План және карта. Жергілікті жерді бағдарлау.
Тақырыбы: ІІ тарау. План және карта. Жергілікті жерді бағдарлау.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға жерді компоспен қалай бағдарлау керек екендігін түсіндіру. Азимут туралы түсінік қалыптастыру және азимут арқылы жол табуды, анықтау туралы білім беру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, өткен тақырыптардағы алған дағдыларын одан әрі дамыту.
Тәрбиелік: Жергілікті жерді бағдарлау кезінде оқушылардың география пәніне деген қызығушылықтарын тудыру.
Сабақтың түрі: жаңа тақырып
Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Құрал-жабдықтар: тұсбағар
Сабақтың кезеңдері:
- Ұйымдастыру кезеңі
- Жаңа материалды меңгерту кезеңі
- Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі
- Сабақты қорытындылау кезеңі
- Бағалау кезеңі
- Үйге тапсырмасын беру кезеңі
Сабақтың барысы
Сабақ-тың кезеңде-рі | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
1. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) | Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. | Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау. Сабаққа дайындалу. |
2. Жаңа мате-риалды меңгерту кезеңі (20 мин) | Азимут (арабша ас-сумут -жол)- деп белгілі бір затқа қарай жүргізілген бағыт пен солтүстік бағыттың арасындағы бұрышты айтады. С 0º
Б 270º Ш 90º
О 180º Азимут бойынша жүру дегеніміз- алдын- ала тағайындалған деректер бойынша бағдарды тұсбағдармен белгілейді де, жүрген қашықтықты өлшеп отырады. Осындай жолды айтады. Азимут бойынша жүру үшін қажетті деректер алдын-ала дайындалып алынады. Мұндағы алға қойылатын шарт- жергілікті жерде қажетті бағытты таба білу, тұсбағдардың көмегімен сол бағыттан айнымай жүріп отыру, соның нәтижесінде белгіленген жерден тура шығу. Бұл әдісті жол жүруші бір бағдармен екінші бағдарға дейін жетіп отырады. | Оқушылар дәптерлеріне мұғалімнің белгілегендерін жазып, өз ойларын ортаға салып, сұрақтарын қояды. Өзара және мұғаліммен пікір алмасады. Интерактивті тақтадағы суреттерді бірге талқылап, оларды түсіндіреді. Керек жерлерін жазып, сызып алады.
|
3. Жаңа тақы-рыпты бекіту кезеңі (10 мин) | Оқушылармен класта орналасқан кез-келген заттың азимутын анықтау, дәптерге сызып алу.
| Мұғалім көмегімен кез-келген заттың азимутын анықтау. Оны дәптерге сызып алу. |
4. Сабақты қорытындылау кезеңі (10 мин) | Тақырыпты қорытындылай келе фронтальды сұрақтар қою: 1. Сонымен азимут дегеніміз не? 2. Азимут не үшін қажет? 3. Азимут арқылы бағдарлау үшін не істеу керек? 4. Азимуттың сызбасын градуспен тақтаға сызып, түсіндір. | Мұғалімнің сұрақтарына өз немесе мұғалімнің қалауымен жауап береді. |
5. Бағалау кезеңі (2 мин) | Оқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай 5 баллдық шкаламен бағалайды. | Өздеріне лайықты бағаларын алады. Ескертулері болса мұғалімге айтады. |
6. Үйге тапсырма беру кезеңі (1 мин) | § 7 оқу. Анықтамаларды жаттау. | Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды. |