МКДЖ (Мұғалім көшбасшылығын дамыту жұмысы) -ның басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.
Бейнеу ауданы « Зерде » — Желілік білім беру қоғамдастығы.
«Жақсы білім іздеуге жалықпайық, білгенді – білмегенді анықтайық» Шәкәрім.
Бейнеу ауданы Атамекен орта мектебінің жетекшілігіндегі білім беру ұйымдарының желілік қоғамдастығының жұмыс жоспары
Мақсаты
- Оқушылар жоғары жетістіктерге қол жеткізу үшін бірнеше мектеп арасында оқыту мен оқу үдерістерін жетілдіруге бағытталған көптеген іс-әрекеттерді жоспарлау, іске асыру және оның мониторингін жүргізу (оның интернет желісі арқылы жұмыс істеуі міндетті емес).
- Жаңа әдістемелерді деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдердің іс тәжірибесімен бөлісу арқылы таралуына мүмкіндік беру, мұғалімдерге педагогикалық әдістемелерді зерделеу мен жетілдіру.
- Мектептерде семинар, коучингтер, дөңгелек столдар, пікір талас, әр аптада немесе әр айда аудан көлеміндегі мектепара желілік қоғамдастық орнату, көрнекі сабақтар конференция, сыныптан тыс шаралар мен панарамалық сабақтар ұйымдастыру.
- Мектептің жеке сайтын ашу және сайт арқылы байланыста болу өз пікірлерімен, тәжірибелерімен бөлісу, « Зерде » желілік қоғамдастықтың жасалған жұмыстарын осы сайтқа топтастыру.
Міндеті: МКДЖ (Мұғалім көшбасшылығын дамыту жұмысы) -ның басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.
Қоғамдастық ұйымдастыру шарттары:
Ақпарат тарату үшін Оқу бағдарламасы бойынша жаңа саясат мақұлданды делік. Мұғалімдерді олардың оқытуы неге негізделуі керек екендігі туралы ақпараттандыру қажет. Олар аталған саясатты іске асырып, бұл бағыттағы міндеттерді шешу жөнінде ақпарат іздеп, тәжірибе алмасуға мүмкіндік беру қажет. Сарапшылар пікіралмасуды басқара отырып, барлығына дұрыс ақпарат жеткендігін бақылай алады.
Ынтымақтастық жасап, өзара қолдау көрсету үшін Мұғалімдер жалпы қиындықтармен кездесіп, өздерін оқшау қалғандай сезінуі мүмкін. Олар өздерін моральдық тұрғыдан орнықты сезінуі үшін бір-бірімен хабарласып, өзіміздің жалғыз еместігімізді білуіміз керек деп санайды. Осы арқылы олар өздерінің бұл ортақ іске қатыстылығын сезінеді. Қоғамдастықта өзара байланыс жасау арқылы олар жалпы іске өз үлесін қосқандығын медеу тұтып, өздеріне деген сенімдері әлдеқайда артады.
Оқу үшін Мұғалімдер жаңа дағдыларды игеріп, оқытудың жаңа тәсілдерімен жұмыс істеп үйренуі керек. Олар сарапшылардан нұсқау алу үшін қоғамдастықтың іс-шараларында және онлайн қоғамдастық аясында бірге жиналады. Қоғамдастықтың кейбір мүшелері – коучингіні қамтамасыз ететін және жаңа тәсілдерді игеруде қиындық көріп жүрген адамдарға жеке тәлімгерлік ететін « көшбасшы мұғалімдер».
Білім қалыптастыру үшін Әртүрлі мұғалімдердің қызығушылығы әртүрлі, сондықтан қоғамдастық оларға тәжірибені жақсарту үшін қабылдаған өз талпыныстары туралы, нені үйренгені туралы пікір алмасуға мүмкіндік береді. «Сыншы дос» ретінде қатысатын қоғамдастықтың басқа мүшелерімен сыни өзара қарым -қатынас жасау жаңа білімнің қалыптасуына түрткі болады.
Ұжымдық пікір білдіру үшін Мұғалімдер өздері келіспеген саясат, әлеуметтік үрдістер туралы мәселелер бойынша өз пікірін білдіре алуымыз керек деп санайды. Олар қоғамдастық құрып, өз сезімдерін ортаға салу үшін пікірлерімен, блогтерімен, мақалаларымен алмасады. Олар саясаттың жекелеген мәселелері бойынша белгілі бір жалпы пікірге келеді.
Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдердің басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.
| Нәтиже және табыс критерийлері | |||||||
· Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды. · Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады. · Сындарлы оқытудың мақсаты мен міндетін үйрене отырып сабақтарына жеті моделді қамтиды. · Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдер өздерінің білімдері мен тәжірибелерін шыңдайды
| · Мұғалімдердің тәжірибе алмасу арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады. · Оқу сапасы жоғарылайды · Мектептер мен сыныптарда ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады · «Жақсы білім іздеуге жалықпайық, білгенді – білмегенді анықтайық» деп Шәкәрім атамыз айтқандай мұғалімдер арасында көшбасшы мұғалімдер мен мұғалімдердің жетістіктері мен шеберліктеріне қолдау көрсету, марапатау. Аудан, облыс, республика көлемінде іс – тәжіриберлерін таратуға мүмкіндік алады. | |||||||
Р/с | Іс –шаралар | Мақсаты | Жауаптылар | Ресурстар, Дәлелдеме-лер | Мерзімі | Монитори-нг | Нәтиже | Ескерту |
1 | Бекітілген мектептердің мұғалімдерінің сапалық құрамын хат жіберу арқылы анықтау | Желілік қоғамдастықты құру, Қарақұм орта мектебі Опорный орта мектебі Боранқұл орта мектебі Есет мектеп — балабақша кешені Бейнеу орта мектебі Жангелдин орта мектебі Сыңғырлау мектеп — балабақшасы Үстірт орта мектебі Манашы орта мектебі Атамекен орта мектебі Күйкен орта мектебітері арасында байланыс орнату
| Мектеп директоры Б. Демократұлы. І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ. Избергенова Б. Сартаева Н. | Мекептердіңсапалық құрамын анықтау Жиынтық кесте | мамыр | Сапалық құрам нәтижесі | Дәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз | |
2 | « Озық педагогикалық тәжірибе алмасу» тақыры- бында аудан көлеміндегі мұғалімдер арасында семинар өткізу
| Аудан көлеміндегі желілік қоғамдас-тықты құру арқылы мектепаралық семинарда коучинг сабақ өткізу арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету, сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтық жұмысты енгізу. Көрнекі ашық сабақтар ұйымдастыру | Мектеп директоры Б.Демократұлы І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ, ІІІ деңгей мұғалімдері Атаниязов С, Өсербаева Ә,
| Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер | 06.05.2014 | Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер | Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады .Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз | |
3 | Аудан көлеміндегі мектептераралық байланыс дөңгелек столь Мектептаралық панорамалық сабақтар топтамасы. | Кәсіби сұхбат, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарды талқылау, пікірлесу, тәжірибе алмасу, нәтижелерге қол жеткізу. | Абай мектебі | 20.05.2014 | Мұғалімдердің алған әсері | Мұғалімдер арасында оқытудың жаңа технологияларына деген қызығушылығы артады. |