Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы
№13 М. Мәметова атындағы орта мектебі
Сыныбы: 8 «А»
Тақырыбы: Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы
Пән мұғалімі: Суанбеков Н.Ү.
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: | География | Сынып | 8а |
Тақырыбы: | Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы | ||
Мақсаты: | Қазақстан аумағында ауа температурасының таралу ерекшеліктерін түсіндіру. Маусым және биіктік бойынша температураның таралу заңдылықтары туралы білімдерін тереңдету. Оқушылардың креативті (шығармашылық) ойлау дағдыларын, топтық жұмыстар кезінде ой-пікірін еркін жеткізіп, жүйелі сөйлеу, талдау, дәлелдеу, ұсыныс жасау дағдыларын дамыту. | ||
Нәтежиесі | Ауа температурасының таралуымен, жыл мезгілдеріндегі климат түрлерімен танысады | ||
Сабақтың өтілу мерзімі: | 03.12.2014ж |
Тақырыбы | Оқып үйренудің мақсаты | Оқып үйренудің нәтижесі | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Жұмыс құралдары | Мұғалім іс әрекеті | Оқушы іс әрекеті | Бағалау |
Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы | Қазақстан аумағында ауа температура-сының таралуының ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру | t 0 – ның тәуліктік және жылдық өзгерістерін кескін картаға түсіре алуы; жыл мезгілдеріндегі ауа t 0 – ның ауысу түрлерін меңгереді | Сәйкестендіру, тест, геодиктант, өз заттарымен топқа бөлу, ББҮ кестесі, Венн диаграммасы | АКТ, оқулық, постер, маркерлер, қима қағаздар | Оқушыларды топқа бөледі | Өзара топқа бөлінеді | 19 |
Білу | Ауа t 0 – ның Қазақстанда таралуын білу | Ауа t 0 – ның Қазақстанда өзгеруі жайлы біледі | Суреттер көрсету, ЖИГСО әдісі, сәйкестендіру тесті | АКТ, қима қағаздар
| Оқушыларды бағыттайды, басқарады. Тапсырмалар береді | Кітаппен жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді | |
Түсіну | Қазақстан аумағынада ауа температура-сының тарлуын ттүсіндіру, сипаттама беру. | Оқушыларда ауа температурасы туралы білім қалыптасады, тақырыпты түсінеді. | Постермен жұмыс | Постер, маркерлер | Постермен жұмыс жасауына жағдай жасайды, түзетеді | Постер қорғайды | 6 |
Қолдану | Температураның таралу ерекшеліктерін Саралау | Ауа температурасының таралу ерекшелігін білдіру | Есептер | Қима қағаздары | Қима қағаздарды таратады, шарттарымен таныстырады | Оқушылар жұппен жұмыс жасайды | 4 |
Талдау
Жинақтау | Оқушылардың ойын жинақтау СТО дамыту | Оқушылардың өзіндік пікірі қалыптасады Жылдам ойлауға қалыптасады | Венн диаграммасы Суреттермен жұмыс | Маркер, плакат АКТ | Оқушылардың пікірін тыңдайды, талдайды | Оқушылар өз ойларымен бөліседі | 6 |
Бағалау | Оқушылардың сабақтан алған білімдерін бекіту. | Нәтижесінде оқушылар өмірмен байланыстырады | ББҮ-кестесі | 3 | |||
Үй тапсырмасы | «Туған өлкенің климаты». Эссе жазу.
|
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні_______________________Пәні__________________________
Критерий | Мақсат | Бағалау | |||
А (max6) | Білу Өткен тақырыбы бойынша білімдерін еске түсіру | дискрептор | рубрикатор | ұпай | |
Ауа туралы біледі | Өте жақсы біледі. Қолдана бастағанын біледі. | 3 | |||
Орташа біледі | 2 | ||||
Жеткіліксіз біледі | 1 | ||||
Түсіну Қазақстан аумағынада ауа температура-сының тарлуын ттүсіндіру | Ауа температура-сның айырмашылығын біледі? | Өте жақсы біледі. Себебін өте жақсы түсіндіре алады | 3 | ||
Орташа біледі. Түсіндіре алады | 2 | ||||
Жеткіліксіз біледі. Түсіндіре алмайды | 1 | ||||
В (max4) | Қолдану Температураның таралу ерекшеліктерін саралау | Температура өзгеретінін біледі | Өте жақсы біледі. Жақсы есептеп шығарды. Пайда болуын жақсы біледі | 4 | |
Орташа біледі | 2 | ||||
Жеткіліксіз біледі | 1 | ||||
С (max6) | Талдау. Жылы ауа мен суық ауа Жинақтау. Ауа температура-сының жаз айларындағы ел аумағы бойынша таралуын түсіндіру | Венн диаграммасы Шілде айының орташа температурасының ерекшелігін біледі | Өте жақсы біледі | 3 | |
Орташа біледі | 2 | ||||
Жеткіліксіз біледі | 1 | ||||
Өмірмен байланыстыра алады | 3 | ||||
Орташа біледі | 2 | ||||
Жеткіліксіз біледі | 1 | ||||
Д (max3) | Бағалау Өзіміз тұратын жердегі тәуліктік және айлық,жылдық температура қалай қалыптасатыны туралы ойларын қорытындылау | Жергілікті ауа температурасын ажырата алады | Өте жақсы қорытыланды. | 3 | |
Ажыратады. Орташа түсіндіреді | 2 | ||||
Ажырата алмайды. Түсіндіре алмайды | 1 |
Бағалау парағы
Критерийлер бойынша ұпайлары | Ұпайлар жиынтығы | Баға | |||
А | В | С | Д | ||
|
Ұпайларды бағалауға айналдыру кестесі
Алған ұпайлар жиынтығы | Баға |
15-19 | «5» |
9-14 | «4» |
4-8 | «3» |
1-3 | «2» |