан алынған сауалнама негізінде анықталған кедергілерді және МДЖ-ны басшылыққа ала отырып коучинг жоспарлау. | Мұғалімдерге ХХІ ғасырға баланы қалай дайындау керектігін жеткізу жолдарын қарастыру | Сұхбат-кеңес | Көшбасшы, 2 – деңгей мұғалімі |
Қыркүйек | Формативті бағалау арқылы оқу мен оқытуда қалай табысқа жетуге болады? Коучинг
| Мұғалімдер қалыптастырушы бағалау түрлерін меңгереді және сабаққа қажетті табыс критерийлерін анықтай алады. | Коучинг | Көшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері, мұғалімдер |
Қазан | Қысқа мерзімді жоспар құру | Мұғалімдер қысқа мерзімді жоспар жасауды үйренеді. | Әңгіме-кеңес | Шығармашылық топ |
Қазан | Тәлімгерлік жоспарын жасау
| Тәлімгерлік жүргізу идеясын үйренеді. | Әңгіме-кеңес | Көшбасшы, 2-деңгей мұғалімі |
Қазан | «Сыныптағы оқушыларды топтық жұмысқа қалай тартуға болады?» | Мұғалімнің тәлімгерлік кеңесі арқылы оқушыларды топтық жұмысқа тарту стратегиясы таңдап алынады | Кәсіби әңгіме | Коуч, тәлімгер, тәлім алушы |
Қазан | Бірлесе әрекет ету | Өзара сенімге негізделген қарым-қатынас арқылы пікір алмасады, көмек көрсетеді. | Онлайн-семинар,портал | 1,2-деңгей курсынан өткен мұғалімдер |
Қазан | Тізбектелген сабақтар үшін орта мерзімді жоспар құру | Мұғалімдер оқыту мен оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін үйренеді. | Тәжірибе алмасу | 3-деңгейлі курстан өткен мұғалімдер |
Қараша | Проблемалық семинар: «Мектептің оқу үдерісінің қазіргі жағдайы қандай?» | Мұғалімдер оқу үдерісінің жағдайын анықтайды,білім сапасына талдау жасайды. | Мониторинг жүргізу | Коуч, тәлімгер, тәлім алушы |
Қараша | Іс-әрекеттегі зерттеу.8-сынып оқушыларының география пәнінен үлгерім сапасы неліктен төмендеді? | Мұғалімдер өзіндік тәжірибесін жетілдіреді, әлеуметтік өзгерістерге қол жеткізуге ден қояды. | Іс-әрекеттегі зерттеу | Көшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері |
Қараша | LessonStudy-тиімді педагогикалық тәсіл | Мұғалімдер «LessonStudy» жүргізудің маңыздылығын үйренеді. | Бірлескен топтық жұмыс | Көшбасшы, 2-деңгей мұғалімі |
Желтоқсан | Тәлімгерлік жүргізу Кәсіби әңгіме өткізу | Мұғалім қолданған әдістің тиімді, тиімсіз жақтарын анықтай алады, ұсыныстарды тыңдайды. | кәсіби әңгіме | Көшбасшы, тәлім алушы |
Желтоқсан | Диалогтік оқыту арқылы оқыту мен оқуды бағалау | Мұғалімдер оқыту мен оқу үдерісінде оқытудың жаңа тәсілдерін қолдана алады, тұлғаға бағытталған оқыту жүзеге асады | Коучинг | Көшбасшы мұғалімдер,ұжым мүшелері |
Қаңтар | «Дарынды балалармен жұмысты қалай жақсартуға болады?» | Мұғалімдердің дарынды балалармен жұмысты өзгертуге қажеттілігі туады,бағдарлама идеясын сезінеді. | Тәжірибені тарату | Бағдарлама бойынша курстан өткен, ынталы мұғалімдер |
Қаңтар | Кәсіби қауымдастыққа мектеп ұжымын тарту | Мұғалімдер өзара тәжірибемен бөліседі. | Тәжірибе алмасу | Көшбасшы мұғалімдер,ұжым мүшелері |
Қаңтар | Кәсіби әңгіме жүргізу | Сыныпта қандай өзгеріс болды, А,В,С деңгейлі оқушылар қалай өзгерді? Не кедергі болды? Неге қол жеткіздік? | Кәсіби әңгіме | Көшбасшы, тәлім алушы |
Ақпан | Кәсіби білім құрудағы мұғалім көшбасшылығының сыры неде? Коучинг | Мұғалімдер оқыту әдістемесіне, тәжірибесіне өзгеріс енгізуге мүмкіндік алады. | Коучинг | Бағдарлама бойынша курстан өткен, ынталы мұғалімдер |
Ақпан | Сабақта және сабақтан тыс жүргізілетін жұмыстарға өзгеріс енгізу | Мұғалімдер жоспарланған шараларға қатысады, талдау жасайды. | Тренинг | Көшбасшы мұғалімдер,топ мүшелері, психолог,ата-аналар |
Ақпан | Сындарлы оқыту:Оқушыларды өздігінен білім алуға үйрету,дағдыландыру | Мұғалімдер өз біліктілігін арттыруға,тәжірибесін жетілдіруге мүдделі болады,оқушылар өздігінен ізденуге ынталы болады. | Семинар | Көшбасшы мұғалімдер,ұжым мүшелері |
Наурыз | Кері байланыстың тиімділігі неде? | Коучинг | Шығармашылық топ, көшбасшы | |
Наурыз | «Кездескен кедергілерді жеңу және оларды жою жолдары» Қауымдастық мүшелерімен жұмыс | Мұғалімдерде кездескен кедергілерді анықтайды, көмек береді | Әңгімелесу | Қауымдастық мүшелері |
Сәуір | Іс-әрекеттегі проблема: 2-сынып оқушыларының сауатты жазу дағдысын қалай қалыптастыруға болады? | Мұғалім өз сыныбында шешкісі келетін мәселені анықтап, шешу жолын үйренеді. | Іс-әрекеттегі зерттеу | Коуч, тәлімгер, тәлім алушы |
Сәуір | «Оқушы үні» жобасын жүзеге асыру | Мұғалімдер оқушы үні арқылы, алдағы жұмыстарын жоспарлайды | Оқушы үні | Көшбасшы, оқушы |
Сәуір | Сабақтарға бақылау жүргізу | Оқушылар өз пікірін басқа біреулердің көзқарастарымен салыстыра алады. | Сабақ | 1-2 деңгей мұғалімдері |
Сәуір | Кәсіби әңгіме | Сыныпта қандай өзгеріс болды, А,В,С деңгейлі оқушылар қалай өзгерді? Не кедергі болды? Неге қол жеткіздік? | Кәсіби әңгіме | Көшбасшы, тәлім алушы |
Сәуір | «Оқушы үні» жобасын жүзеге асыру | Мұғалімдер оқушы үні арқылы, алдағы жұмыстарын жоспарлайды | Оқушы үні | Көшбасшы, оқушы |
Мамыр | «Неге қол жеткіздік және ары қарай не істейміз?» | Жүргізілген жұмыстар бойынша кері байланыс жасай алады. | Коучинг | Көшбасшы мұғалімдер,топ мүшелері |
Мамыр | Мектеп тәжірибесін басқа мектеп тәжірибелерімен желі арқылы салыстыру | Мектептер тиімді, қажетті ақпараттармен алмасады. | Кәсіби қоғамдастық | КҚ мүшелері |
Мамыр | Зерттеу бойынша шығармашылық топпен әңгіме | Мұғалімдер қол жеткен нәтижеге рефлексия жасай отырып, әрі қарай жұмысты жоспарлайды. | Дөңгелек үстел | Көшбасшы, топ мүшелері |
Мамыр | Мектептегі іс-тәжірибені жинақтау. Рефлексиялық есеп жазу | Атқарылған жұмыстар жүйеленеді. | Портфолио | Көшбасшы |
Мамыр | Мектептегі іс-тәжірибені жинақтау. Рефлексиялық есеп жазу | Атқарылған жұмыстар жүйеленеді. | Портфолио | Көшбасшы |