Мектептегі еңгізіліп жатқан өзгерістерге мектептің/мектептердің желілік қоғамдастықтарын дамыту арқылы қалай қолдау көрсетуге болады?
6 бөлім. Қосымша 1
6тарау: Мектептегі еңгізіліп жатқан өзгерістерге мектептің/мектептердің желілік қоғамдастықтарын дамыту арқылы қалай қолдау көрсетуге болады?
- Мұғалімдердің жұмысбастылығы және уақыттың болмауы.
- Іс шаралардың ылғи қызықты болмауы, тәжірибеге проблемаларды шешуге негізделмеуі.
- Мұғалімдердің өз тәжірибесін өзгертуге қызығушылықтарының болмауы.
Ағымдағы басымдықтар
| Мақсаттар мен құндылықтар | Ағымдағы басымдықтарға жету әдістері | Күтілетін перспекти-валар | қатысушылар | Бақылау тәсілдері | Бағалау құралдары | Өзара әрекет ету нәтиже-лері |
«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» мәселелері бойынша ынтымақтастық пен тәжірибе алмасуға бағытталған орта құру (қоғамдас-тыққа, ынтымақ-тастыққа, желіге бағытталған
| «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» мәселелерін тәжірибеге енгізу
2014, қаңтар Оқыту үшін бағалаудың оқушының оқуға деген ынтасына әсерін байқау.
Сәуір 2014. Тізбектелген сабақтар жоспарын жүзеге асыру арқылы оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауын байқау
| Тәжірибеге өзгеріс енгізуде «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» арқылы негіздеу; Мұғалімдер тобын құру, сыныпты таңдау;
Тізбектелген сабақтар жоспарын жасау;
| «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша мұғалімдер мен тәжірибе алмасу;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалаудың сапасын арттыру;
Қоғамдастықтың сыртқы байланыстарының кеңейту
| Басқарушы №3 Тереңкөл ОМ.,Оңалхан Гүлмай Үйлестіруші Баянауыл Ш.Айманов атындағы қазақ гимназиясы, Досмағамбетова Салтанат дамыту топтары Заңғар ОМ. Тілектес ОМ., №4 Ертіс ОМ. , №2 Железин ОМ., Малайсары ОМ., Жылыбұлақ НМ. | Әңгімелесу,
Сауалнама,
БАҚ арқылы
Мектептің жоспарына жазу;
| Сауалнамаларды өңдеу, бастап-қы диагностикала | Өзін- өзі бағалау,
Топты бағалау |