Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
«Дарынды балалардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру»
тақырыбы бойынша коучинг жоспары
19.02.2014
| 1 апта | 3-күн | |
Сабақ тақырыбы:
| Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары | ||
Жалпы мақсат: | Практикалық тапсырмалар беру арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау.
| ||
Сілтеме: | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-49. Үлестірмелі материалдар.
| ||
Оқу нәтижесі | Қатысушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдысы қалыптасады, сабақта тиімді пайдалануды үйренеді.
| ||
Түйінді идеялар: | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу
| ||
Сабақта қолданылатын материалдар:
| А- 4 парақтары,стикер, смайликтер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам. | ||
Оқыту әдістері: | 1.Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер 2. Оқыту мен оқытудағы АКТ 3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
| 1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Топтық жұмыс
| |
Дерек көздері: | Әдеби материалдар, газет-журналдар.
| ||
Тапсырмалар: | Сұрақ- жауап, салыстыру, топтастыру және қолдану, рөлдік ойын.
| ||
Оқуға арналған тапсырма: | Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
| ||
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | |
1 мин
2 мин
| Қатысушыларды орындарынан тұруын өтініп, еркін тұруға шақыру. Бейнежазба ырғағында көрсетілген қимылдарға назар салу. Қимылдарды бірге белсенді түрде қайталау. | Барлығы орындарынан көтеріліп, ешкім-ешкімге бөгет жасамайтындай еркін тұрады. Бейнежазба қосылған сәтте көрсетілген қимылдарға назар салып, белсенді түрде бірге қайталайды.
| |
Топқа бөлу (3 мин) «Бүгінгі сабағымыз да жемісті болсын!»
| Шағын топқа бөлу. Үстелдің үстінен жемістердің аты жазылған парақшаларды алып, сәйкес жеміс тұрған топтарға барып отыруларын өтінемін.
| Түрлі жемістер жазылған парақшаларды алып, сол жеміс тұрған топтарда топтасады. | |
Ақпарлама (5мин) | Сыни тұрғыдан ойлау, Блум таксономиясы туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру. | Сыни тұрғыдан ойлау және Блум таксономиясы туралы мәліметпен танысады.
| |
І тапсырма 7 мин
| 6-сынып оқулығынан Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повестінен тараулар бойынша үзінділерін таратпа әзірлемелер арқылы танысуға шақыру, топта талқылау арқылы тараудың негізгі 3 идеясын анықтауға тапсырма беру
| Үзінділермен танысады, топта талқылайды, тараудың басты 3 идеясын анықтайды.
Қол шапалақтау арқылы бағаланады
| |
ІІ тапсырма(22 мин) (10 мин)
Рөлдік ойынға әр топқа 3 минут уақыт | Мәтін бойынша рөлдік ойын 1 –топ. Бейнежазбада 2-топ. Оқулық сатып алудағы Қожаның іс-әрекеті 3-топ.Кішкентай бақаның бірін Майқанованың сумкасына сүңгіттім де жібердім… 4-топ. Сәйбек қарттың әңгімесінің Қожаға әсер етуі…
| Берілген тақырыптар бойынша рөлдік ойын сомдау арқылы тақырыпты ашады.
Сағат бойымен топтар ауызша «Екі жұлдыз, бір тілек» айту арқылы бір-бірін бағалайды. | |
ІІІ тапсырма Топтық жұмыс (10 минут)
Қорғауға әр топқа 2 минут | Тақырыптық талдау. 1 –топ. Сабаққа дайындалмай келген Қожаның көңіл күйі мен дайындығы мықты болмаса да, өзін көрсеткісі келген мақтанқұмар Жантастың ісін салыстырыңыздар… 2-топ. Қожаның ісіне мұғалімдер наразылығын жазушы бірде күлкілі, бірде үкімдей қатаң, бірде ызалы, уытты сөздермен беруінің себебін анықтаңыздар. 3-топ. Әңгіме желісіндегі Қожаның өзін-өзі сынауы ( рефлексиясы). 4-топ. Қожаның болашаққа алған міндеттемелері (даму жоспары).
| Берілген тапсырмалар бойынша тақырыптық талдау жүргізеді, постер қорғайды
Смайликтер арқылы бағалау | |
ІV тапсырма (10 минут)
Қорғауға әр топқа 2 минут | Топтастыру «Қожа бейнесі» | Ойларын жүйелейді, топтастырады, барлық қатысушылар бойынша ортақ «Қожа бейнесі» қалыптасады | |
V. Рефлексия (5 мин)
| А4 парақтарына 1 сурет және 5 сөз жаздыру арқылы кері байланыс орнату.
| Аяқталмаған ой бойынша ойларын қорытып, А4 парақтарына 1 сурет, 5 сөз жазып, идеяларын қорғайды. | |