Тақырыбы: Оқытуды басқару және мектеп көшбасшылығы
Тақырыбы: | Оқытуды басқару және мектеп көшбасшылығы |
Жалпы мақсаты:
| — Қарым-қатынас пен біріккен іс-әрекет жүргізуге ұйымдасқан адамдар тобын құру. — Іскерлік қатынастар желісін орнату Кәсіби ақпаратпен алмасуларды жүзеге асыру — Мұғалім көшбасшылығын жоғары нәтижеге жеткізу үшін бір мектеп шегінде ғана емес, басқа мектептер арасында мұғалім- мектеп жұмысын дамытуда көшбасшысы бола алатындығына сенім қалыптастыру. |
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
| — қарым-қатынас пен біріккен іс-әрекет жүргізуге ұйымдасқан адамдар тобы құрылады. — Іскерлік қатынастар желісі орнатылады. Кәсіби ақпаратпен алмасулар жүзеге асады. — Мұғалім- мектеп жұмысын дамытда көшбасшы бола алатындығына сенім қалыптастырып, жетілдіруге бағытталған түрлі іс-шаралар жоспарланады. |
Сабақта туындаған негізгі идеялар: | Мектепте оқушыларды жоғары жетістіктерге жеткізуге бағытталған іс әрекеттер туралы меңгереді |
Тапсырмалар:
| Топқа бөлу Сәлемдесу, топқа бөлу «Сиқырлы шаршы» Топ ережесі: Уақытты тиімді пайдалану Тыныштық сақтау Сөзді бөлмеу кезектесіп сөйлеу т.б 1.«Көшбасшы» дегенді қалай түсінесіңіздер? Әр топ өз ойларын біілдіреді. Қызығушылықты ояту. 2.Қатысушыларға «Көшбасшылар» туралы слайд 3.«Мультик про мотивацию в команде))).. бейнефильмінен үзінді көрсету 4.Ендеше осы бейнефильм арқылы қандай ойдасыз? Мұғалімдер ойларын тыңдау 5.Практикалық жұмыс: Постерде бейнелеу және талдау. 1- топ «Бүгінгі мұғалім қандай болуы керек?» Мұғалімнің кәсіби шеберлігін зерделеу мақсатындағы іс-шара. «Кластер» әдісі бойынша 2-топ. «Ұстаздың құндылықтары мен міндеттері туралы сұхбат» телебағдарлама түрінде, рөлдік ойын 3-топ: «Көшбасшылықтың басты қасиеттері» постер қорғайды 6.Топтық жұмыс: «Басшы мен көшбасшы» арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтау 7.Бағалау. «Өрмекші торы» әдісі бойынша топтар бір- бірінің жұмысы туралы пікір айтады. |
Дереккөздер: | Флипчарт, маркер, түрлі –түсті қағаз, интерактивті тақта, суреттер, сызбалар, постер, фломастер,стикер. |