Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гербі

4-сыныпІІ тоқсан. 4-сабақТақырыбы: Қазақстан Республикасының

Мемлекеттік Гербі

Мерзімі: 19.11.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

·          Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру;

·   Сұрақтарға сауатты жауап беру;

·   Топпен жұмыс істеуге дағдылану;

·   Бағаның мазмұнын түсіну.

Оқытуда қолданылатын  модульдер, әдіс-тәсілдер:

Диалогтік оқыту, сұрақ-жауап (ОмОЖТ); топтық жұмыс, «Ыстық орындық», (СТО); өзін-өзі бағалау (ОүБ); сөздікпен  жұмыс (ЖЕСО), деңгейлік тапсырмалар (ТжДБО).

Оқып-үйренудің нәтижесі:

·  Сөздік қорын кеңейтті;

·     Құрылысшы   туралы баяндай алады;

·     Сыныптасына көмектесіп, өзінің көшбасшылық қасиеттерін көрсете біледі.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Көңіл-күй рефлексиясы; өзін-өзі  бағалау.

Бәрін қоса есептегенде:  «Ыстық орындық» (кезекші)
Негізгі дерек көздер: дәптер, оқулық,  сөздіктер.
Сабақ кезеңдері
УақытыЖұмыс түріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
І Ұйымдастыру кезеңі
0,5 мин1.Психологиялық ықпал

 

 

 

Амандасамын

 

 

 

 

Көңіл-күйлеріңіз қалай?

Мейірімді жүрекпен,

Ақпейілді тілекпен.

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық.

 

Бас бармақты не көтереді, не түсіреді.

2,5 мин3. Кезекшімен «Ыстық орындықта» сұхбаттасу

 

 

Бақылаймын

 

 

Кезекші ыстық орындыққа отырады, қалғандары кезекпен оған өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

  • Көрсетілім.

ІІІ Жаңа сабақ

  • Деңгей бойынша топқа бөлу.
  • Сөздікпен жұмыс: хормен оқу. Сөйлем не сөз тіркестерін құрастыру.

 

 

 

 

 

  • Мәтінмен жұмыс: ДЖИГСО әдісі. 3-мин.(5-тапсырма)

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV Бекіту. Тапсырмаларды орындау.

 

 

 

-Сен қайда тұрасың?

-Ол қандай?

-Онда қандай табиғи атақты жерлер бар?

 

 

V Қорытынды

1-ертегі

2-мемлекет

3-қыран

4-бейбітшілік

 

«Кірпіш» ойынын ойнау. Оқушылар бір-біріне өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Тақта алдында 1 қатар оқушылары шығады, 2 мен 3-қатардағы оқушылар сұрақтар қояды. Дұрыс жауап берген оқушы алға жылжиды, мәреге бірінші жеткен оқушы-жеңімпаз.

  • Көңіл-күй рефлексиясы.

VІ Үй жұмысы

39-бет өлең жаттау.

VІІ Бағалау

Өзін-өзі бағалау.

-Сен өзіңе қандай баға қоясың?

-Неге?

Мадақтау  әдісін қолдану.

Балық

Сиыр

Етік

Ән

Сурет

Кітап

Үй

Би

-Сабақ аяқталды, сау болыңдар!