Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы
Қазақ тілі | 11-сынып | |
Сабақтың тақырыбы: | Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы | |
Жалпы мақсат: | Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы туралы білім бере отырып, тілдерін,сөздік қорларын, сыни көзқарастарын дамыту, адамгершілік қасиеттердің құндылығы туралыбіліктерін шыңдау | |
Сілтеме: | Қазақ тілі(оқулық) Қазақ тілін оқыту әдістемесі «Қызықты қазақ тілі» жинақ Интернет материалдары | |
Оқу нәтижесі: | Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымын білудің маңыздылығын түсінеді, тілдері, сөздік қорлары, сыни көзқарастары дамиды, рефлексия жасайды, адамгершілік қасиеттердің құндылығын сезеді | |
Түйінді идеялар: | Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын ұғады | |
Сабақта қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта | |
Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер АКТ СТО | 1.Диалог 2.Жұптық жұмыс 3.Топтық жұмыс 4.Жеке жұмыс |
Дерек көздері: | Мұғалімге арналған нұсқаулық | |
Тапсырмалар: | Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу | |
Оқуға арналған тапсырма: | Мұғалімге арналған нұсқаулық |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті
I.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу | Коучтің іс- әрекеті | Мұғалімнің іс- әрекеті |
2 минут | Оқушылардың сабаққа дайындықтарын бағдарлау (сыныпты түгелдеу, көңіл күйлерін білу) | Сұраққа жауап береді, өздерін өздері бағалайды |
3 минут | Сергіту «Гүлдер» | Слайдты көреді, тыңдайды, өз көңіл күйлерін көтереді |
II.Үй тапсырмасын сұрау | ||
7 минут Ой толғау | · көпшілік алдында сөйлеуге дайындық · сөйлеуге дайындық шарттары · ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті · көпшілік алдында сөйлеу әдістері | жеке жұмыс жа-сайды, өз білім-дерін жүйелейді, сөйлеп жаттығады, өзгені тыңдайды, әркімнің пікірінің құндылығын ұғады |
ІІІ. Жаңа сабақ | ||
1-тапсырма 8минут | · Берілген материалдарды оқыңдар (ЖИГСО) · Өздерің білгендеріңді өзгелерге түсіндіріңдер · Постер жасаңдар (аралап жүру, бағыттау, талдауға көмектесу, формативті бағалау, музыка қосып қоя) | Өз беттерімен жұмыс жасайды, білімдерін шың-дайды,өзгеге тү-сіндіреді, жауап-кершілікті сезеді |
2-тапсырма 5 минут | Жасаған постерлеріңді кубизм әдісі бойынша талдаңдар · Суреттеңіз · Салыстырыңыз · Байланыстырыңыз · Талдаңыз · Қолданыңыз · Дәлелдеңіз | Өз ойларын тия-нақтайды, қорыта- ды, салыстырады, талдайды,қолдана- ды, дәлелдейді, байланыстырады |
3-тапсырма 10 минут | Аяқталмаған сөйлем әдісі «Егер мен…» (ауыл әкімі, аудан әкімі, облыс әкімі, депутат, т\б болсам) (жазу кезінде қарап жүру, бағыттау) | Өз ойларын жи- нақтайды, жазады, жүйелейді, көпші-лік алдында сөй-леуді үйренеді өз-дерін жақсы сезі-неді |
4-тапсырма 5минут | « Мектеп ережесі үнемі сақтала ма?» тақырыбында пікірталас | Жеке жұмыс жа-сайды , өз ойларын еркін айтады |
Рефлексия 3 минут | Power Point көрсетілімі, талдау | Ойланады, жауап береді |
Бағалау 2 минут | Жиынтық (сумативті) баға қою | Марапаттар қабылдайды |
Өткізген: Нургалиева Айгуль Владимировна