Сабақтың атауы Қорықтар
Сабақтың атауы | Қорықтар | ||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Жоспар.Қазақстанның физикалық географиясы оқулығы.Қосымша мәліметтер. | ||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар
| Оқушылар Қазақстан Республикасының мелекеттік табиғи қоры туралы жалпы мағлұмат алады. Мелекеттік табиғи қорық — қоршаған ортаның табиғи эталондар, реликтілері, ғылыми зерттеулерге, ағарту ,білім беру ісіне, туризмге және рекреацияға арналған нысандар ретінде экологиялық жағынан ерекше құнды, мемлекет тарапынан қорғауға алынған аумақ екендігін түсінуге жағдай жасау. | ||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі:
| Қазақстан Республикасының қорықтары: 1. АқсуЖабағалықорығы 6. Марқакөлқорығы 2. Наурызымқорығы 7. Батыс Алтай қорығы 3. Алматы қорығы 8. Үстіртқорығы 4. Барсакелмесқорығы 9. Алакөлқорығы 5. Қорғалжынқорығы 10. Қаратауқорығы
| ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар
| Оқушылар туған еліміздің қорықтары туралы толыққанды білім алады. Қорықтардың басты мақсаты – еліміздің флорасы мен фаунасын сақтау, табиғат кешендерінің табиғи даму заңдылықтарын анықтайтындығын түсінеді. | ||||||||||||||||||||||||||||
1- әрекет
2-әрекет
3- әрекет
4-әрекет
5-әрекет
6-әрекет
7-әрекет Рефлексия:
Бағалау:
Оқуға арналған тапсырма:
Сабақты талдау: Бағалау Үйге тапсырма | Ұйымдастыру кезеңі: · сәлемдесу, түгендеу; · балалардың назарын сабаққа аудару; Үй тапсырмасын сұрау. Ой қозғау Қызыл кітап дегеніміз не?
Қазақстанның көрікті жерлері арқылы төрт топқа бөлу. I.Көкшетау II.Алатау III.Сарыарқа IV.Алтай
Оқушыларды Көкшетау, Алатау, Сарыарқа, Алтай атаулары жазылған үлестірмелер тарату арқылы , Көкшетау І топқа, Алатау ІІ топқа, ІІІ топқа Сарыарқа, Алтай ІV топқа орналастырам. Проблемалық сұрақтар Алдымыздағы обьектілер не? ( Қазақстанның таулары,көрікті жерлері) Қазақстанның көрікті жерлерінің өсімдік дүниесі мен жануарларын қорғау мақсатында не ұйымдастырылады? (Қорық) Жаңа сабақ. Ой қозғау (түрткі тастау) 1-тапсырма: А) «Бірін-бірі оқыту». Топтық жұмыс.
Шарты: топтарға тақырыпшаларды бөліп беру арқылы бірін-бірі оқыту.(7 мин)
І топ: Батыс Қазақстан: Үстірт, Барсакелмес қорығы ІІ топ: Шығыс Қазақстан: Марқакөл, Батыс Алтай, Алакөл ІІІ топ: Солтүстік Қазақстан: Наурызым, Қорғалжын ІV топ::Таулы аймақ қорықтары: Ақсу-Жабағалы, Алматы қорығы, Қаратау қорығы
Ә) Әр оқушы жеке, жұппен, топпен ортақ пікірге келу. Әр топтан түскен ойларды флипчартқа түсіру. (тыңдау, баяндау, толықтыру). Берілген тақырыпты топ ішінен тілші қорғайды.
Жабдықтар: • Флипчарттар • Түрлі-түсті бояулар
2-тапсырма. Әр топқа жеке тапсырмалар беру
1- топ:
Сәйкестендіру Қоқиқаз Ақсу Жабағлы Муфлон Барсакелмес Малиус бокота Марқакөл Құлан Қорғалжын Аралий Үстірт Ағаш тәрізді арша Наурызым 700+21=721 Марқакөл түріндегі өсімдік түрі 900 + 64= 964 Алматы қорығындағы өсімдік түрі 200+27=227 Үстірт қорығындағы сүтқоректі
2- топ: Кестені толтыру:
3- топ: Қорықтардың басты мақсатын ашып көрсету
4- топ: Кескін картаға 10 қорықты түсіру, картадан көрсету
«Қазақстанның қорықтары» атты бейнефильм көрсету.
Қорықтардың санының көп болуы дұрыс па? бұрыс па? деген проблемалық сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойларын білу. Бүгінгі тақырыптан үйренгенім деген тұжырымдар бойынша шағын эссе жаздыру.
Бағалау парағы, өз өздерін бағалау
Тақырыпты оқу, қорықтарды кескін картаға салу. Қорықтар бойынша презентация жасау.
|
VIІІ. Бағалау: топтық бағалау
Топ аты Оқушылардың аты –жөні | Тақырыпты қоғау | Жеке тапсырма орындау | Қорытынды баға |
1 | |||
2 | |||
3 | |||
4 |