1000 метрге жүгіру
Сабақтың тақырыбы: 1000 метрге жүгіру
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға жүгіру техникаларын үйрету, меңгерту және шапшаң шешім қабылдауға ой өрісін дамыту
Дамытушылығы: Оқушылардың өмірлік маңызы бар бұлшықеттерін және шыдамдылыққа, төзімділікке, шапшаңдығын дамыту.
Тәрбиелігі: Оқушыларды спортқа деген қызығушылығын арттыру арқылы патриоттық тәлім- тәрбие беру.
Сабақтың өтілетін орны: Спорт алаңы.
Сабақты оқыту әдістері: Сөздік әдіс, көрнекілік әдіс, демонстрациялау әдісі
Сабақты өткізу әдісі: Ұжымдық, топтық, кезекті, жеке, тізбектік, бөліп алу
Сабаққа керекті құрал-жабдықтар: Ысқырық, жалауша, уақыт өлшемі
Сабақтың өтілу барысы:
I | Дайындық бөлімі | 15минут | Әдістемелік нұсқаулар |
1. 2. 3. 4. 5. | Оқушыларды сапқа тұрғызу. Кезекшінің баяндамасы, сәлемдесу Спорттық киімдеріне көңіл бөлу Жаңа өтілетін сабақпен таныстыру Саптағы жаттығулар
| 30” 1’ 30” 2’ 1’ | Сырт бейнесіне назар аудару |
А) Б) В) Г) Д) | Баяу жүріспен жүру Аяқтың ұшымен өкшемен жүру Табанның ішкі, сыртқы жағымен жүру. Жартылай отырып жүру Отырып жүру | 30” 1’ 30” 30” 30” | Жүруді қадағалау |
А)
Б)
В)
Г) Д) Ж) | Баяу жүгіріспен жүгіру. Қолды алға созып, тізені алақанға тигізіп жүгіру. Қолды артқа қойып,өкшені алақанға тигізіп жүгіру Оң, сол жақпен адымдап жүгіру Аяқты жанына лақтырып жүгіру Баяу жүгіріспен жүгіру
| 30”
30”
30” 30” 30” 30” | Жаттығу дұрыс жасалуын қадағалау |
Реттік жаттығулар | |||
А)
Б)
В)
Г) | Бастапқа қалып: қолды белге қойып мойынды алға, артқа, оңға, солға айналдыру. (6-8 рет) Қолды алға созу 1, жоғары көтеру 2, жанына созылдыру 3, бастапқы қалып 4 (8-10 рет).
Екі қолды иыққа қойып 1-2 алға, 1-2 артқа айналдыру (8-10 рет).
Екі қолды белге қойып оңға, солға айналдыру (10-12 рет).
| 30”
30”
30”
30” | Жаттығу дұрыс жасалуын қадағалау |
Д)
Е)
Ж)
З) | Тізені бүгіп ішке, сыртқа айналдыру (8-10 рет).
Бір орында тұрып, сол-оң аяқпен кезек-кезек секіру (10-12 рет)
Екі аяқпен бір орында секіру (10-12 рет).
Бір орында тұрып, қолды жоғары көтеріп, дем алып, қолды төмен түсіріп, дем шығару.
| 30”
30”
30”
30” |
Жаттығу дұрыс жасалуын қадағалау |
ІІ | Негізгі бөлім | 25 мин | |
1.
2. 3. | Қолды белге қойып, аяқтың ұшымен, өкшемен жүру; Жеңіл жүгіріспен жүгіру; 1000 метрге жүгіру.
| 5’
5’ 15’ | Әр оқушылардың бұйрықты дұрыс орындауын қадағалау |
ІІІ | Қорытынды бөлім | 5 мин | |
1.
2. 3. 4. | Оқушыларды қатарға тұрғызу.
Сабаққа анализ жасау. Баға қою. Үйге тапсырма беру.
| 1’
2’ 1’ 1’ | Оқушылардың ағзасын бастапқы қалыпқа келуін қадағалау |