«Ж.Қалдығараев атындағы орта мектеп» ММ-нің 2014- 2015 оқу жылына арналған даму жоспары
«Ж.Қалдығараев атындағы орта мектеп» ММ-нің 2014- 2015 оқу жылына арналған даму жоспары
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. | Нәтиже және табыс критерийлері | |||||||
· Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды. · Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады. · Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз мүкіндіктерін түсіндіру; · Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз мүкіндіктерін түсінеді; · Оқушының қызығушылығы мен өзіндік қажеттілігін анықталады · Оқу сапасын арттыруға, білім деңгейінің жоғарылауын дамытуға жұмыстанады · Мектеп мұғалімдері өзгерістерге ашық, әрқашан әдістерін жетілдіруге талпыныс жасайды Оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтайды. · LS тобы жұмысын жандандыру
| · Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады. · Оқу сапасы жоғарылайды · Сыныпта ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады · Оқушы өзін-өзі реттеу арқылы сабақ үлгерімін жақсартады. · Оқушылар бірін-бірі бағалауды үйренеді · Оқу белсенділігі төмен оқушылардың оқуға деген ынтасы артады · Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытудың мазмұны өзгереді · Оқушылар өздерін-өздері бағалай алады және өздерінің оқуын қалай жақсартуын біледі · Оқушылардың сабаққа көзқарасы өзгереді. · Топтық жұмыста белсенділік жоғарылайды;
| |||||||
Р/с | Іс –шаралар | Мақсаты | Жауаптылар | Ресурстар, Дәлелдеме-лер | Мерзімі | Монитори-нг | Нәтиже | Ескерту |
1 | Оқушылар мен ата – аналардан, мұғалімдерден сауалнама алу | Сауалнама жүргізу арқылы мектептің бастапқы жағдайын анықтау | І деңгей мұғалімі сынып жетекшілері, әкімшілік. | Сауалнама Жиынтық кесте | Қыркүйек | Сауалнама нәтижесі | Дәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз
| |
2 | Шығармашылық топтың отырысы. Ағымдағы мәселелер
| Шығармашылық топты құру және алынған сауалнама-лардың қорытынды-сынан шыққан про-блемаларды анықтай отырып мектептің даму жоспарын құру. Насаналы сынып-тарды анықтау. Аудандық семинар бағдарламасын құру. | І, ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері, мектеп әкімшілігі шығармашылық топ мүшелері
| Сауалнама қорытындысы. Жиынтық кесте. Нысаналы сыныптар, Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | Қыркүйек | Сауалнама нәтижесі Топ мүшелері-нің пікірі | Шығармашылық топты құрамыз. Сауалнама қорытындысын анықтап мектептің даму жоспарын құрамыз онда жасалатын жұмыстарды ортаға салып ой бөлісеміз. Жоспарды жүйелейміз | |
3 | « Өзгені үйрете жүріп ,өзіміз де үйренеміз» тақырыбында мектепішілік семинар
| Мектеп мұғалімдеріне семинарда коучинг сабақ өткізу арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету, сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтық жұмысты енгізу. | Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер | Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер | Қазан | Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер | Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады .Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз | |
4 | Коучинг: «АКТ қолдануды жүзеге асыру» | Негізгі идеяны тәжірибеге енгізу. | Ұ.Санатбаева | Презентация | Қазан | Жиынтық кесте | АКТ жүйелі қолдана білуге үйренеді. | |
5 | Коучинг:»Көшбасшылық-тәжірибені жетілдіру құралы» | Жеті модульдің бірі көшбасшылық туралы толық мағлұмат беру.Көшбасшылықтың маңыздылығын түсіндіру. | Л.Жолжігітова | Презентация Бағалау парағы
| Қазан | Әріптестермен кері байланыс | Мұғалім өзгеріске түсуге, әдістемелерін жетілдіруге мүдделі болады.
| |
6 | Ашық сабақтар уйымдастыру | Тәлім алушыларға үлгіллі сабақтар топтамасын көрсету,жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету | Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер | Флипчарт,маркер,презентация,бейнежазбалар | Кезінде | Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі | Мұғалімдер тәжірибе алмасады. | |
6 | Коучинг «Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігі» | Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай қалай оқыту керек мәселесі көтеріледі,тапсырма түрлерінің деңгей түсіндіріледі | Г.Ихсанова | Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар
| Қараша | Модульді қолдану деңгейі | Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігін тәжіребеге енгізеді | |
7 | Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру
| Нысаналы сыныптар-да жаңа әдіс – тәсіл-дерді қолданып сабақтар өткізу, сол сыныптарға зерттеу жүргізу | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері, пән мұғалімдері
| Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | Қараша | Топтық жұмысқа құлшыныс деңгейі артады, бағалау түр-лерімен танысады | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. | |
8 | Ата-аналарға арналған коучинг «ҰБТ -дің ерекшеліктері және маңыздылығы» | ҰБТ -дің маңыздылығын айрықша атап өте отырып,ата-аналарға ерекшеліктері туралы мол түсінік беру | І деңгей мұғалімі Ұ.Санатбаева | Видеоролик Үлестірме қағаздар | Желтоқсан | Ата – ана-лардың көз қарасын өзгерту олардың әсері | Ата – аналарда жаңа көзқарас пайда болады, балаға деген сүйіспеншілігі артады. Жаңа әліс – тәсілдердің тиімді екеніне көз жеткізеді | |
9 | Ата-аналарды сабаққа қатыс-тыру. «Кембридж тәсілдері ата-аналар көзімен» | Мектеп желісіне ата-аналарды тарту | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері | Сауалнама интервью | Желтоқсан | Ата-ана-лармен қарым қатынасты күшейту | Ата аналар оқу үдерісіндегі өз ықпалын түсінеді | |
10 | Коучинг. «Сыни тұрғыдан ойлау арқылы диалогты дамыту,топтық жұмыстың тиім-ділігін түсіндіру | Оқытудың жаңа-әдіс тәсілдерін үйрету Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуда диалогтың топтық жұмыста тиімділігіне көз жеткізу,постер қорғау арқылы іс-тәжірибеге енгізу | Ідеңгей мұғалімдері
| Техникалақ құралдар Видеоролик Үлестірме қағаздар | Қаңтар | Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі | Жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді | |
11 | Шығармашылық топтың кезекті отырысы | Шығармашылық топ мүшелеріне коучингке қатысушы пән мұғалімдерін тәлім алушы қылып тағайындау және іс- әрекеттерін зерттеу | Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер | Рефлексия. Жұмыс топтамаларымәліметтер | Қаңтар | Жұмыс нәтижелері | Шығармашылық топ мүшелерінің кәсәби сұхбаты | |
12 | Коучинг «Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушы мотивациясын арттыруда Эдвард де Боно ойлап тапқан Ақылдың алты қалпағы тәсілін сабақта пайдалануды үйрету | Сын тұрғысынан ойлауды тереңірек пайдалануда ақылдың алты қалпағын сабақ үдерісіне енгізуді үйрету. | Ұ.Санатбаева | ПрезентацияВидеоролик Үлестірме қағаздар | Ақпан | Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі | Сабақ сапасын арттыруда жаңа әдіс үйренеді. | |
13 | Мектепішілік семинар Аудан көлеміндегі желілік қоғам-дастық « Зерде» топ мүшелерін қонаққа шақыру | Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізу | І,ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, | Панарама-лық сабақ, Ашық сабақ, бейнероликПрезентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | Наурыз | Оқу сапасында-ғы өзгеріс-тер | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз,пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады
| |
14 | Тәлім алушылар-дың көрнекі сабақтарын ұйымдастыру | Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолдану шеберлігін анықтау | І деңгей мұғалімдері | Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | Наурыз | Жаңа үлгідегі сабақтар топтамасы | Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолданады тәжірибе алмасады | |
15 | Панорамалық сабақтар топтама-сы «Кембридж тәсілдерінің оқу сапасын көтеру-дегі ролі»
| Мұғалімдер сабақтарында жинаған тәжірибелері мен бөліседі | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері | Слайдтар видеолар
| Наурыз | Тәжірибе алмасу | Мұғалімдер тәжірибе алмасады | |
16 | Дөңгелек үстел шығармашылық топтың кезекті отырысы | ІІІ тоқсан қорытындысы оқу үдерісінлегі нысанылы сыныптардың жетістігі мен өзгерісі | шығармашылық топ мүшелері | Презента-ция, пана-рамалық сабақтар | Сәуір | Мұғалім-дер жетістігі | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. «Кембридж тәсілдері бойынша өзгеріс енгіземіз. | |
17 | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдерінің ашық есік күндері «Оқу үдерісінде жаңа әдіс – тәсіл-дерді іс – әрекетке енгізу»
| Мұғалімдер бір бірінің сабақтарын көру арқылы тәжірибе алмасады | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері
| Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | Сәуір | Сабақ сапасының жақсаруы | Оқу үдерісіне сын тұрғысынан ойлауды терең енгізіледі кәсі-би біліктілігін дамытады | |
18 |
Сыни тұрғыдан ойлауда топтық жұмыстың бізге тиімділігі қандай нәтиже берді? Нәтижені саралау
|
Жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау
|
І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері
|
Диаграмма Кері байла-ныс, пікір алмасу |
Сәуір
|
Оқу сапасының көрсеткіші |
Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады | |
19 | Мастер класс «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсеткен нәтижесі | Мастер класс «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптау | Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер | Кері байла-ныс, пікір алмасу іс –әрекеттер нәтижесі | Мамыр | Оқу сапасының көрсеткіші | Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады | |
20 | Жоспарға өзгеріс енгізу | Жіберілген кемшіліктерді жетілдіру | І,ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері | Жаңа жоспар | Мамыр | Кемшілік-тер мен жетістіктер диаграмма-сы | Жоспар ары қарай толықтырылып жетілдіріледі |