Сабақтың тақырыбы: Ертіс өзені
Сабақтың тақырыбы: Ертіс өзені
Сілтеме: Оқыту орыс тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 3-сыныбына арналған қосымша дидактикалық оқу құралы Мақсаты: Тақырып б/ша сөздік қорларын толықтыру, оқылым,тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жетелеу. Күтілетін нәтиже: Қазақстанның табиғаты туралы білімдерін толықтырады; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түседі; 3.Ынтымақтастық орнап, өзгені де өзін де бағалай алады. Сабақтың түрі: жаңа білім беру сабағы Қолданатын әдістер: ЖИГСО, СТОү, диалогтік оқыту, АКТ, ОүБОБ, ТжДО, ОЖЕСО Керекті құрал – жабдықтар: Интербелсенді тақта, плакат, үлестрмелі материалдар, электронды мультимедиялық кешен, бағалау парағы
Ойлау деңгейі (Блум таксономиясы) | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар | Қолданылатын модуль | |||||||||||||||
2мин
| 1. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. 2. Топқа бөледі: Журналдағы тізімді оқиды
| 1. Шеңбер құрып, әр адаммен әртүрлі амандасады 2. Журналдағы тізім бойынша топқа бөлінеді | Шаттық шеңбері, Оқушылардың тізімі
| ЖИГСО, ОЖЕСО
| ||||||||||||||||
Білу
Түсіну | 3 мин
4мин | 3. «Тақырыптық түйінді сөздер» Слайд арқылы тақырыпқа қатысты сөздерді еске түсіру
Негізгі сөздер:Табиғат, теңіз, астана, көлдер, ауыл, тау, қала, өзен , Отаным – сөйлем құрастыр
4. Слайд ұсынады, сұрақтар қояды: Бұл не? Көл ме? Теңіз бе? Әлде өзен бе? Ертіс өзені туралы не білесіңдер? | 3. Тақырыпқа қатысты сөздерді теріп жазады, сөздер банкісінен керекті сөздерді негізгі сөздерге ауыстырады
4. Әр топ 3 сөйлемнен құрастырады | Интерактивті тақта, слайд
Қазақстаның жері, қалалары, табиғаты бейнеленген суреттер | СТОү , АКТ, ОүБОБ (бір -бірін бағалау) СТОү, ОмОЖТ (диалогтік оқыту), ОүБОБ Шапалақ соғу АКТ | |||||||||||||||
Қолдану
| 5мин
6 мин
| 5. Сөздікпен таныстырады: (қ, і дыбыстарына тоқталу) 7. Деңгейлік тапсырма: І деңгей: Сөз тіркестер; ІІ д. Сөйлем құраст. ІІІ д: Сурет бойынша сөйлем құрастыру. 8. Мәтінмен жұмыс : «Көршіңмен сөйлес» стр. Ертіс Қазақстанның ірі өзені – Ертіс. Ол Алтай тауынан басталады. Өзен Павлодар облысын екіге бөледі. Өзен алқабы өте бай. Ертіс балыққа бай. Павлодар өлкесінде барлығы бар: жазық дала, аққайың, тоғайлар, қарағай орман, таулар. Дала жазықтары облысымыздың көп жерін алып отыр.
| 5. Слайд бойынша мұғалімнің сұрағына жауап беріп, тақырыпқа шығады: Ертіс өзені. Қазақстандағы ең үлкен өзен. Ертісте «Ертіс-Қарағанды» каналы бар.
6. Мұғалімнің соңынан жаңа сөздерді қайталайды: Ірі – крупный Бөледі – разделяет Алқабы – пойма Жазық дала – ровная степь Аққайың тоғай – березовая роща Қарағай орман – сосновый лес 8. Мәтінмен жұмыс: А) Мәтінді түсініп оқиды; Ә) Сұрақ- жауап арқылы сұхбаттасады Ертіс қандай өзен? Ол қайдан басталады? Өзен алқабы қандай? Павлодар өлкесінің табиғаты қандай? | Ертіс өзені слайд
Жаңа сөздер, Суреттер
Бағалау парағы | СТОү, АКТ,
ОЖЕСО ОмОЖТ ОүБОБ (бір бірін
| |||||||||||||||
Талдау | 8 мин | 9. «Сөйлемді толықтыру» стр. Қазақстанның ең ірі өзені — ….. . …. қаласы Ертіс өзенінің жағасында орналасқан. 10. «Ойландыру» стр. Дұрыс сөйлем құрастыр
| 10. Сөйлемдерді толықтырып жазады: Қазақстанның ең ірі өзені — Ертіс . Павлодар қаласы Ертіс өзенінің жағасында орналасқан. 1. Тұрамын, облысында, мен, Павлодар. 2. Мен, көремін, жақсы, туған, жерді. 3. Басталады, Алтай тауынан, Ертіс.
| Жауап парағы, бағдаршамның түстер Дәптер
| Диалогтік оқыту, СТОү, ОүБОБ (бағдаршам әдісі) | |||||||||||||||
Сергіту сәті: | 2мин | «Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы. Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім Ертіс суына шомылды? | Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. | ОЖЕСО | ||||||||||||||||
Жинақтау | 5 мин | Өзіңізді тексеріңіз: Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Стр.
| Тақырып бойынша 2 сөйлем (Шындық, жалған) | СТОү ОмОЖТ ОүБОБ (басбармақ) | ||||||||||||||||
Бағалау
| 7мин | ТжДО: «Синквейн» стр. | ТжДО: Ертіс өзені тақыр. Бес жолды өлең құрастырады | Дәптер, керекті сөздер жазылған плакат. Толқиды, ағады, сарқырайды, | СТОү ОмОЖТ ОүБОБ (Өзара бір-бірін бағалау) | |||||||||||||||
Үй тапсырмасы | 2мин | Сөздік, 4 сөйлем құрастыру | Күнделікке жазады | ОЖЕСО |
Бағалау парағы
Оқушылардың аты жөні | Үй тапсырмасы (Білу) | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Бағалау | Мұғалімнің қорытынды бағасы |