Орта мерзімді даму жоспары Өзін-өзі бағалау білім сапасын көтеруге қалай ықпал етеді?
Орта мерзімді даму жоспары
Зерттеу сұрағы: Өзін-өзі бағалау білім сапасын көтеруге қалай ықпал етеді?
Мақсаты: Өзін-өзі бағалау арқылы мектептегі білім сапасын көтеруге жағдай жасау.
Мектептің даму жоспарының басымдықтары:
| Нәтиже және табыс критерийлері |
Алты апта ішінде өзін-өзі бағалау арқылы оқушылардың өз қажеттіліктерін түсінуге, көруге мүмкіндік туғызу. Мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесі туралы ойландыру. Ынтымақтастық және сәттілік ортасын қалыптастыру. Мектептің даму жоспары заманға сай жасалуы. Мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін арттыру. Оқушы мен мұғалімде сыни көзқарас қалыптастырылады. | Мектеп үшін: Білім сапасы көтеріледі. Заман талабына сай сапалы білім береді. Әдістемелік жұмыс дұрыс жолға қойылады. Жоғары оқу орындарына түсетін түлектердің саны артады. Мектеп- мұғалім-оқушы –ата-ана ынтымақтастық үдерісі нығаяды. Мұғалім: Нені? Қалай? Не үшін? Оқыту түсінеді және тәжірибеде қолданады. Оқушыға бағытталған сабақ беруге үйренеді. 7 модульді өте жақсы меңгереді. Соған сәйкес қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспар құруды үйренеді. Пәннің білім сапасы көтеріледі. Бағалаудың дәстүрлі емес түрлерін қажет жерінді сәтті пайдалана алады. Өзінің іс-әрекетіне сыни тұрғыда бағалай алады. Оқушы өзін-өзі бағалау арқылы жетістіктері мен кемшіліктерін саралап қажеттілігін анықтайды. Өзін-өзі бағалау түрлерімен танысады. Өз іс-әрекетін реттеу дағдысы қалыптасады. Топта жұмыс істеп адамдармен қарым-қатынас жасау қажеттілігі мен біліктілігі артады. |
Іс-шаралар | Мақсат | Ресурс | Жауапты | Мониторинг | Орындау уақыты | Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік |
1. Мектептің бастапқы жағдайын анықтау
| Мектептің даму жоспарын талдау, қосымша диагнос тика алып, саралау
| МДЖ, стандарттың орындалуы т.б құжаттар сұхбат, сауалнама | Бірінші деңгей мұғалімі | Қорытынды шығару | 1 апта 1 күн | Оқушыларға білім берудегі мықты және әлсіз жақтарын анықтау, мектептің кемшіліктері және мүмкіндіктері |
2.МДЖ-ның пробле- малық сұрақтарын алдын-ала талдау
| Оқыту мен білім беру үрдісінде өзгеріс қажеттігін негіздеу. Диагностикалау құралын таңдау | Анализ, сауалнама қорытындылар | І деңгей мұғалімі Мектеп әкімшілігі Мектеп психоло-гы .Үшінші деңгей мұғалімдері
| Сауалнама қорытындысы | 1 апта,3күн | Проблемалық сұрақтарды айқындап, МДЖ –ға қосымша өзгерістер енгізу |
3.Мектеп ұжымымен кездесу. Шығармашылық топ құру.
| Педагогикалық кеңес- те ұжымды алғашқы зерттеу нәтижесімен таныстыру, мұғалім- дермен талқылау және проблемаларды табу. Кері байланыс негізін де шығармашылық топқа қызығушылық танытқан мұғалімдер- ді айқындау. | Таныстырылым МАН, АКТ, стикерлер, плакаттар Портал Мұғалімдер, оқушылар
| І деңгей мұғалімі Мектеп әкімшілігі Мектеп психологы Үшінші деңгей мұғалімдері
| Кері байланыс | 2-апта,1күн | Мектептің даму үрдісіне мұғалімдерді тарту, мектеп басымдықтарын анықтау, белгілеу, шығармашылық топ құру |
4.Кәсіби қоғамдастық құру. Коучинг, менторинг өткізетін мұғалімдерді таңдау. | Сабақ беруге өзгеріс енгізуге дайын және қажеттілік танытқан мұғалімдерді белгілеу | Сауалнама, сұхбат | І деңгей мұғалімі
| Коучинг және менторинг туралы білім және осыған қажет материалдарды жинақтауға үйрету. | 2 апта | Атқаратын қызмет -терді бөлу,коучингті ұйымдастыру және дайындау. Коучинг, менто-ринг жоспарын құру. Мұғалімнің кәсіби біліктілігін арттыру мақсатында өзара тиімді қарым-қатынас құру |
5.МДЖ-ның қысқа мерзімді жоспарын құру.Менторинг тақырыбын ұйымдастыру | Іс-шараларды жүйелі түрде іске асыру мақсаттары мен міндеттерінің әзірлеу.Коучинг өткізетін коучті дайындау | МДЖ коучинг, менторинг жоспары. | І деңгей мұғалімі
| Мұғалімдердің сұранысы мен қызығушы лықтары. Оқушылардың өзін-өзі бағалаудағы диагностика сының нәтиже-сі. Коуч, ментордың қызметінің рөлін түсінуі | 3 апта 1 күн | МДЖ-ның қысқа мерзімді жоспа-ры, коучті дайын дау. Коучинг үрдісіне қажет дидактикалық материалдармен қамтамасыз ету. |
6.Коучинг «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы | «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы теориялық негізін терең игеру
| Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар. АКТ, стикеры, постеры, маркеры | Коуч Жаныгулова А.К. | талқылау Таныстыру Кәсіби әңгіме Талдау
| 3 апта 2 күн | Мұғалімдерге оқу- шыларды оқыту барысында оқушы- лары қандай деңгей- де екендігін түсіну- ге көмектеседі және СТО технология сының стратегия-ларын біледі. |
7.Коучинг сессияның өтілу барысын бақылау | Коучинг жоспа-рының жүзеге асуын айқындау, әріптестерінің өзара қарым-қатынасын ұйымдастыру | Коучингтің бейнетаспа-лары, сауалнамалар | І деңгей мұғалімі
| Жұмыс тәсілдерін білу дағдысы | 3 апта 2 күн | Коучинг жоспарының іске асуына мұғалімдердің дайындығы, топ жұмысының өнімділігі |
8. Коуч Оқыту үшін бағалау. Оқу үшін бағалау | Формативті, суммативті бағалау түрлерін үйрену | Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар. АКТ, стикеры, постеры, маркеры | І деңгей мұғалімі
| Бағалау критерийлері | 4 апта 1 күн | Бағалау түрлерін біледі. Оқыту нәтижесі көтеріледі. |
Коучинг «Өзін-өзі бағалау түрлері» | Орта мерзімді жоспардың тиімділігін анықтау. Өзін-өзі бағалау түрлерін қолданылатын әдіс-тәсілдер. | Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар. АКТ, стикеры, постеры, маркеры | Көбасшы | Өзін-өзі бағалаудың тиімділігі.
| 4 апта 3 күн | Бағалау түрлерін біледі. Оқыту нәтижесі көтеріледі. |
Мектеп ішінде және тыс жерлерде мұғалімдердің кәсіби желісін құру | Кәсіби даму мақсатында мұғалімдер арасында тиімді жағдай қалыптастыру | Мектеп ішіндегі мұғалімдері Басқа мектептер | 1 деңгейлік курстан өтіп жатқан мұғалім мұғалімі | Мұғалімнің белсенділігін арттыру | 5 апта | Жоспарды орындау үшін |
Коучинг, менторинг үрдісіндегі кәсіби қарым-қатынас
| Коуч, ментор және қолдаушы әріптестерінің өз-ара қарым-қатынас жиілігін және оның тиімділігін қарастыру | Коучинг жоспары, кері байланыс стикерлері | Көшбасшы, коуч, ментор | Оқыту үшін бағалауоқыту-дың әдіс-тәсілдерін игеру
| 4-5 апта | Коучинг, менторинг бағдарламасын орындау, мұғаілм мен оқушы әрекетіндегі өзгерісті бақылау |
Тізбектелген сабақтар өткізу | Сабақ беруге көзқарастың өзгеруі, 7 модульді мектеп жүйесіне енгізу | Сабақ жоспарлары, таратпа материалдар | Менти, ментор | Сабақ бойынша мұғаліммен кері байланыс сапалығын талдау | 4-5 апта | Жоспардың орындалуы |
Сабақтарды талдау. Мұғалім, оқушылармен сұхбат. | Тізбектелген сабақтардың жүрзгізілу деңгейін анықтау.
| Орта мерзімді сабақ жоспарлары, стикерлер | Ментор, көшбасшы, менти
| Талдау жинақтау | 5-6 апта | Кәсіби әңгіме жүргізу. Әлді –әлсіз жақтарын, шешу жолдарын саралау. |
МДЖ орындалу нәтижесін ашық талқылау.
| Эксперименттік мәліметтерді талдау, | Нәтижелерді саралау | Көшбасшы, мектеп әкімшілігі | Аналитикалық талдау.
| 6 апта | Оқушылар, мүғалімдер пікірі.
|