100 м жүгіру. Жеңіл атлетика жаттығулары
Сабақ тақырыбы: 100 м жүгіру. Жеңіл атлетика жаттығулары
Сабақ мақсаты: Оқушылардың спортқа деген қызығушылығын ояту арқылы денсаулығын
сақтау және 100 м жүгіру тәсілдерін үйрету және жетілдіру, шапшаңдық,
төзімділік дағдыларын қалыптастыру.
Сабақ міндеттері:1. Дененің дұрыс дамуымен денсаулықтың нығаюына қолғабысын тигізу;
- Қимылдық, икемділік дағдыларды қалыптастыру;
- Дене мәдениетті бойынша білімін күнделікті өмірде қолдану.
Сабаққа қажетті құралдар: ысқырық,секундомер, проектор, сөре қалыбы
Сабақтың өтілетін орны: спортзал және спорт алаңы
Бөлімдер
| Сабақ барысы | Уақыты | Әдістемелік нұсқау |
Дайындық бөлімі
12 минут | Сапқа тұрғызу, сәлемдесу, түгендеу. Жаңа сабақты түсіндіру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, артқа бұрылу. Қозғалмалы бой жазу жаттығулары -Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру. -Екі қол белде өкшемен жүру. -Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру. -Бір қалыпты жеңіл жүгіру. -Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру. -Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе жүгіру. -Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру. -Екі қол тізеде толық отырып жүгіру. -Отырып секіре жүру. -Дем алу, дем шығару. Саптағы бой жазу жаттығуларын көрсету -Саппен келіп бірнеше қатарға тұру -Қолды белге қойып, басты оңға және солға айналдыру. -Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру. -Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру. -Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, оңға және солға кезекпен иілу. -Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қолды оң аяққа кезекпен тигізу. -Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу. -Қолды белге ұстап, белді онға және солға айналдырамыз. -Қолды алға созып отырып, тұру. -Екі қолды тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа айналдыру. -Дем алу, дем шығару |
2 минут
10 минут | Оқушылардың спорттық киімдерін тексеру.
Тізенің толық жоғары көтерілуін қадағалау Денені түзу ұстау керек. Еркін демалу.
Қауіпсіздік ережесін қадағалау.
|
Негізгі бөлімі
30 минут | Оқушыларды сапқа тұрғызу. Проектордан қысқа қашықтық 100 м-ге қалай жүгіру керектігін слайдтар арқылы түсіндіру. 1.Жеңіл атлетика түрлері; 2. Жеңіл атлетиканың шығу тарихы; 3.Қазақстандағы жеңіл атлетика; 4.Жеңіл атлетиканың жаттығулары; 5. Қысқа, орташа, ұзақ қашықтыққа жүгіру; 6.Жүгіру кезіндегі қауіпсіздік ережелері; 7. 100 м жүгіру нормативтері.
100 метрге жүгіру төрт кезеңнен тұрады: 4. Мәреден өту.
Саппен далаға жүгіру алаңына шығарып, 100 м қысқа қашықтыққа уақытқа жүгірту. Сөре қалыбынан шығу кезеңін көрсету. Президенттік деңгей көрсеткіші — 9 сынып (қыздар) 15,2 секунд. |
30 минут |
Оқушылардың сабаққа түгел қатысуын қадағалау.
Сөреден шыққанды қадағалау. Денені, қолды қалай ұстау керектігін қадағалау. |
Қорытынды бөлім
3 минут | -Сабақты қорытындылау. -Демалдыру жаттығуларын жасау. -Оқушыларды бағалау. — Үй тапсырмасын беру. -Қоштасу. -Бір қатармен спорт алаңынан немесе залдан шығару. |
3 минут |
Оқушылардың еңбегін бағалау. Кемшіліктерін түсіндіру.
|