Сабақ тақырыбы: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

 

Сабақ тақырыбы:Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Жалпы мақсат:Сын тұрғысынан ойлауға үйрету туралы түсінік беру, іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау; пайымдау, тұжырым жасау немесе проблеманы шешу, рефлексиялық тәсілмен қалай істеуге болатындығын анықтау.

Тренингтер мен  ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуі.

Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі.

Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49-б
  2. Үлестірмелі нұсқаулық
 Оқу нәтижесіМұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және оймен қабылдауын көздеуі;  Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасауы.
Түйінді идеялар:Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау.
Сабақта қолданылатын материалдар: А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары.
Оқыту әдістері:АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

Дерек көздері: 

Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары

Тапсырмалар: 

Макет жасау , стикер арқылы формативті бағалау,  өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия

Оқуға арналған тапсырма: 

Мұғалімге арналған нұсқаулық.41-49 беттер

 

 

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

 

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Коучтың іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекеті
 

 

 

(3 мин)

«үнсіз сыйлық сыйлау»Мұғалімдер шеңбер болып тұрады, қолдарына катушка жіп беріледі. Сол жіпті бір – біріне лақтыру арқылы тілек айтады, сосын кері жинайды.

 

 

 

 (3 мин)

 

 

  1. «Шашу» дәстүрі бойынша шағын топқа бөлу.

 

2.      ДССБҚЖСЖ   тізбекті шешу

Конфет түрі бойынша шағын үш топқа бөлінеді.
(20 мин)

Мұғалімдердің  сын тұрғысынан ойлауын қадағалап үйренуіне жол ашу

Сабақ басындағы көңіл-күйді смайликпен белгілеу, партаның астына жабыстыру

 

«Ақ орамал» шағын әңгімесінің аудио жазбасын  тыңдатып, белгілі жерінде үзіп,  жалғастырту

1.      Жазғандарын оқыту

2.      Әңгіменің қалған жерін тыңдату

Салыстыру

 

«Балауыз шам» арқылы сыни ойлауға шақыру

1-ші топқа балауыз шамға 5 жасар баланың көзқарасы;

2-ші топқа  биылғы мектеп бітіруші түлектің көзқарасы; 3-ші топқа мектеп директорының көзқарасы. Формативті бағалау

Музыка ырғағымен

Сыни тұрғыда ой қозғау
(20 мин)

Сын тұрғысынан ойлауды  үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру,  нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру. әртүрлі ойлауды қажет ететін сұрақтар, проблемалар, ситуациялар төңірегінде ой қорыту, өздерінің “ойларын пісіру”

 

 

«Ойлаудың 6 қалпағы»   «ҰБТ» тақырыбы бойынша

 

«Суреттер  құрастыру»

1.көліктерді жеке қоғамдық

2. 100жыл,50-25жыл,25жыл бұрынғы

(құрастырған жұмыстарын  іліп бір топ мүшесі қорғайды,ал қалғандары сағат тілімен ауысып тыңдайды)тәсілі арқылы қорғау

6 түрлі қалпақ

Флипчарт, маркер, желім, қайшы  қолдану

 

 

 

 

 

 

(20 мин)

Сын тұрғысынан ойлауды үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру,  нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру.

 

«Нан пісіру әдісі»

Постер құрастыру

 

 

 

 

Флипчарт, маркер,  түрлі түсті қаламдар қолдану

 

 

Көк түспен жақсы жасағандарды қызыл түспен нашарлау жасалғандарды

Топтық жұмысФигураларды құрастыру
Қорытындылау

(5 мин)  

 

 

Топтық тапсырма

«Сын тұрғысынан ойлау» деген не? Сұрағы арқылы түсініктерін флипчартқа жазуды тапсыру

Топта бірлесе отырып, «Сын тұрғысынан ойлау» тақырыбы бойынша түсінгендерін флипчартқа жазады және қорғайды.
Ақпарлама

(5 мин)

 «Сын тұрғысынана ойлау»  туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру.Таныстырылымды тыңдайды
Рефлексия

(3 мин ) 

 

Стикерге өз көңіл-күйлерін смайлик арқылы салып, сабақ басында көңіл-күйін белгілеген смайликпен салыстыру

Сауалнама толтыру

Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазады.
     Кері байланыс «Бағдаршам» тәсіліӘріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін  «Бағдаршам» тәсілін түсіндіремін. Теориялық білімді қанша мұғалім меңгергенін бақылаймын.Қызыл түсі- түсінбедім

Сары түс- әлі сұрақтарым бар

Жасыл түсі- маған бәрі түсінікті

Стиктің біреуін көтереді.

 

 

 

Сабақ тақырыбы:Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Жалпы мақсат:Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу-оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру .Өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға үйрету;

Тренингтер мен  ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін мұғалімдердің топтарда бірлесе жұмыс істеуі.

Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсету және оларды формативті бағалау

Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 109-114-б

Үлестірмелі нұсқаулық

 Оқу нәтижесіБалалардың  табысты оқуы үшін  пәнге деген қызығушылығын оятады,  оқушылардың  сенімділігін аттырады. Сапалы білім алуына жетелейді. Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасауы.
Түйінді идеялар: Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде  оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып,  оқу сапасын  арттыру.оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау.
Сабақта қолданылатын материалдар:флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер,  суреттер, бояу құралдары.
Оқыту әдістері:АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

1. Диалог

2. Топтық жұмыс

Дерек көздері: 

Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары

Тапсырмалар:ассоцация жасау, постер қорғау
Оқуға арналған тапсырма:Мұғалімге арналған нұсқаулық.17-23беттер

 

 

 

 

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

 

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу         Коучтың іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекеті
 

 

(2 мин)

Ұлттық құндылықтар (домбыра, киіз үй, ою, ту, қымыз, ұлттық би суреттері) арқылы топқа бөлу.Мұғалімдерге суреттің түрін көрсетпей парақшаларды таратамын.
 

 (3 мин)

 

 

«Күш-бірлікте» бейнекөрініс көрсету.Топтасып жұмыс істеу туралы түсінік алады.

 

(10 мин)

Мұғалімдердің  іс-әрекетті дұрыс бағалау үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу және формативті бағалау

 «Галерия» әдісі.

Мұғалімдерге жылқының суретін салуды ұсыну.
Салып болған соң жұптасып бағалайды. Баға қойғанда пікір-таластың маңызын білу. Мұғалімдер жылқының суретін салып, кретеие бойынша өз – өздерін бағалайды.

А4, маркер қолдану арқылы постер құру

 

 

 

 

 

 

(20 мин)

Формативті бағалауды үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру,  нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру.

 

«Қазақстанды шетелдіктерге таныстыру » топтық  жұмыс

( постер)

Топ мүшелері түрлі-түсті парақ,  скотч,степлер, желім қолдану  арқылы жазылған тапсырма бойынша макет жасайды

 

Көк түспен жақсы жасағандарды қызыл түспен нашарлау жасалғандарды

Топтық жұмысӨздерінің ұялы телефондары  арқылы критериалды бағалауды түсіндіру бойынша тапсырма беру.Өздерінің ұялы телефондары  арқылы критериалды жасайды, критерий бойынша бағалайды.
Қорытындылау

(5 мин)  

 

 

Топтық тапсырма

«Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау» деген не? Сұрағы арқылы түсініктерін флипчартқа жазуды тапсыру

Топта бірлесе отырып, «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» тақырыбы бойынша түсінгендерін флипчартқа жазады және қорғайды.
Ақпарлама

(5 мин)

 «Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау» туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру.Таныстырылымды тыңдайды
Рефлексия

(3 мин ) 

 

Екі жұлдыз, бір тілекӘр  топ мүшесі  коучинг барысын бағалайды.
Кері байланысСауалнамаМұғалімдерден алынған сауалнамаға диагностика жүргізу арқылы коучинг сабағының сәтті өткен кезеңдері және коучингтің сәтсіз өткен кезеңдері анықталды

 

 

 

Сабақ тақырыбы:Ақпараттық-коммуникациялық  технологияларды  пайдалану

 

Жалпы мақсат:Ақпараттық-коммуникациялық  технологияларды  пайдалануы туралы түсінік беру, іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол жеткізуге ықпалдастық ету.

Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау негізінде түрлі амал-тәсілдерді пайдалануды үйрету;

Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 110-116 б

Үлестірмелі нұсқаулық

 Оқу нәтижесі  Ақпараттық-коммуникациялық  технологияларды  күрделенірек пайдалана алады, іс-тәжірибесіне енгізуді үйренеді;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол жеткізеді.

Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау барысында түрлі амал-тәсілдерді пайдаланады;

Түйінді идеялар:Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау.
Сабақта қолданылатын материалдар: А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары.
Оқыту әдістері:Оқуды  бағалау

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

Дерек көздері: 

Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары

Тапсырмалар: 

Макет жасау , стикер арқылы формативті бағалау,  өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия

Оқуға арналған тапсырма: 

Мұғалімге арналған нұсқаулық.110-116беттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

 

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Коучтың іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекеті
 

 

(2 мин)

«үнсіз сыйлық сыйлау»Мұғалімдер шеңбер болып тұрады, бүгінгі күн сәтті өту үшін бір-біріне үнсіз сыйлық сыйлайды.

 

 

 

 (3 мин)

 

 

«Күлегештермен бөлу» әдісі бойынша шағын топқа бөлу.

 

Күлегештермен бөлу түрі бойынша шағын екі топқа бөлінеді.
(10 мин)

Мұғалімдердің АКТ-ны дұрыс пайдалану үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу

2 топқа бөлініп 1топ- артықшылығын, 2топ – кемшілігін айтады.Артықшылықтар мен кемшіліктер әдісі

басқасымен салыстыру және бір қатар идеялар кемшеліктері мен артықшылықтарының тізімін жасауға нұсқау беріледі

Ақпараттық технологияладың тиімді жақтарын түсініп, жан-жақты талқылайды.
(20 мин)

АКТ-ны үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру,  нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру.

 

Интерактивті тақтамен жұмыс «перде» арқылы жасырын сөз немесе зат қою

 

 

 

Мұғалімдер интерактивті тақтамен жұмыс, суреттер, аяқталмаған сөйлемдер

 

(20 мин)

АКТ-пайдалана отырып

Гиперссылка арқылы слайд жасау.XXI ғасыр мұғалімі қандай болады?

 

 Интерактивті тақтамен жұмыс XXI ғасыр мұғалімі қандай болады?

 

Топтық жұмыс«жаңа ақпараттық құрал»  жасау және постер арқылы  түсіндіру бойынша тапсырма беру.Жаңа құралдың макетін жасайды, постер арқылы түсіндіреді
Қорытындылау

(5 мин)  

 

 

Топтық тапсырма

АКТ деген не? Сұрағы арқылы түсініктерін флипчартқа жазуды тапсыру

Топта бірлесе отырып, АКТ тақырыбы бойынша түсінгендерін флипчартқа жазады және қорғайды.
Ақпарлама

(5 мин)

Фильм арқылы  «АКТ» тақырыбында қысқаша мәлімет беру.Фильмді көрді және түсіну арқылы түртіп алды.
Рефлексия

(3 мин ) 

 

Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалауСтикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазады.
Кері байланыс«Алақан»

Бас бармақ       Не ұнады?

Балан үйрек   Жаңа не білдім?

Ортан терек   Не жөнінде ойландыңыз?

Шылдыр шүмек       Өз қоржыныма не аламын?

Кішкентай бөбек      Не білгім келеді?

 

Толтырады

Бүгінгі сабақтан алған асерін сұрақтарға жауап беру арқылы білдіреді.

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

 

Коучинг сессияның өту барысы
Коучинг сессияның өтілу кезеңдеріУақытыКоуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті
Амандасу2  минКоуч коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстырады.
Сергіту сәті.

(жақсы психологиялық ахуал орнату)

7 мин«Өрмекші» ойыны
Топқа бөлу2 мин«Түстер арқылы бөлу» әдісі бойынша шағын топқа бөлу.

 

Ой шақыру10 минТәсіл «Идеялар, ұғымдар, есімдер … себеті»

Сұрақтар:

1) «Көшбасшылық» туралы не білесіздер?

2)  Блум таксономиясы туралы не білесіздер?

3)  Көшбасшылық туралы сіздерге таныс?

Тақырыпты топтық талқылауға салу.

Түйінді идеяларды стикерлерге жазып, себетке салу, идеялар қайталанбау керек.

Рефлексия3 мин—          Ойлау іс-әрекетпен байланысты түйінді идеяларды атау.
Теориялық материал10 минПрезентация  (Орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық)
Топтық жұмыс

 

10 минӘр топқа танысу үшін «Орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық» деген мәтін беріледі.

Тапсырма: Орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық кластер жасау. Спикердің қорғауы.

( Кластер қорғау )

Рефлексия2 мин«Бағдаршам» арқылы
Сергіту сәті2 минБейне ролик арқылы  би билетемін.
Топтық жұмыс10 минБолған оқиғаның сәттерін хронологиялық тізбегі бойынша орналастыру. Логикалық тізбек жасау. (Нан пісіру рецепті)
Рефлексия6 минБұл тәсілді сіздер сабағынызда қалай пайдалана аласыз? Қандай нәтиже болуы мүмкін?

Бұл тәсілді қалай тиімді пайдалану болады екен?

Бұл тәсіл оқушылардың қандай білік-дағдыларын қалыптастырады?

 

Ақпараттық материал5 минМұғалім үшін көшбасшылықтың маңызы
Топтық жұмыс15 минБерілген сұрақтарды Көшбасшылықты жүргізу үдерісі. Флипчарт қорғау.

1. Оқу сапасын арттыру және қолдау көрсету арқылы оқу үлгерімін арттыруға бола ма?

2. оқушылардың білімдегі жеке қажеттіліктерін түсіну және шешу арқылы оқуды жетілдірудің жолдары

.3. Мектеп реформасына ролі мен мәртебесіне қарамастан барлық қызметкерлер бірдей ат салыса ала ма?

 

Рефлексия3 минСұрақтарды Блум таксономиясына бөлген кезде қандай қиындықтар туындады?

Бұл сұрақтарды пайдалану арқылы оқушылардың қандай білік-дағдыларын қалыптастыруға болады?

Рефлексия5 мин «Бұрыштар әдісі» — 3 топқа бөліну: 1топ сын тұрғысынан ойлауды пайдалану тиімділігіне аргументтер айтады, 2 топ қарсы шығады, 3 топ  нақты аргументтері бар топтың идеясын тандайды.