«Атамекен орта мектебі» мемлекеттік мекемесінің деңгейлік курс бағдарламасы бойынша білім сатысынан өткен педагог қызметкерлерінен құрылған « Зерде » шығармашылық тобының
«Атамекен орта мектебі» мемлекеттік мекемесінің деңгейлік курс бағдарламасы бойынша білім сатысынан өткен педагог қызметкерлерінен құрылған « Зерде » шығармашылық тобының
2014 – 2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаты:
«Деңгейлік бағдарламалар бойынша оқыған мұғалімдердің іс-әрекеттерін зерттеп, мектепішілік ұстаздар қауымы арасында кіші топтар құрып, жаңа технологияны өз іс-әрекеттеріне енгізуге бағыт-бағдар беру».
Әлемдік педагогикалық тәсілдермен білім беру тәжірибелері негізінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамыту.
Жаңа мазмұндағы бағытталған оқу – тәрбие жұмысын үйымдастыру және топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
Білім беру сапасын жетілдіру, педагог қызметкерлердің ақпараттық педагогикалық технологиялар бойынша біліктілігін көтеру.
Оқушылардың фунционалдық сауаттылығына байланысты жаңа технологияларды оқу үдерісіне енгізу.
Мектепте коучинг пен тәлімгерлік жұмыстарды жүргізілуін ұйымдастыру
Мектептегі жұмыс жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. | Нәтиже және табыс критерийлері | |||||||
· Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды. · Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
| · Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады. · Оқу сапасы жоғарылайды · Сыныпта ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады | |||||||
Р/с | Іс –шаралар | Мақсаты | Жауаптылар | Ресурстар, Дәлелдеме-лер | Мерзімі | Монитори-нг | Нәтиже | Ескерту |
1 | Шығармашылық топты құру, кәсіби сұхбат
| Деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдер арасында кәсіби сұхбат, жаңа оқу жылының жоспарын талқылау | Әдіскер завуч М. Болысов, І, ІІІ деңгей меңгерген пән мұғалімдері | Шығармашылық топ мүшелерінің отырысы, жоспары | 12.09.2014 | Топ мүшелерінің пікірі | Деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдерден шығармашылық топ құрылады өз пікірлерін ортаға салады кәсіби сұхбатасады жаңа оқу жылының жоспарын талқылайды | |
2 | Коучинг.Бағалау критерилері мен дарынды балаларды анықтау тақырыбында | ІІ деңгей бағдарламасын оқып тәжірибе жүргізіп жатқан матиматика мұғалімі Нысанова Айманға көмек пен қолдау көрсету мақсатында коучингтер ұйымдастыру | І деңгей мұғалімі Шығармашылық топ мүшелері ІІ деңгей мұғалімі Нысанова Айман | Видеоролик Үлестірме қағаздар | Қыркүйек | Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер | Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады | |
3 | Мектепте қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің апталы-ғында коучинг ұйымдастыру арқылы жаңаша әдіс- тәсілдерді пайдалануға бағыт – бағдар беру.
| қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің апта-лығында әр түрлі шаралар ұйымдастыру мен коучинг сабақ өткізу арқылы оқушылардың тілге деген құрметі мен қызығушылығын дамыту | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ, ІІІ деңгей мұғалімдері Атаниязов С, Өсербаева Ә, Елтезерова Б, | Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар Түрлі түсті қима суретті қағаздар, смайлингтер презентация | қыркүйек | Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер | Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады .Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз | |
4 | 06.10.–25.10. 2014 аралығында деңгейлік бағдарламаны меңгерген мұғалімдердің сабақтарына кіру арқылы тәжірибе алмасу | Негізгі идеяны тәжірибеге енгізу. Мұғалімдер сабақ-тарында жинаған іс – тәжірибелерімен бөліседі | Ташбаева Қансұлу (І деңгей мұғалімі) ІІІ деңгей мұғалімдері, нысаналы сынып мұғалімдері тәлім алушылар | Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер, презентация | 06.10.2014 25.10.2014 | Оқу сапа-сындағы өзгерістер | Мұғалімдер арасында оқытудың жаңа технология-ларына деген қызығушылығы артады. | |
5 | Сәби мен ата- ананың қарым – қатынасы тақыры-бында ата – ана-ларға коучинг өткізу
| Бала мен ата- ананың қарым – қатынасы жақсы дәрежеде емес екеніне көз жеткізу, бала мен мектеп пен, мұғалім мен тығыз байланыста болуға тәрбиелеу | І деңгей мұғалімі Шығармашылық топ мүшелері | Видеоролик Үлестірме қағаздар | .10.2014 | Ата – ана-лардың көз қарасын өзгерту олардың әсері | Ата – аналарда жаңа көз қарас пайда болады, балаға деген сүйіспеншілігі артады. Жаңа әліс – тәсілдер-дің тиімді екеніне көз жеткізеді | |
6 | Тәлімгерлікті жүзеге асыру Коучинг «Lesson study» тәсілінің оқу сапасын арттырудағы ролі | Мектеп мұғалімдеріне тәлімгерлік арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету Lesson study» тәсілін сабаққа енгізу, сенімді қарым-қаты-насқа негізделген көзқарас қалып-тастыру | І,ІІ деңгей мұғалімдері | Тәлімгерлік жоспары | Қазан — мамыр | Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер | Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады | |
7 | Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру
| Нысаналы сыныптар-да жаңа әдіс – тәсіл-дерді қолданып сабақтар өткізу, сол сыныптарға зерттеу жүргізу | І,ІІІ деңгей мұғалімдері, пән мұғалімдері
| Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | қазан мамыр | Топтық жұмысқа құлшыныс деңгейі артады, бағалау түрлері-мен танысады | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. | |
8 | Мектепте ағылшын тілі пәнінің апта-лығында коучинг ұйымдастыру арқылы жаңаша әдіс- тәсілдерді пайдалануға бағыт – бағдар беру.
| Мектепішілік апталықта коучинг сабақ өткізу арқылы оқушыларға әр түрлі қызық шаралар ұйымдастыру мен ашық сабақ беру топтық жұмыстардың тиімділігіне көз жеткізу | Әдіскер завуч М. Болысов, ағылшын тілі пәні мұғалімдері шығармашылық топ мүшелері | Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер, презентация | 20.-25.10. 2014ж | Оқушылар мен мұғалімдердің алған әсері | Мұғалімдер арасында оқытудың жаңа технология-ларына деген қызығушылығы артады. | |
9 | Шығармашылық топтың кезекті отырысы | Шығармашылық топ мүшелерінің жасаған жұмыстарын бағалау және коучингке қатысушы пән мұғалімдерін тәлім алушы қылып тағайындау және іс- әрекеттерін зерттеу | Әдіскер завуч М. Болысов І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ. және топ мүшелері | Рефлексия. Жұмыс топтамаларымәліметтер | 25.10.2014 | Жұмыс нәтижелері | Шығармашылық топ мүшелерінің кәсәби сұхбаты | |
10 | Тарих, құқық, өзін – өзі тану пәндерінің апталығына жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып сыныптан тыс шаралар мен көрнекі сабақ өткізу және мұғалімдерге коучинг ұйымдастыру | Әрбір пән мұғалімдері өз білімін көтеруде жаңа әдіс – тәсілдерді сабақтарында, сабақтан тыс шараларда дұрыс пайдалануға бағыт бағдар беру | Қ. Ташбаева І деңгей мұғалімі Атаниязов Сәбит ІІІ деңгей мұғалімі және пән мұғалімдері | ПрезентацияВидеоролик Үлестірме қағаздар | Қараша | Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі | Сабақ сапасын арттыруда жаңа әдіс үйренеді. | |
11 | Оқушылар мен ата – аналардан, мұғалімдерден сауалнама алу | Сауалнама жүргізу арқылы мектептің бастапқы жағдайын анықтау | І деңгей мұғалімі сынып жетекшілері, әкімшілік. | Сауалнама Жиынтық кесте | Қараша | Сауалнама нәтижесі | Дәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз | |
12 | Коучинг. «Сыни тұрғыдан ойлау арқылы диалогты дамыту,топтық жұмыстың тиім-ділігін түсіндіру | Оқытудың жаңа-әдіс тәсілдерін үйрету Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуда диалогтың топтық жұмыста тиімділігіне көз жеткізу,постер қорғау арқылы іс-тәжірибеге енгізу | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері І деңгейлік курс бағдарламасы бойынша оқыған ағылшынтілі пәні мұғалімі Қ. Ташбаева | Техникалақ құралдар Видеоролик Үлестірме қағаздар | 15.12.2014 | Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі | Жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді | |
13 | Мектепішілік семинар Аудан көлеміндегі желі-лік қоғамдастық « Жаңашыл ұстаздар» топ мүшелерін қонаққа шақыру | Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізу | І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, | Панарама-лық сабақ, Ашық сабақ, бейнероликПрезентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | 20.12. 2014 | Оқу сапасында-ғы өзгеріс-тер | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз, пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады | |
14 | Дөңгелек стол шығармашылық топтың кезекті отырысы | І, ІІ тоқсан қорытындысы оқу үдерісінлегі нысанылы сыныптардың жетістігі мен өзгерісі | шығармашылық топ мүшелері | Презента-ция, пана-рамалық сабақтар | 15.01.2015 | Мұғалім-дер жетістігі | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. «Кембридж тәсілдері бойынша өзгеріс енгіземіз. | |
15 | Бастауыш сынып пәндерінің апталығында өткізетін іс –шаралар мен ашық сабақтар өткізу Кембридж тәсілі бойынша | Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізу | Бастауыш сынып мұғалімдері мен топ мүшелері | ПрезентацияВидеоролик Үлестірме қағаздар | Қаңтар | Оқу сапасында-ғы өзгеріс-тер | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз, пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады | |
16 | 1,3 деңгей мұғалімдерінің ашық есік күндері «Оқу үдерісінде жаңа әдіс – тәсіл-дерді іс – әрекетке енгізу» Гуманитар бағыттағы пәндер семинары | Мұғалімдер бір бірінің сабақтарын көру арқылы тәжірибе алмасады | І,ІІІ деңгей мұғалімдері
| Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | 11.02.2015 | Сабақ сапасының жақсаруы | Оқу үдерісіне сын тұрғысынан ойлауды терең енгізіледі кәсі-би біліктілігін дамытады | |
17 | Химия, биология, география пән-дерінің апталы-ғында жаңа әдіс- тәсілдерді пайда-лануға бағыт – бағдар беру ашық сабақтар мен сыныптан тыс шаралар өткізуге көмектесу | Әрбір пән мұғалімдері өз білімін көтеруде жаңа әдіс – тәсілдерді сабақтарында, сабақтан тыс шараларда дұрыс пайдалануға бағыт бағдар беру | Жаратылыстану бағытының пән мұғалімдері мен І, ІІІ деңгей мұғалімдері | Техникалақ құралдар Видеоролик Үлестірме қағаздар | Ақпан | Оқушылар мен мұғалімдердің алған әсері | Жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді. Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз, пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады | |
18 | Ата-аналарды сабаққа қатыс-тыру. «Кембридж тәсілдері ата-аналар көзімен» | Мектеп желісіне ата-аналарды тарту | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері | Сауалнама интервью | Наурыз | Ата-ана-лармен қарым қатынасты күшейту | Ата аналар оқу үдерісіндегі өз ықпалын түсінеді | |
19 | Тәлім алушылар-дың көрнекі сабақтарын ұйымдастыру | Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолдану шеберлігін анықтау | ДОІЖО Н.Сартаева | Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | 13.04-18.04 2015ж | Жаңа үлгідегі сабақтар топтамасы | Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолданады тәжірибе алмасады | |
20 | Жоспарға өзгеріс енгізу | Жіберілген кемшіліктерді жетілдіру | Мектеп директоры І, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері | Жаңа жоспар | 25.05.2014 | Кемшілік-тер мен жетістіктер диаграмма-сы | Жоспар ары қарай толықтырылып жетілдеріледі | |
Сыни тұрғыдан ойлауда топтық жұмыстың бізге тиімділігі қандай нәтиже берді? Нәтижені саралау
|
Жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау
|
Топ мүшелері. І деңгей мұғалімдері
|
Диаграмма Кері байла-ныс, пікір алмасу |
15.05.2014
|
Оқу сапасының көрсеткіші |
Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады | ||
Шығармашылық топты құру және алынған сауалнама-лардың қорытынды-сынан шыққан про-блемаларды анықтай отырып мектептің жұмыс жоспарын құру. Насаналы сыныптарды анықтау. | І, ІІІ деңгей мұғалімдері, мектеп әкімшілігі шығармашылық топ мүшелері
| Сауалнама қорытындысы, жиынтық кесте. Нысаналы сыныптар, Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | қыркүйек | Сауалнама нәтижесі Топ мүшелері-нің пікірі | Шығармашылық топты құрамыз. Сауалнама қоры-тындысын анықтап мектептің жұмыс жоспарын құрамыз онда жасалатын жұмыстарды ортаға салып ой бөлісеміз. Жоспарды жүйелейміз | |||
Панорамалық сабақтар топтама-сы «Кембридж тәсілдерінің оқу сапасын көтеру-дегі ролі» | Мұғалімдер сабақтарында жинаған тәжірибелері мен бөліседі | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері | Слайдтар видеолар
| 10.05.2014 | Тәжірибе алмасу | Мұғалімдер тәжірибе алмасады | ||
Коучинг «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсеткен нәтижесі | Коучинг «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптау | Мектеп директоры І, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері | Кері байла-ныс, пікір алмасу іс –әрекеттер нәтижесі | 22.05.2014 | Оқу сапасының көрсеткіші | Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады |