Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Коучинг жоспары

Коучинг жоспары

Модуль атауы

 

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Сабақтың

тақырыбы

 Топтық жұмыста сыныптасы мен өзін-өзі бағалау
Жалпы  мақсатСыныптасы және өзін-өзі бағалауға жағдай жасау, үйрету, көрсету
СілтемеМұғалімдерге арналған нұсқаулық 104-109бб.
Оқу нәтижелеріСыныптасын және өзін-өзі бағалауды үйренеді, өз тәжірибесіне енгізеді, маңызын түсінеді.
Негізгі идея Әр түрлі бағалау түрлерімен танысады
Сабақта қолданылатын материалдарБағалау парақшалары, АКТ презентация, кері байланыс, «галлерея»  әдісі, постер
Оқу әдістеріТоптық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Дерек көздерВидео, фото
ТапсырмаларСергіту сәті (дене мүшелерімен 1-5дейін сандарды жазу), SWOT кестесі

Коучингтік сабақ жоспары

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

1.Мұғалімдерге  жағымды

психологиялық жағдай жасау

Коучтің іс-әрекетіМұғалімнің іс-әрекеті
10 минут

 

 

 

Мұғалімге мотивация тудырып,

сабақ үрдісіне енгізу

«Түймедақ» әдісі

«Молекула-атом» әдісі

бойынша топқа бөлу

Сабаққа мақсат қояды, әріптестерге тілек айтумен қоса,  оқу үрдісіне бет бұрады.

Топқа бөлінеді.

2.Негізгі кезең

 

40 минут

 

 

 

 

 

Ұсынылатын сұрақтар:

Бағалау дегеніміз не?

Бағалаудың түрлері?

Бүгінгі күнде қолданылатын бағалау түрлері?

Спикер таңдау коуч тарапынан өтеді.

Бағалау «Мадақтау сэндвичі» арқылы жүзеге асады.

«Бағалау» туралы презентация көрсетіледі.

Топқа бөлу (1-4дейін сандармен)

Суретті бағалау: рубрикатор, критерийлер, дискриптор, бағалау шәкілі бойынша 4 топқа төрт тапсырма береді: «Болашақтағы мектебім» тақырыбына макет жасау, рөлдік ойын көрсету, үй тапсырмасына зерттеу жұмысы, үлкен  қоңырауды ұйымдастыру формасы.

Әр топ постерге өз ойларын түсіреді.

Негізгі идеяларын ортаға салады.

Спикер «Аквариум» әдісі бойынша топ жұмысын қорғайды.

Стикер арқылы бағалайды.

 

Бағалау түрлері туралы түсінік алады.

 

Жаңа топқа бөлінеді.

 

Суретті бағалауды үйренеді: рубрикатор, критерийлер, дискриптор, бағалау шәкілі туралы ұғым алады, тәжірибеде қолданады.

Өз ұсыныстарын постерге салады немесе көрініспен көрсетеді.

«Мимика, жест» әдісі бойынша бір-бірін бағалау. (қол, аяқ, сөз, сөйлем)

3.Қорытындылау кезеңі

 

10 минут

 

«Не білдім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?»

кестесін беру

Төмендегі сұрақтарды қою арқылы жүзеге асады.

-Сабақ желісінде бағалауды үнемі қолданып отырған тиімді ме?

-Неліктен, неге?

-Бағалау түрлерін ажыратып айта аласыз ба?

-Сіз, өз тәжірибеңізде бағалаудың қай түрін пайдаланып жүрсіз?

-Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі неде деп ойлайсыз?

-Және несімен тиімді?

Кесте толтыру
4.Бағалау кезеңі

10минут

 

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалауды ұйымдастыруСтикерге бағалау жасайды.
5. Рефлексия

10 минут

Сергіту сәті. (самый позитивный клип)