Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Коучинг жоспары
Коучинг жоспары
Модуль атауы
| Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Сабақтың тақырыбы | Топтық жұмыста сыныптасы мен өзін-өзі бағалау |
Жалпы мақсат | Сыныптасы және өзін-өзі бағалауға жағдай жасау, үйрету, көрсету |
Сілтеме | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104-109бб. |
Оқу нәтижелері | Сыныптасын және өзін-өзі бағалауды үйренеді, өз тәжірибесіне енгізеді, маңызын түсінеді. |
Негізгі идея | Әр түрлі бағалау түрлерімен танысады |
Сабақта қолданылатын материалдар | Бағалау парақшалары, АКТ презентация, кері байланыс, «галлерея» әдісі, постер |
Оқу әдістері | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс |
Дерек көздер | Видео, фото |
Тапсырмалар | Сергіту сәті (дене мүшелерімен 1-5дейін сандарды жазу), SWOT кестесі |
Коучингтік сабақ жоспары
«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»
1.Мұғалімдерге жағымды психологиялық жағдай жасау | Коучтің іс-әрекеті | Мұғалімнің іс-әрекеті |
10 минут
| Мұғалімге мотивация тудырып, сабақ үрдісіне енгізу «Түймедақ» әдісі «Молекула-атом» әдісі бойынша топқа бөлу | Сабаққа мақсат қояды, әріптестерге тілек айтумен қоса, оқу үрдісіне бет бұрады. Топқа бөлінеді. |
2.Негізгі кезең
40 минут
| Ұсынылатын сұрақтар: Бағалау дегеніміз не? Бағалаудың түрлері? Бүгінгі күнде қолданылатын бағалау түрлері? Спикер таңдау коуч тарапынан өтеді. Бағалау «Мадақтау сэндвичі» арқылы жүзеге асады. «Бағалау» туралы презентация көрсетіледі. Топқа бөлу (1-4дейін сандармен) Суретті бағалау: рубрикатор, критерийлер, дискриптор, бағалау шәкілі бойынша 4 топқа төрт тапсырма береді: «Болашақтағы мектебім» тақырыбына макет жасау, рөлдік ойын көрсету, үй тапсырмасына зерттеу жұмысы, үлкен қоңырауды ұйымдастыру формасы. | Әр топ постерге өз ойларын түсіреді. Негізгі идеяларын ортаға салады. Спикер «Аквариум» әдісі бойынша топ жұмысын қорғайды. Стикер арқылы бағалайды.
Бағалау түрлері туралы түсінік алады.
Жаңа топқа бөлінеді.
Суретті бағалауды үйренеді: рубрикатор, критерийлер, дискриптор, бағалау шәкілі туралы ұғым алады, тәжірибеде қолданады. Өз ұсыныстарын постерге салады немесе көрініспен көрсетеді. «Мимика, жест» әдісі бойынша бір-бірін бағалау. (қол, аяқ, сөз, сөйлем) |
3.Қорытындылау кезеңі
10 минут
| «Не білдім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?» кестесін беру Төмендегі сұрақтарды қою арқылы жүзеге асады. -Сабақ желісінде бағалауды үнемі қолданып отырған тиімді ме? -Неліктен, неге? -Бағалау түрлерін ажыратып айта аласыз ба? -Сіз, өз тәжірибеңізде бағалаудың қай түрін пайдаланып жүрсіз? -Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі неде деп ойлайсыз? -Және несімен тиімді? | Кесте толтыру |
4.Бағалау кезеңі 10минут
| «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалауды ұйымдастыру | Стикерге бағалау жасайды. |
5. Рефлексия 10 минут | Сергіту сәті. (самый позитивный клип)
|