Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру.Көшбасшылық
Күні | 06.11.2014 ж | ||||
Тақырыбы | Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру.Көшбасшылық | ||||
Жалпы мақсаты | Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру. Топ ережесін шығару. | ||||
Оқу нәтижесі | Топтық жұмыс туралы және Джигсо әдісі жайлы мәлімет алады; Топтық жұмыстың маңыздылығы жайлы ой қорытады; Терминдерге түсініктеме бере алады;Топ ережесін жасап шығарды. | ||||
Түйіндеме | Топтық жұмыс- нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттестік құрылымы; Топтық жұмыс – Бұл бәсекелестік емес ынтымақтастық.Джигсо әдісі ауқымды материалдарды игеру тәсілі. | ||||
Ресурстар | Проектор, интерактивті тақта, топтық жұмыс бойынша карточкалар, суреттер, сызбалар, постер. | ||||
Жаттығу | Топтарға а) Топтық жұмыс туралы ереже оқылды; б) Интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету; в) Ролдік ойын. | ||||
Уақыты | Тренер әрекеті | Тыңдаушылар әрекеті | Бағалау | Диференция | |
1300-1305 | Топқа бөлу, сәлемдесу | Тапсырмалар арқылы топқа бөліну. | Топтағы мұғалімдердің қарым-қатынасын бақылайды | ||
1305-1315 | Психологиялық қолайлы ахуал орнату. Бейнежазбадағы биді бірге қайталау.Постер қорғау. Топтық жұмыс дегеніміз не? | Бейнежазбадағы биді бірге қайталады. Постер қорғады. | Сыныпта психологиялық қолайлы ахуал орнайды. | ||
1315-1345 | Мәтінмен жұмыс жасау. (Егер оқушылар болса тақырып мәтінімен жұмыс жасайды) | Оқылым. Джигсо әдісінің маңызы | Джигсо әдісін қолданудың нәтижесі қандай болатыны жайлы сұрақтар қойылады. | ||
1345-1400 | Түсінгенін топ болып қорғау | Топ болып қорғайды | Жауабына байланысты пікір айтылады | ||
1400-1410 | Топтағы ролдермен таныстыру | Өз ролімен жеке танысады | |||
1410-1425 | Жұптық, топтық талқылау | Өзара талқылайды,топта түсіндіреді. | Талқылау барысын бақылау | ||
1425-1430 | Кері байланыс, жазбаша | Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады. | Формативті бағалау білімді қалыптастырады, ынталандырады |