Акробатикалық жаттығулар алға, артқа домалау және жауырынға тұру

Акробатикалық жаттығулар алға, артқа домалау және жауырынға тұру

 Сабақ міндеті: а) дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту.

ә) жеке тұлғаның үйлесімділігн дамыту.

б) адамгершілікке, ептілікке, батылдыққа тәрбиелеу.

 

 Сабақ мақсаты: Акробатикалық жаттығулар арқылы абайсызда құлау, жайсыз секіру,

кедергіден өту кезінде  оқушылар өзін-өзі сақтандыра білу.

 

Сабаққа керек құралдар: гимнастикалық төсеніш, ысқырық, секундомер.

Сабақ өтілетін жер: спорт зал

 

р/сСабақтың   мазмұныЖүктеме

мөлшері

Әдістемелік  нұсқаулар
Дайындық бөлім12-14 

Оқушылардың денсаулығына,

спорттық киіміне көңіл бөлу.

1Сапқа тұру.

Түзел! Тіктұр! Сәлемдесу, рапорт қабылдау. Жаңа сабақтын мазмұны мен мақсатын түсіндіру.

1‘:30»

 

2Саптық жаттығуларды орындау.

«Оңға», «Солға», «кері  айнал», бір қатардан екі қатар сап түзе. т.б.

1‘:30»Бұйрық жаттығуды дұрыс      орындауын қадағалау.
3Жай жүгіріспен орындалатын жаттығулар.

—          бір қалыпты жүгіспен.

—          оң, сол қапталмен жүгіру.

—          оң, сол қапталмен аяқты қайшылап жүгіру.

—          қолды шынтақтан бүгіп алақанға тізені тигізіп жүгіру.

—          қол артта өкшені алақанға тигізіп жүгіру.

—          спорттық жүріспен.

4

20-30 м

20-30 м

20-30 м

20-30 м

 

20-30 м

20-30 м

 

Бір лекпен жүгіру

 

Тізені барынша жоғары көтеру

 

Денені тік ұстап жүгіру

4Жалпы дамыту жаттығулары.

-Б.Қ аяқ иық көлемінде, қол белде,  басты 1-2 солға, 3-4 оңға айналдыру.

-Б.Қ аяқ иық көлемінде  қол иықта, шынтақты               1-2 алға, 3-4 артқа  айналдыру.

— Б.Қ аяқ иық көлемінде, қол белде, белді 1-2 солға, 3-4 оңға қарай айналдыру.

-Б.Қ аяқ иық кендігінде, 1 қолды жоғары көтеру,       2 еңкейіп қолды аяқтын ұшына тигізу, 3 қолды алға созып отыру, 4 — Б.Қ келу.

-Б.Қ аяқ иық кендігінде, 1 қолды алға созып отырамыз ,2  Б.Қ келеміз.

7

6-7 рет

 

6-7 рет

 

6-7 рет

 

6-7 рет

 

 

30 рет

 

Жалпы дамыту жаттығуларын дұрыс орындалуын қадағалау

Денені тік ұстау

 

Тізені бүкпей,белді айналдыру

 

Бірдеи отырып тұру

Негізгі бөлім27-28
5 

Алға домалау жаттығу жасаушы оқушы жиырылып отырады, бас екі тізенің арасына қарай еңкейтіледі. Қауіпсіздендіруші көмекші бала бір қолының алақанын оның желкесіне қояды. Аяқты тіреп итерілу қарсаңында және домалап түсудің алдында  қауіпсіздендіруші қолымн жаттығушының желкесіне басып, басын төсенішке тигізбей, екі тізесіне қарай жақындатады, сөйтіп,денені бірден аударып түсіруге көмектеседі. Алға қарай домалап түсуді өз бетінше көмекшінің көмегінсіз жасап үйрену.

 

9

6 

Артқа қарай домалап түсуді үйренгенде жүйелілік барынша сақталған жөн. Артқа домалап түсуде әуелі шалқалап жатып, қолды иықтан асыра тіреу арқылы артқа тербетілу әдісімен басталады. Келесі кезен-жиырылып отырудан артқа домалап түсу, қолды тіреп тізерлеп отыру; домалап асып түсіп, аяқты алшақ қойып тіреп тұру; артқа қарай домалап асып түсу арқылы қолды тіреп отырғаннан кейін, жоғары секіру, аяқты бірге ұстап артқа қарай домалап асып түсу.

 

 

9

7 

Жауырынға тұру бүгіліп отырған қалыптан артқа домалау және жауырынға тұру акробатикалық құрама жаттығуын орындау техникасы. Домалап түсу жаттығуын орындай отырып, бүгіліп отыру жағдайына тез келуге тырысу керек . Ол үшін жауырынға домалап түсу кезінде жамбастың еденнен жеңіл көтерілуіне көмек беру мақсатында қолды белсенді қимылға көшіру керек; жауырынға тұруға әрекет ету кезінде жауырынды гимнастикалық төсенішке қатты ұрып алудан сақтана отырып, арқаны дөнгелете бүгіп барып, иыққа тұра қою қажет.

 

 

9

Қорытынды бөлім4
8Сапқа тұру. Сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды бағалау.      3′ 

Оқушылардын денсаулығын бакылау.

9Үйге тапсырма:  Алға, артқа домалау және жауырынға тұру жаттығуларын қайталап орындау.      1′