Тәлімгерлік жоспары
Тәлімгерлік жоспары
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты | Оқу қарым-қатынасын құру, тәлім алушыға күрделі тапсырмалар беріп, қолдау көрсету | ||||
Тәлімгер | Тәлім алушы | Мерзімі | Тәлімгерлік бағыты | Тәлімгерлік нәтижесі | Табыс критерийі Қол жеткізілгенін қалай білесіз? |
Орта мерзімді жоспарлауға үйрету | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді өз тәжірибесіне ықпалдастыру | 27.08.13 | 1. Жеке даму жоспарын қолдау 2. Өздігінен жұмыс істеу қызметін қалыптастыру 3. Іс-әрекетін қолдау 4. Нәтижесін бағалау | Оқушыларға арнап жоспарлайтын іс-шараларға байланысты оқу нәтижелері оқушыға бағытталады, оқушының оқу үлгеріміне сәйкес болады. | Өзгенікін қабылдай білу, ести білу, тыңдай білу, проблеманы қарастыру, шеше білу, рефлексия жасай білу, сындарлы бағалай білу керек. |
Блум таксономиясы
| Сабақ жоспарында білімді тексерудің танымдық мақсатқа сәйкес тапсырмалар жүйесін құра білу, А,В,С деңгейдегі оқушылардың тапсырмаларын қамту | 4.09.09 | Орта мерзімді жоспарды Блум таксономиясына сәйкес құру | Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау негіздерін терең меңгеру
| Тәлім алушы (менти) көп уақытын кетіріп, нәтижелі жұмыс жасауға талпынады, тәлімгердің бастаған істерін алға жетелейді, тәжірибені қабылдайды |
Сыныпты зерттеуге баулу | Топты басқару, Сыныпты, соның ішінде А,В,С оқушыларының іс-әрекеттерін бақылау, өзгеріс,прогрестерін айқындау | 12.09 | Сабақты бірлесіп, егжей- тегжейлі жоспарлау, сабақты талдау, өзгерістер енгізіп, қайта жоспарлау | Зерттеу сабақтарын жүргізу тәсілідерін жетілдіре отырып, оқушылардың прогресті дамуын қалыптастырады | 1.Кәсіби деңгейі (тәжірибе, құзыреттілігі, 2. Іскерліктің оң ықпалы, 3. Өзіндік жеке қасиеті (коммуникативтілік, білімді үйрету дағдысы) 4. Менторлық бағдарламасын іске асыруда түрткі болу, итермелеу |
Топты ұйымдастыру, бақылау, бағалау | Өткізілетін сабақтың түріне байланысты сыныптағы оқушыларды жұпқа, шағын топқа, үлкен топқа бөле біледі, басқару әдісі жетіледі, туындаған кедергілерді анықтап, және оның шешу жолдарын белгілейді, соның негізінде келесі сабақта болдырмау шараларын қарастырады, сараптамалық талдау жасайды. | 17.09 | 1.Даму деңгейін анықтау 2.Оқытуға қызығушылығын арттыру 3. Шығармашылық белсенділігін анықтау 4. Жеке жетістіктерін бағалау | Топпен жұмыс істеуге дағдылану | Нәтижелі жұмыс жасауға бағыттау |
Барлық мақсаттарға қол жеткізудің табыс критерийлері (Бағалау жоспары) | Барлық мақсатқа қол жеткізу үшін табыс критерийлері өте тиімді |