Would you like some more tea?
Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы | Сыныбы | Күні |
Сматуллаева Б | Ағылшын тілі | Would you like some more tea? | 6 «а» | 17.10.14 |
Сілтеме | T.Аяпова English | |||
Жалпы мақсаты | Some,any -ді тиісті сөйлемдерге қой,қате сөзді тап,саналатын және саналмайтын зат есімді ажырат,кестені толтыр | |||
Күтілетін нәтиже | Some,any -ді тиісті сөйлемдерге қояды,қате сөзді табады,саналатын және саналмайтын зат есімді ажыратады,кестені толтырады | |||
Ресурстар | Смайликтер, суреттер | |||
Тапсырмалар |
| |||
Кейінгі оқу | Ex:6 Ask and answer questions , words |
Мұғалімнің жазбасы
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||||||||
Кіріспе
|
Our school is very good. We have here tasty food: pizza , bacon , salad , ham porridge ,sausage , soup and jam milk and coffee , juice and tea For my teachers, friends and me.
|
| |||||||||||||||||||||||||
Тұсаукесер | -Before we’ll start I want to know… -What do you like? (For example, I like cakes I like to drink juice ) Would like \ would love Нақты уақытты және сол уақыттағы іс-әрекетті көрсетеді Would you like some more tea? Yes, please. No, thanks Like – адамның жалпы ұнататын іс-әрекетін білдіреді I like apples . He likes bananas Жаңа тақырып түсінікті ме? Сары және жасыл түсті көтергендерге сұрақ қойып, түсінбегендерін түсіндіру | Тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерге жазып алады Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа жауап береді
Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз жерлер бар Төмен түсірілген-түсінбедім | |||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім
| Жeке жұмыс (жазбаша) 1. Guess what each words
mah ham kilm milk ofecef coffee tae tea cejiu juice tocarr corrot yohen honey gepdiror porridge tertub butter esehec cheese
2.Put some or any in the correct place in each sentence 1) Would you like coffee? Ex: Would you like some coffee? 2) Is there wine in the fridge 3)Are there eggs? 4)There aren’t biscuits Жұптық жұмыс (ауызша) Make up the dialogue Топтық жұмыс Complete the chart using the words
| Тыңдайды,тапсырманы орындайды дәптерге жазып алады
Тыңдап, орындайды
Тыңдайды ,рольге бөлініп оқиды Бір-бірімен әңгімелеседі Тапсырманы топта орындайды Әр жаттығу орындалғанда оқушыларды формативті бағалап отырады | |||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті (3минут) | Әуенге қосылып сергіту жаттығу | Әуенге қосылып билейді | |||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бөлім | Жеке жұмыс (жазбаша) Test | Дайын болған оқушы бағдаршамның жасыл түсін көтереді
| |||||||||||||||||||||||||
Бағалау (2минут) | Өзін-өзі бағалау | Бағалау парақшаларын толтырып, мұғалімге өткізеді | |||||||||||||||||||||||||
Рефлексия (2минут) | Кері байланыс | Стикерге пікірлерін жазып кетеді | |||||||||||||||||||||||||
Үй жұмысы (1минут) | 6- жаттығу жаңа сөздер | Жазбаша орындау, жаттау |