Тақырыбы: Жетісу Алатауы
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: | География | Сынып | 8а |
Тақырыбы: | Жетісу Алатауы | ||
Мақсаты: | Жетісу Алатауы таулары туралы терең білімді меңгерулеріне жағдай жасау. Оқушылардың креативті (шығармашылық) ойлау дағдыларын, топтық жұмыстар кезінде ой-пікірін еркін жеткізіп, жүйелі сөйлеу, талдау, дәлелдеу, ұсыныс жасау дағдыларын дамыту. | ||
Нәтежиесі | Жетісу Алатауы тауларының географиялық орнымен, өсімдіктері мен жануарлары түрлерімен танысады | ||
Сабақтың өтілу мерзімі: | 9.04.2014ж |
Тақырыбы | Оқып үйренудің мақсаты | Оқып үйренудің нәтижесі | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Жұмыс құралдары | Мұғалім іс әрекеті | Оқушы іс әрекеті | Бағалау |
Жетісу Алатауы | Жетісу Алатауы тауларының ерекшеліктері жөніндегі білімдерін қалыптастыру | Жетісу Алатауы тауларының географиялық орны, өсімдіктері мен жануарлары түрлерін меңгереді | Сәйкестендіру, тест, геодиктант, өлең жолдарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы | АКТ, оқулық, постер, маркерлер, қима қағаздар | Оқушыларды топқа бөледі | Өзара топқа бөлінеді | 18 |
Білу | Географиялық орнын, биік шыңын білу | Орналасқан аумағы, биік нүктесі жайлы біледі | Суреттер көрсету, ЖИГСО әдісі | АКТ | Оқушыларды бағыттайды, басқарады | Кітаппен жұмыс жасайды | 6 |
Түсіну | Топтық жұмыс арқылы картаны пайдаланып, климаты, пайдалы қазбалары, өсімдіктері мен жануарларын сипаттама беру. | Жетісу Алатауы тауларымен толық танысады, тақырыпты түсінеді. | Постермен жұмыс | Постер, маркерлер | Постермен жұмыс жасауына жағдай жасайды, түзетеді | Постер қорғайды | 6 |
Қолдану | Картаны меңгере алуы мен жүйелеуге дағдылану | Тауларды кескін картаға түсіру, таудың адам өмірі мен шаруашылыққа әсерін айқындай алуы | Венн диаграммасы | Қима қағаздары | Қима қағаздарды таратады, шарттарымен таныстырады | Оқушылар жұппен жұмыс жасайды | 6 |
Сергіту сәті | СТО дамыту | Жылдам ойлауға қалыптасады | Суреттермен жұмыс | АКТ | |||
Талдау
Қорытынды | Оқушылардың ойын жинақтау | Оқушылардың өзіндік пікірі қалыптасады | ББҮ-кестесі | Маркер, плакат | Оқушылардың пікірін тыңдайды,талдайды | Оқушылар өз ойларымен бөліседі | 2
|
Үй тапсырмасы | Кескін картаға таулардың бағытын сызу
|