Сабақтың тақырыбы «Диалог арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру».
Коучинг сабағының құрылымы | Коучинг сабақ мазмұны |
Сабақтың тақырыбы | «Диалог арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру». |
Сабақтың мақсаты | Мұғалімдерге диалогтік оқыту қызығушылығын дамыту жолдарын үйрету. Диалогтік оқытудың сөйлеу дағдыларына тиімділігіне мұғалімдердің көзін жеткізу. |
Оқу нәтижелері | Диалогтік оқыту сабақта басым екенін түсінеді, оқушының сабақта өз ойын еркін жеткізіп, сөйлеуіне көбірек мән береді. Диалогтік оқыту туралы түсінік алады. |
Әдіс-тәсіл | Жекелей, топпен, жұппен жұмыс. |
Ресурстар мен жабдықтар | Бағалау парағы, постер, презентация, бейнежазба, маркерлер, интербелсенді тақта, стикерлер, таратпа тапсырмалар |
Коучтың іс-әрекеті | |
Сергіту жаттығуы Мұғалімдер екі қатарға бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Әр елдің салты бойынша амандасу. Амандасу әр елдің салты бойынша 1. қазақ – қол алысу 2. жасөспірімдер –қол көтеру 3. япондар – екі қолын қосып, иілу 4. финдар — білекпен 5. бразилия – оң қолын иыққа қойып 6. сингапур — аяқпен 7. африкада — арқамен Жақсы Сабағымызға сәттілік тілеймін! (5– минут) | |
Топқа бөлу «қима әріптер» ойын (тыңдаушыларды бірлесіп жұмыс жасау және топқа бөлу әдісі Берілген әріптерден тақтадағы мына сөздерді құрау Топқа осы сөздер арқылы бөлінеміз І топ-диалог, ІІ топ-арқылы, ІІІ топ-ынтаны, ІҮ топ- арттыру. (1– минут) | |
Негізгі кезең І. «Диалог» сөзіннің мағынасын тоқталу (слайд талдау) «Мұғалім-оқушы», сондай-ақ «оқушы-оқушы» арасында шығармашылықпен өтетін, өз пікірін негізді, тұжырымды түрде білдіруге жетелейтін әңгімені ынталандырып, қуаттайтын оқыту әдістерін «диалогтік оқыту» деп атаймыз. ДИАЛОГ — оқушы үшін қызықты және түсінікті сабақ ДИАЛОГ — мұғалім үшін табыстылық пен шығармашылық кілті ДИАЛОГ — мұғалім үшін әмбебап педагогикалық техника ДИАЛОГ — басшы үшін ұжымның бәсекелестікке қабілеті ДИАЛОГ — білім беру жүйесі үшін жүйелі дамыта оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік береді. ІІ. Сыныпта оқушылардың бір-бірімен тығыз қарым-қатынасқа түсу үшін жәнеде оқушылар сабағынызды 100 пайз оқышылар іс-әрекетте түсу үшін парталарды қалай орталастырасыз. Топта жұмыс істейді, өз ойын талдайды, жеткізеді дәлелдейді. бір-біріне сұрақ қояды, пікір алмасады. (5– минут) топтан бір жұмыс талқыланады А4 қағазына парталардың орналасуын жазады, таоптар бір-бірімен алмасып жауаптарын қарастырады. 100% әркетке түсу үлгісімен мұғалімдер топтарының жұмысын салыстырады. Жауаптары жақын келген топтар аталып өтеді. (слайд талдау) ІІІ. Сергіту жаттығуы ІҮ. Оқушылардың сабақта сөйлеуіне тиімді әдіс-тәсілді көрсет. 1.Берілген сұрақтарға жұппен,топпен талқылайды, жауап береді 2. Өздерінің пікірлерін ортаға салады. 3.Топтық талдау жүргізеді және өздерінің ойларымен бөліседі. Коучтің қалауымен әр топта спикер тағайындау жүзеге асады.
Рефлексия Өзіңді қай жерде тұрғанныңды анықта.
Формативті бағалау.Мадақтау, бағалау. Жестер арқылы аяқпен, қолмен баға береді. рефлексиясын жазады (15– минут) | |
Қорытынды Оқушылар қандай түрде алған ақпаратты 100 пайыз сақтайды Мысалға оқығанда, естігенде, көргенде …т.б. барлығын пайыздық есепке салып көріңіздер (5– минут) топтан бір жұмыс талқыланады Тақтада слайд көрсетіледі, жауаптары жақын келген топтар аталып өтеді. (10– минут) | |
Бағалау Қорытындылау (тыңдаушылар қандай көңілмен кетіп бара жатқанын стикерге «2 жұлдыз екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); 1 тілек- жақсартуды қажет ететін нәрсе» жазып кетеді. (5– минут) |