Орта мерзімді даму жоспары Өзін-өзі бағалау білім сапасын көтеруге қалай ықпал етеді?

Орта мерзімді даму жоспары

Зерттеу сұрағы: Өзін-өзі бағалау білім сапасын көтеруге қалай ықпал етеді?

Мақсаты: Өзін-өзі бағалау арқылы мектептегі білім сапасын көтеруге  жағдай жасау.

Мектептің даму жоспарының басымдықтары:

 

Нәтиже және табыс критерийлері
Алты апта ішінде өзін-өзі бағалау арқылы оқушылардың өз қажеттіліктерін түсінуге, көруге мүмкіндік туғызу. Мұғалімдердің  педагогикалық тәжірибесі туралы ойландыру. Ынтымақтастық және сәттілік ортасын қалыптастыру.

Мектептің даму жоспары заманға сай жасалуы. Мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін арттыру.

Оқушы мен мұғалімде сыни көзқарас қалыптастырылады.

Мектеп үшін: Білім сапасы көтеріледі. Заман талабына сай сапалы білім береді.  Әдістемелік жұмыс дұрыс жолға қойылады. Жоғары оқу орындарына түсетін түлектердің саны артады. Мектеп- мұғалім-оқушы –ата-ана ынтымақтастық үдерісі нығаяды.

Мұғалім: Нені? Қалай? Не үшін? Оқыту түсінеді және тәжірибеде қолданады. Оқушыға бағытталған сабақ беруге үйренеді. 7 модульді өте жақсы меңгереді. Соған сәйкес қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспар құруды үйренеді. Пәннің білім сапасы көтеріледі.  Бағалаудың дәстүрлі емес түрлерін қажет жерінді сәтті пайдалана алады. Өзінің іс-әрекетіне сыни тұрғыда бағалай алады. Оқушы  өзін-өзі бағалау арқылы жетістіктері мен кемшіліктерін саралап қажеттілігін анықтайды. Өзін-өзі бағалау түрлерімен танысады. Өз іс-әрекетін реттеу дағдысы қалыптасады. Топта жұмыс істеп адамдармен қарым-қатынас жасау қажеттілігі мен біліктілігі артады.

 

Іс-шараларМақсатРесурсЖауаптыМониторингОрындау уақытыКүтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік
1.     Мектептің

бастапқы

жағдайын анықтау

 

 

Мектептің

даму жоспарын

талдау,

қосымша диагнос

тика алып, саралау

 

МДЖ, стандарттың орындалуы т.б құжаттар  сұхбат, сауалнамаБірінші деңгей мұғаліміҚорытынды шығару1 апта

1 күн

Оқушыларға білім берудегі мықты және әлсіз жақтарын анықтау, мектептің  кемшіліктері және мүмкіндіктері
2.МДЖ-ның пробле-

малық  сұрақтарын

алдын-ала талдау

 

 

Оқыту мен білім беру

үрдісінде өзгеріс

қажеттігін негіздеу.

Диагностикалау

құралын таңдау

Анализ, сауалнама қорытындыларІ деңгей мұғалімі

Мектеп әкімшілігі

Мектеп психоло-гы .Үшінші деңгей мұғалімдері

 

Сауалнама қорытындысы1 апта,3күнПроблемалық сұрақтарды айқындап, МДЖ –ға қосымша өзгерістер енгізу
3.Мектеп ұжымымен кездесу. Шығармашылық топ құру.

 

Педагогикалық кеңес- те ұжымды алғашқы зерттеу нәтижесімен таныстыру, мұғалім- дермен талқылау және проблемаларды табу. Кері байланыс негізін де шығармашылық топқа қызығушылық танытқан мұғалімдер- ді айқындау.Таныстырылым

МАН,

АКТ,  стикерлер, плакаттар

Портал

Мұғалімдер,

оқушылар

 

 

 

 

І деңгей мұғалімі

Мектеп әкімшілігі

Мектеп психологы

Үшінші деңгей мұғалімдері

 

Кері байланыс2-апта,1күнМектептің даму үрдісіне мұғалімдерді тарту, мектеп басымдықтарын анықтау, белгілеу, шығармашылық топ құру
4.Кәсіби қоғамдастық құру.  Коучинг, менторинг өткізетін мұғалімдерді таңдау.Сабақ беруге өзгеріс енгізуге дайын және қажеттілік танытқан мұғалімдерді белгілеуСауалнама, сұхбатІ деңгей мұғалімі

 

Коучинг және менторинг туралы білім және осыған қажет материалдарды жинақтауға үйрету.2 аптаАтқаратын қызмет -терді бөлу,коучингті ұйымдастыру және дайындау.

Коучинг, менто-ринг жоспарын құру. Мұғалімнің кәсіби біліктілігін арттыру мақсатында өзара тиімді қарым-қатынас құру

5.МДЖ-ның қысқа мерзімді жоспарын құру.Менторинг тақырыбын ұйымдастыруІс-шараларды жүйелі түрде  іске асыру мақсаттары мен міндеттерінің әзірлеу.Коучинг өткізетін коучті дайындауМДЖ  коучинг, менторинг жоспары.І деңгей мұғалімі

 

Мұғалімдердің сұранысы мен қызығушы лықтары. Оқушылардың өзін-өзі бағалаудағы диагностика сының нәтиже-сі. Коуч,

ментордың қызметінің рөлін түсінуі

3 апта

1 күн

МДЖ-ның қысқа мерзімді жоспа-ры, коучті дайын дау. Коучинг үрдісіне қажет дидактикалық материалдармен қамтамасыз ету.
6.Коучинг «Сын тұрғысынан ойлау»

технологиясы

«Сын тұрғысынан

ойлау» технологиясы теориялық  негізін

терең игеру

 

Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар.

АКТ, стикеры, постеры, маркеры

Коуч

Жаныгулова А.К.

талқылау

Таныстыру

Кәсіби әңгіме

Талдау

 

3 апта

2 күн

Мұғалімдерге оқу-

шыларды оқыту

барысында оқушы-

лары қандай деңгей-

де екендігін түсіну-

ге көмектеседі және

СТО технология

сының  стратегия-ларын біледі.

7.Коучинг сессияның өтілу барысын  бақылауКоучинг жоспа-рының жүзеге асуын айқындау, әріптестерінің өзара қарым-қатынасын ұйымдастыруКоучингтің бейнетаспа-лары, сауалнамаларІ деңгей мұғалімі

 

Жұмыс тәсілдерін білу дағдысы3 апта

2 күн

Коучинг жоспарының іске асуына мұғалімдердің дайындығы, топ жұмысының өнімділігі
8. Коуч Оқыту үшін бағалау. Оқу үшін бағалауФормативті, суммативті бағалау түрлерін үйренуТеориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар.

АКТ, стикеры, постеры, маркеры

І деңгей мұғалімі

 

Бағалау критерийлері4 апта

1 күн

Бағалау түрлерін біледі. Оқыту нәтижесі көтеріледі.
Коучинг «Өзін-өзі бағалау түрлері»Орта мерзімді жоспардың тиімділігін анықтау. Өзін-өзі бағалау түрлерін қолданылатын әдіс-тәсілдер. Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар.

АКТ, стикеры, постеры, маркеры

КөбасшыӨзін-өзі бағалаудың тиімділігі.

 

4 апта 3 күнБағалау түрлерін біледі. Оқыту нәтижесі көтеріледі.
Мектеп ішінде және тыс жерлерде мұғалімдердің кәсіби желісін құруКәсіби даму мақсатында мұғалімдер арасында тиімді жағдай қалыптастыруМектеп ішіндегі мұғалімдері

Басқа мектептер

1 деңгейлік курстан өтіп жатқан мұғалім мұғаліміМұғалімнің белсенділігін арттыру5 аптаЖоспарды орындау үшін
Коучинг, менторинг үрдісіндегі кәсіби қарым-қатынас

 

Коуч, ментор және қолдаушы әріптестерінің өз-ара қарым-қатынас жиілігін және оның тиімділігін қарастыруКоучинг жоспары, кері байланыс стикерлеріКөшбасшы, коуч, менторОқыту үшін бағалауоқыту-дың әдіс-тәсілдерін игеру

 

4-5  аптаКоучинг, менторинг бағдарламасын орындау, мұғаілм мен оқушы әрекетіндегі өзгерісті бақылау
Тізбектелген сабақтар өткізуСабақ беруге көзқарастың өзгеруі, 7 модульді мектеп жүйесіне енгізуСабақ жоспарлары, таратпа материалдарМенти, менторСабақ бойынша мұғаліммен  кері байланыс  сапалығын  талдау4-5 аптаЖоспардың орындалуы
Сабақтарды талдау. Мұғалім, оқушылармен сұхбат.Тізбектелген сабақтардың жүрзгізілу деңгейін анықтау.

 

Орта мерзімді сабақ жоспарлары, стикерлерМентор, көшбасшы, менти

 

 

Талдау жинақтау5-6 аптаКәсіби әңгіме жүргізу. Әлді –әлсіз  жақтарын, шешу жолдарын  саралау.
МДЖ орындалу нәтижесін ашық талқылау.

 

Эксперименттік мәліметтерді талдау,Нәтижелерді саралау Көшбасшы, мектеп әкімшілігіАналитикалық талдау.

 

6  аптаОқушылар, мүғалімдер пікірі.