Ерекше қорғалатын аумақтар, қорықтар, ұлттық саябақтар, қорықшалар.
Тақырыбы: Ерекше қорғалатын аумақтар, қорықтар, ұлттық саябақтар, қорықшалар.
Білімділік:Оқушыларға Қ.Р-ның мелекеттік табиғи қоры туралы жалпы мағлұмат беру. Мелекеттік табиғи қорық — қоршаған ортаның табиғи эталондар, реликтілері, ғылыми зерттеулерге, ағарту,білім беру ісіне, туризмге және рекреацияға арналған нысандар ретінде экологиялық жағынан ерекше құндымемлекет тарапынан қорғауға алынған аумақ екендігін түсіндіру.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық білімін арттыруға және оқушылардың ой — өрісін естесақтауға, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: қоршаған ортаға деген көзқарастарын қалыптастыра отырып,қоршаған ортаны қорғауға табиғатты қорғауға, аялауға, сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,
Қолданылған технология: СТО
Көрнекілігі: физикалық карта, атлас, кескін карта, үлестірмелер
Сабақтың барысы
І.Ұйымдастыру (Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу)
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру
Ой қозғау
Қызыл кітап дегеніміз не?
Қызыл кітап туралы ойларымызды ортаға салайық
ІІІ.Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту (Сөзжұмбақ)
Сабақтың мақсатымен таныстыру. Балалар бүгін біз сендермен Қазақстанның қорықтары деген тақырыппен танысамыз. Қазақстанда неше қорық бар? Олардың аттарын білесіңдерме?
Мағынаны тану
Оқушыларға слайд арқылы жаңа тақырыпты үсіндіру.
Қазақстан Республикасының қорықтары:
Ақсу – Жабағалы қорығы
Марқакөл қорығы
Наурызым қорығы
Батыс Алтай қорығы
Алматы қорығы
Үстірт қорығы
Барсакелмес қорығы
Алакөл қорығы
Қорғалжын қорығы
Қаратау қорығы
IV.Жаңа тақырыпты бекіту.
«Сандар сөйлейді» ойыны
Оқулықпен жұмыс
700+21=721 Марқакөл түріндегі өсімдік түрі
900 + 64= 964 Алматы қорығындағы өсімдік түрі
200+27=227 Үстірт қорығындағы сүтқоректі
200 + 57 = 257 құстардың түрі Алакөл қорығындағы
150+11=161 Батыс Алтай қорығындағы жануарлар дүниесі
1000+500=1500 Қаратау қорығындағы өсімдік саны
Сәйкестендіру
Қоқиқаз Ақсу Жабағлы
Муфлон Барсакелмес
Малиус бокота Марқакөл
Құлан Қорғалжын
Аралий Үстірт
Ағаш тәрізді арша Наурызым
- Қорытындылау.
Эвристикалық әдіс – тәсіл
Тақырыпты қорғау,образға ену.
- Бағалау.
VII. Үйгетапсырма. Мәтіндіоқу. қорықтарды кескін картаға салу. Қорықтар бойынша презентация құрастыру.