Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы

Қазақ тілі11-сынып
Сабақтың тақырыбы:Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы
Жалпы мақсат:Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы туралы білім бере отырып, тілдерін,сөздік қорларын, сыни көзқарастарын дамыту, адамгершілік қасиеттердің құндылығы туралыбіліктерін шыңдау
Сілтеме:Қазақ тілі(оқулық)

Қазақ тілін оқыту әдістемесі

«Қызықты қазақ тілі» жинақ

Интернет материалдары

Оқу нәтижесі:Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымын білудің  маңыздылығын түсінеді,  тілдері, сөздік қорлары, сыни көзқарастары дамиды, рефлексия жасайды, адамгершілік қасиеттердің құндылығын сезеді
Түйінді идеялар:Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын ұғады
Сабақта қолданылатын материалдар:Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта
Оқыту әдістері:Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

АКТ

СТО

1.Диалог

2.Жұптық жұмыс

3.Топтық жұмыс

4.Жеке жұмыс

Дерек көздері:Мұғалімге арналған нұсқаулық
Тапсырмалар:Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу
Оқуға арналған тапсырма:Мұғалімге арналған нұсқаулық

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

I.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызуКоучтің іс- әрекетіМұғалімнің іс- әрекеті
2 минутОқушылардың сабаққа дайындықтарын бағдарлау (сыныпты түгелдеу, көңіл күйлерін білу)Сұраққа жауап береді, өздерін өздері бағалайды
3 минутСергіту «Гүлдер»Слайдты көреді, тыңдайды, өз көңіл күйлерін көтереді
II.Үй тапсырмасын сұрау
7 минут

Ой толғау

·        көпшілік алдында сөйлеуге дайындық

·        сөйлеуге дайындық шарттары

·        ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті

·        көпшілік алдында сөйлеу әдістері

жеке жұмыс жа-сайды, өз білім-дерін жүйелейді, сөйлеп жаттығады, өзгені тыңдайды, әркімнің пікірінің құндылығын ұғады
ІІІ. Жаңа сабақ
1-тапсырма

8минут

·        Берілген материалдарды оқыңдар (ЖИГСО)

·        Өздерің білгендеріңді өзгелерге түсіндіріңдер

·        Постер жасаңдар

(аралап жүру, бағыттау, талдауға көмектесу, формативті бағалау, музыка қосып қоя)

Өз беттерімен жұмыс жасайды, білімдерін шың-дайды,өзгеге тү-сіндіреді, жауап-кершілікті сезеді
2-тапсырма

5 минут

Жасаған постерлеріңді кубизм әдісі бойынша талдаңдар

·        Суреттеңіз

·        Салыстырыңыз

·        Байланыстырыңыз

·        Талдаңыз

·        Қолданыңыз

·        Дәлелдеңіз

Өз ойларын тия-нақтайды, қорыта- ды, салыстырады, талдайды,қолдана- ды, дәлелдейді, байланыстырады
3-тапсырма

10 минут

Аяқталмаған сөйлем әдісі

«Егер мен…»

(ауыл әкімі, аудан әкімі, облыс әкімі, депутат, т\б болсам)

(жазу кезінде қарап жүру, бағыттау)

Өз ойларын жи- нақтайды, жазады, жүйелейді, көпші-лік алдында сөй-леуді үйренеді өз-дерін жақсы сезі-неді
4-тапсырма

5минут

« Мектеп ережесі үнемі сақтала ма?» тақырыбында пікірталасЖеке жұмыс жа-сайды , өз ойларын еркін айтады
Рефлексия

3 минут

Power Point көрсетілімі, талдауОйланады, жауап береді
Бағалау

2 минут

 Жиынтық (сумативті) баға қоюМарапаттар қабылдайды

 

 

Өткізген: Нургалиева Айгуль Владимировна