Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гербі
4-сынып | ІІ тоқсан. 4-сабақ | Тақырыбы: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гербі | Мерзімі: 19.11. | |||
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: · Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру; · Сұрақтарға сауатты жауап беру; · Топпен жұмыс істеуге дағдылану; · Бағаның мазмұнын түсіну. | ||||||
Оқытуда қолданылатын модульдер, әдіс-тәсілдер: Диалогтік оқыту, сұрақ-жауап (ОмОЖТ); топтық жұмыс, «Ыстық орындық», (СТО); өзін-өзі бағалау (ОүБ); сөздікпен жұмыс (ЖЕСО), деңгейлік тапсырмалар (ТжДБО). | ||||||
Оқып-үйренудің нәтижесі: · Сөздік қорын кеңейтті; · Құрылысшы туралы баяндай алады; · Сыныптасына көмектесіп, өзінің көшбасшылық қасиеттерін көрсете біледі. | ||||||
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Көңіл-күй рефлексиясы; өзін-өзі бағалау. | ||||||
Бәрін қоса есептегенде: «Ыстық орындық» (кезекші) | ||||||
Негізгі дерек көздер: дәптер, оқулық, сөздіктер. | ||||||
Сабақ кезеңдері | ||||||
Уақыты | Жұмыс түрі | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||
І Ұйымдастыру кезеңі | ||||||
0,5 мин | 1.Психологиялық ықпал
| Амандасамын
Көңіл-күйлеріңіз қалай? | Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен. Амандасып алайық Бір жадырап қалайық.
Бас бармақты не көтереді, не түсіреді. | |||
2,5 мин | 3. Кезекшімен «Ыстық орындықта» сұхбаттасу
| Бақылаймын
| Кезекші ыстық орындыққа отырады, қалғандары кезекпен оған өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды. | |||
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
- Көрсетілім.
ІІІ Жаңа сабақ
- Деңгей бойынша топқа бөлу.
- Сөздікпен жұмыс: хормен оқу. Сөйлем не сөз тіркестерін құрастыру.
- Мәтінмен жұмыс: ДЖИГСО әдісі. 3-мин.(5-тапсырма)
ІV Бекіту. Тапсырмаларды орындау.
-Сен қайда тұрасың? -Ол қандай? -Онда қандай табиғи атақты жерлер бар? |
V Қорытынды
1-ертегі 2-мемлекет 3-қыран 4-бейбітшілік
|
«Кірпіш» ойынын ойнау. Оқушылар бір-біріне өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Тақта алдында 1 қатар оқушылары шығады, 2 мен 3-қатардағы оқушылар сұрақтар қояды. Дұрыс жауап берген оқушы алға жылжиды, мәреге бірінші жеткен оқушы-жеңімпаз.
- Көңіл-күй рефлексиясы.
VІ Үй жұмысы
39-бет өлең жаттау.
VІІ Бағалау
Өзін-өзі бағалау.
-Сен өзіңе қандай баға қоясың?
-Неге?
Мадақтау әдісін қолдану.
Балық Сиыр Етік Ән Сурет Кітап Үй Би |
-Сабақ аяқталды, сау болыңдар!