Торғайдағы мұражай тарихынан. Неологизм. Қос сөздер
Сабақтың тақырыбы: Торғайдағы мұражай тарихынан. Неологизм. Қос сөздер
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік— Торғайдағы мұражайлар туралы түсінік бере отырып, неологизм, қос сөздерді қайталау, өз беттерімен талдауға дағдыландыру;
- Дамытушылық – Оқушылардың ой – өрісін, ойлау қабілетін және шығармашылық қабілеттерін дамытып, сөздік қорын молайту.
- Тәрбиелік – Өлкесі туралы көбірек білуге, елжандылыққа, тілін, дінін сыйлай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал туғызу.
Әрбір адам – туысым, досым, жұрағат,
Әрбір сабақ – үйрету, ұғу, ұлағат.
Әрбір ісім – тірлік, тірек, адалдық,
Әрбір сөзім – шындық, бірлік, адамдық.
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың әдісі: СТО жобасы бойынша (сұрақ – жауап, топтастыру, талдау, тест жұмысы).
Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, карточкалар, презентация.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, әдебиет, тарих, ән- күй.
Сыныпты топқа бөлу.
Жаңа сабақ: Торғайдағы мұражай тарихынан. Неологизм. Қос сөздер.
Жаңа ақпарат: * Мұражайлар туралы айту.
- Мәтінмен жұмыс.
- Неологизм, қос сөздерді қайталау.
- Мәтінге ат қою.
- Жоспар құру.
- Сөздік жасау.
- Аударма.
Ыбырай Алтынсарин атамызға неше жыл толып отыр?
(Шығармаларынан үзінді оқу).
Карточка № 1 №2 №3 №4
Сатылай кешенді талдау — әнші – ақын, тарихи – өлкетану.
Фонологиялық талдау — желтоқсан, қолжазба.
Графикалық диктант: рен, қыттл, ахири, ханиу.
Өнер, ұлттық, тарихи, рухани.
Кім көп біледі?
Мына сөздерден қанатты сөздер құрастырыңдар.
1.Біліміңді жұмса жерге пайдалы.
2.Көпке жүр қашық.
- Адамдардан жаман бол адал.
- Достыққа берік.
Cергіту сәті: Абайдың әні “Желсіз түнде жарық ай».
Шығармашылық деңгей. Тренинг.
Кеше (алғашқы мражайлар тарихы).
Бүгін (қазіргі таңдағы мұражай ).
Тест жұмысы.
Үй жұмысы: «Мұражай келбеті» ой толғау жазып келу.
Сабақты қорытындылау: Рефлексия.
Алақанның суретін салып, сабақты қорытындылау.
Бағалау