Тақырыбы: Оқытуды басқару және мектеп көшбасшылығы

 

Тақырыбы:Оқытуды басқару және мектеп көшбасшылығы
Жалпы мақсаты:

 

— Қарым-қатынас пен біріккен іс-әрекет жүргізуге  ұйымдасқан адамдар тобын құру.

— Іскерлік қатынастар желісін орнату

Кәсіби ақпаратпен алмасуларды жүзеге асыру

— Мұғалім көшбасшылығын жоғары нәтижеге жеткізу үшін бір мектеп шегінде ғана емес, басқа мектептер арасында мұғалім- мектеп жұмысын дамытуда  көшбасшысы бола алатындығына сенім қалыптастыру.

Мұғалімдер  үшін оқу нәтижелері:

 

— қарым-қатынас пен біріккен іс-әрекет жүргізуге  ұйымдасқан адамдар тобы құрылады.

— Іскерлік қатынастар желісі орнатылады. Кәсіби ақпаратпен алмасулар жүзеге асады.

— Мұғалім- мектеп жұмысын дамытда көшбасшы бола алатындығына сенім қалыптастырып, жетілдіруге бағытталған түрлі  іс-шаралар жоспарланады.

Сабақта туындаған негізгі идеялар:Мектепте оқушыларды жоғары жетістіктерге жеткізуге бағытталған іс әрекеттер туралы меңгереді
Тапсырмалар:

 

 

 

Топқа бөлу    Сәлемдесу, топқа бөлу  «Сиқырлы шаршы»

Топ ережесі: Уақытты тиімді пайдалану

Тыныштық сақтау

Сөзді бөлмеу                    кезектесіп сөйлеу  т.б

1.«Көшбасшы» дегенді  қалай түсінесіңіздер? Әр топ өз ойларын біілдіреді.

Қызығушылықты ояту.

2.Қатысушыларға    «Көшбасшылар»    туралы слайд

3.«Мультик про мотивацию в команде))).. бейнефильмінен үзінді көрсету

4.Ендеше осы бейнефильм арқылы қандай ойдасыз?

Мұғалімдер ойларын тыңдау

5.Практикалық жұмыс:  Постерде  бейнелеу және  талдау.

1- топ   «Бүгінгі мұғалім қандай болуы керек?»  Мұғалімнің кәсіби шеберлігін зерделеу   мақсатындағы іс-шара. «Кластер»  әдісі бойынша

2-топ. «Ұстаздың құндылықтары мен міндеттері туралы сұхбат»  телебағдарлама түрінде, рөлдік ойын

3-топ«Көшбасшылықтың басты қасиеттері» постер қорғайды

6.Топтық жұмыс: «Басшы мен көшбасшы» арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтау

7.Бағалау.  «Өрмекші торы» әдісі бойынша  топтар бір- бірінің жұмысы туралы пікір айтады.

Дереккөздер:Флипчарт, маркер, түрлі –түсті қағаз, интерактивті тақта, суреттер, сызбалар, постер, фломастер,стикер.