Сабақтың тақырыбы: Үндістан

Сабақтың тақырыбы: Үндістан

Өтілген сыныбы: 11 сынып

Өтілген күні: 10.10.2014 жыл

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

 Білу:

Үндістанның құрылымын,ЭГЖ,қалыптасу тарихын,геосаяси жағдайын,ТЖ,ТР,халқы жайында  білу керек

Түсіну:

Үндістанның ЭГЖ,ТЖ,ТР,халқының ерекшеліктерін айқындап түсіну керек

Қолдану:

Себеп-салдар байланыстарын анықтағанда білімдерін  қолдану керек

Талдау:

Үндістандағы діндердің таралуын  /127 беттегі карта бойынша/ талдау  керек.

Жинақтау:

-Неге Үндістанның ЭГЖ шаруашылығын дамытуға қолайлы?

-Жеке тапсырма

Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап,оның себептерін түсіндір /интернет мәліметтері мен атлас бойынша/

-ҰБТ-ға байланысты ең маңызды деректер бойынша білімдерін жинақтау керек

Бағалау:

Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз  бола ма?»

Кері байланыс «Бүгінгі сабақ жайында не айтар едің?» стикерге жазу керек.

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Білу:

Үндістанның құрылымын,ЭГЖ,қалыптасу тарихын,геосаяси жағдайын,ТЖ,ТР,халқы жайында  біледі

Түсіну:

Үндістанның ЭГЖ,ТЖ,ТР,халқының ерекшеліктерін айқындап түсінеді

Қолдану:

Себеп-салдар байланыстарын анықтағанда білімдерін  қолданады

Талдау:

Үндістандағы діндердің таралуын талдайды

Жинақтау:

-Неге Үндістанның ЭГЖ шаруашылығын дамытуға қолайлы?

-Жеке тапсырма

Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап,оның себептерін түсіндір

ҰБТ-ға байланысты ең маңызды деректер бойынша білімдерін жинақтайды

Бағалау:

Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз  бола ма?»

Кері байланыс «Бүгінгі сабақ жайында не айтар едің?» стикерге жазады

Үйрену мақсатын да бағаны қоса, бағалау

кері байланыс, суммативті бағалау, формативті бағалау/мұғалімнің сабақ соңында бағалауы/

Барлық балаларды сабаққа қатыстыру:

Жеке,  топпен жұмыстар

Негізгі дерек көздер, ресурстар:Оқулық, презентация , 1-топ ресурстары- §28- 1,2 тақырыпша,атлас,карта, 2-топ ресурстары- §28 -3 тақырыпша,қиынды суреттер,атлас,3-топ ресурстары-§29-1 тақырыпша,атлас, интернет мәліметтері үшін ноутбук, /интернет мәліметтері мен атлас бойынша/

Модульдердің түйінді идеясын ашуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Тренингті және топқа бөлуді оқушылар өздері ұйымдастырады-мұғалімнің алдын-ала ескертуі бойынша /4 минут/ талантты және дарынды балаларды оқыту және оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді ашу.

Суреттерді көрсету арқылы тақырыпты ашу және оқушылардың мақсат қоюы /2 минут/, «Дана үкі» /оқу- 5 минут,тапсырманы орындау- 15 минут,қорғау- 6 минут/ әдісі бойынша тапсырмаларды оқып-үйрену,бағалау- оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және  сыни тұрғыдан ойлануға үйрету модульдерін жүзеге асыру.

«Дана үкі» әдісімен жаңа тақырыпты оқып-үйрену тапсырмалары

1-топ

Мемлекеттің құрылымы,ЭГЖ, қалыптасу тарихы және геосаяси жағдайының ерекшеліктерін сипаттайтын ертегі құрастыру /тақтадағы картаны және атласты пайдалану/

2-топ

Қиынды суреттерді және мәтін деректерін пайдаланып,Үндістанның ТЖ және ТР сипаттау

3-топ

Кесінді жолақтарды және мәтін деректерін пайдаланып, Үндістанның халқын сипаттайтын сызба құрастыру және Үндістан халқы жайында қызықты деректер айту, яғни интернеттен қызықты мәліметтер алу барысында

-Жеке тапсырма

Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап,оның себептерін түсіндір /жеке тапсырма ҰБТ-да география таңдаған оқушыға берілді, оқушы атластардағы тақырыптық карталармен және интернетпен жұмыс жасайды-ресурс: 7,10,11 сынып атластары,ноутбук/  /қорғау-2 минут/ —талантты және дарынды балаларды оқыту

Жаңа сабақты игеру кезінде — АКТ пайдалану.

Бас бармақты үш түрде  көрсету  арқылы формативті және сабақ соңында сумативті бағалау,

Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз  бола ма?»

/5-минут және жинақтау сұрақтарына 3-минут/

кері байланыс/1 минут/ — оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулін пайдалану.

Үйге тапсырма:

  • 28, 29

Жеке тапсырма /презентация дайындау/

«Үндістан ерекше ел»

Сабақ кезеңдерінен суреттер: