Мұғалім ол біздің. Сөйлем түрлерін қайталау.
Апта | Күні 19.10.2012 | Сыныбы: 6 в | ||||
Сабақтың тақырыбы | Мұғалім ол біздің. Сөйлем түрлерін қайталау. | |||||
Жалпы мақсаты
| Жай сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлері туралы алған білімдерін пысықтау. Мұғалім ол біздің атты тақырып бойынша мәлімет беру, түсіндіру. Топтық, жұптық жұмыс жасата отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. | |||||
Күтілетін нәтижелер
| Сөйлем ішінен жай сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін таба алады. Топ болып сұрақтарға нақты жауап беру. Өзін-өзі бағалауы, берілген сөйлемдерді дұрыс талдау.Мұғалім туралы өз ойларын еркін жеткізе алады. | |||||
Сабақ түрі | Блум өлшемі, топтық жұмыс, бағалау, АҚТ-мен жұмыс. | |||||
Тапсырмалар
| Сұрақ-жауап, карточкалар, семантикалық кестелер, Бес жол өлең әдісі,сөзжұмбақ, кластерлік топтастыру. | |||||
Керекті жабдықтар | бағалау карточкалар, интерактивті тақта, карточкалар. | |||||
Сабақ барысы: | ||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Тапсырмалар | Оқушы әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |
Кіріспе
| Амандасу, түгелдеу Назарларын сабаққа аудару. Тренинг: шаттық щеңбері, топқа бөлу. Бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайтын сөздер айтады, хабарлы, сұраулы, лепті болып 3 топқа бөлінеді. Үй тапсырмасы: «Мектеп кітапханасы» туралы жазып келген әңгімелерін оқиды.
| Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді.Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.3топқа бөлінеді.Әр топта 3-4 оқушыдан. Әр топ топтық ереже бойынша |
Бағалау парақтарын тарату.
|
Бағалау парақтары
| ||
Тұсаукесер
| Топпен жұмыс 1-2 слайд. I.Білу: Сұрақтарға жауап беру (Ауызша) Кластерлік топтастыру. 3-слайд, Мұғалім | өздерін реттеп отырады. Топ басшысы бағалау парағына оқушылардың аты-жөндерін жазып, сабақ бойы бағалап отырады. | Интербелсенді тақта 1,2,3- слайдтар | |||
Негізгі бөлім
| II. Түсіну: Мәтінмен жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыс.
III. Қолдану: оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс.
IV-V. Талдау, жинақтау Семантикалық кесте, бес жол өлең әдісі. | 1 топ: 1-тапс. 2 топ: 3-тапс. 3 топ: 6-тапс. Мәтіндерді рөлге бөліп оқиды, өз ойларын айтады, айтылу мақсатына қарай түрлерін тауып айтады.
1 топ: 2-тапс. Сөз тіркестерін құраңдар. 2 топ: 4-тапс. Жұмбақтардың шешуімен сөзжұмбақты шешіңдер. 3 топ: 1-тапс. Мына сөздерге сөйлем құрастыру: мұғалім, сабақ, тамаша, жаз. Семантикалық кесте: 1.Фонетикалық талдау: Мұғалім. 2.Синоним,антоним,омоним: мұғалім, кітап, жаз, қара, ұзын, биік. 3.Бес жол өлең әдісі: 1.Зат есім.Мұғалім 2.Сын есім. 3.Етістік. 4.Синоним. 5.Сөйлем. | Интербелсенді тақтадағы сұрақтарға жауап береді. Кластерлік топтастыру толтырады. Мәтіндерді рөлге бөліп оқып, түсінгендерін өз ойларымен жеткізіп, айтылу мақсатына қарай түрлерін тауып айтады. Берілгентапсырмаларды топта бірігіп орындап, бір-бірлеп оқып, түсіндіреді. Берілген карточкалармен жұмыс жасайды. Семантикалық кесте толтырады, бес жол өлең әдісін жазады. |
Топтағы ынтымақтастық деңгейі.
Белсенділігі, ойының нақтылығы, тұжырымдылығы, сөз саптауы, топтағы ынтымақтастық деңгейі.
| Оқулықпен жұмыс
Интербелсенді тақта, 4-слайд.
Карточкамен жұмыс, дәптермен жұмыс.
Интербелсенді тақта, 5,6,7-слайдтар | |
Бағалау
| Әдісі: өзара бағалау. Бағалау парағы арқылы бір-бірін бағалайды. | Қорытынды баға қояды. | Топ басшысы өзінің тобындағы бағалаған оқушылардың бағаларын айтады. | Бағалау парақтарын жинап алу. | Бағалау парақтары | |
Үй тапсырмасы | Орындалуы: 46 бет, 5-тапсырма. Жаттау, ереже қайталау. | Үй тапсырмасын қалай орындау керектігін түсіндіреді. | Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. | Интербелсенді тақта, 8-слайд | ||
Қорытынды
| Әдісі: INSERT әдісі. Не ұнады, нені білдім, не білгім келеді? | Түрлі түсті стикерлер береді. | Өз ойларын стикерлерге жазып, жапсырып кетеді. | Түрлі түстістикерлер. | ||
Бағалау парағы.
№ | Оқушының аты-жөні | Үй тапсырмасы | Сұрақ- жауап | Мәтінмен жұмыс 1,3,6 тапсыр. | 2-тапс. 4-тапс. Сөйлем құрау | Семанти калық кесте | Бес жол өлең | Бағасы |
1 | ||||||||
2 | ||||||||
3 | ||||||||
4 | ||||||||
5 |