Мүшелер және мүшелер жүйесі
Сабақтың тақырыбы: Мүшелер және мүшелер жүйесі
Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы мүшелердің қызметі мен құрылысы жөнінде білімдерін тереңдету. әр оқушының білімге деген құштарлығы мен қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың тұлғалық қасиеттерін жетілдіру
Міндеті:
Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру
Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу
Оқыту нәтижесі.
А. Оқушы мүшелер және мүшелер жүйесінің түрлерін біледі
В. Оқушы мүшелерді толығымен құрылысын сипаттай алады.
С. Оқушы мүшелер жүйесінің анықтамасын, адам денесіндегі мүшелер жүйесі қаншаға бөлінетінің және қызметін біледі.
уақыты | Сабақ кезеңі | Мақсат, міндеті | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | Ұйымдастыру түрлері | Қолданылатын модульдар |
1 мин | Ұйымдастыру кезеңі. Сабақта психологиялық үгітін қалыптастыру | Сыныпта оқушыларға жағымды психологиялық атмосфераны қалыптастыру | Мұғалім оқушылармен амандасып, көңіл күйлерін сұрайды. Сәлеметсіздерме! Көңіл күйлерін жақсы ма? Сабаққа дайынсындар ма?
Оқушылардың алдындағы жеміс ағашы (Осы сабақта не күтесіңдер, ал неден қорқасындар?) | Оқушылар топқа «Мозайка» әдісі арқалы бөлінеді. Дөңгелекшенің 1- ші жағында сандар, екінші жағында әріптер. Сандар арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар стикерлерге өздерінің не күтетінің, тілегін, қорқыныш сезімдерің жазып, лимон мен алам ағашына жабыстырады. | Топқа бөліну
Жеке дара | АКТ (слайдтар, видеоролик)
«Жеміс ағаш» әдісі |
9 мин
| Мотивациялық кезең | Жаңа тақырыпты дамытудың ішкі мотивациясы. Сабақты түсіндіріп, мақсатымен таныстыру. Жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту | Мұғалім жаңа тақырыпты ашу үшінсуреттерді қию әдісі арқылы жаңа тақырыпқа шығады. «Жанды хат» тақырыпқа байланысты оқушылардың сөздермен жұмысы -Алдарындағы дөңгелекшелердің келесі жағындағы сөздерді құрастырсандар, жаңа тақырыптың аты шығады. | Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы өздері тақырыпты ашып, талқыға салады.
Топ ережесін құрастырады.
| Топпен
Топпен | Себет ойы әдісі, Цветограмма бағалау парағы арқылы |
10 мин
| Операциялық кезең. Мазмұнымен танысу | Тақырып бойынша жаңа мағлұматтар алу | Тақырыпты жақсы меңгеру мақсатында «Постер», «кластер» атты стратегиялар қолданылады. Сонымен қатар тақырып бойынша видеоролик қолданылады.
Оқушыларды бағалауБағалау жалпы цветограммада клеймен жабыстырылып жасалынады. «6 қалпақ» стратегиясы қолданылады. Онда тақырып бойынша әр бағыттағы сұрақтар қойылады.
Тақырып бойынша қосымша видео көріп, соныңда сұраққа жауап беру
| Оқушылар түрлі- түсті маркерлерімен кесте және сурет салып тақырыпты ашады. Мұнда олар топтық жұмыс атқарады.
Бағалау топтағы скипер қолдарындағы бағалау парағы арқылы бағалайды
Тақырып бойынша тест тапсырмасы алынады. | Топтық
Топ
Жеке дара | Стратегия Ментальды карта, ағаш болжамы |
2 мин | Үй тапсырмасы | 7. Деңгейлік тапсырма С1, С2, С3. 8. 8 парагрофты оқу
| Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазады. | Шағын топтық жұмыс | Шығармашылық жұмыс | |
3 мин | Рефлексия | Өзін- өзі бағалау, қорытынды | Графикалық рефлексия Орындау ұнады — Қиын болды — Онша ұнамады — Онша қиын болмады — Мүлде ұнамады — Қиын емес
| Оқушылар «Жетістік парағына» сабақтың қалай болғанын және ұнаған не ұнамағаның жазады |