What time is it?
Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы | Сыныбы | Күні |
Нурмуратова А.М. | Ағылшын тілі | What time is it? | 5 «а» | |
Сілтеме | Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж. | |||
Жалпы мақсаты | Оқушыларға уақыт сұрауды үйрету және шылаулармен таныстыру | |||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар шылауларды пайдаланып уақыт сұрауды білетін болады | |||
Ресурстар | Бағдаршам, смайликтер, сағат, | |||
Тапсырмалар |
| |||
Кейінгі оқу | 10-жаттығу |
Мұғалімнің жазбасы
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Кіріспе (5минут) |
This is mother, kind and beautiful, This is father, kind and tall, This is brother, handsome, This is sister, not very tall. This is baby sweet and small, These are the family one and all!
|
|
Тұсаукесер (8минут) | Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді
Сары және жасыл түсті көтергендерге сұрақ қойып, түсінбегендерін түсіндіру | Тыңдайды, қайталайды, сұраққа жауап береді. Шылаулардың қолданылуын жазып алады
Бағдаршам арқылы өзін-өзі бағалайды Жасыл-толық түсіндім Сары-әлі де түсініксіз жерлер бар Қызыл-түсінбедім |
Негізгі бөлім (17минут) | Топтық жұмыс: әр топқа А3 форматта салынған сағаттың суреттері бар (уақыт) тапсырмалар таратылады Ex.2 Ex.4 Жұптық жұмыс
| Уақыттың қанша болғанын әр сағаттың жанына жазып, сынып алдында оқиды
Тыңдап, жұптасып оқиды 3-жаттығуды қолданып, көрсетеді Жаңа тақырыптың тілдік құрылымын пайдаланып, екеуара сөйлеседі |
Сергіту сәті (2минут) | Музыка ырғағымен жаттығу жасау | Музыка ырғағымен жаттығу жасайды |
Қорытынды бөлім (8минут) | Ex.9 | Қазақстанның әр қалаларындағы уақытты сұрап, бір-бірімен әңгімелеседі |
Бағалау (2минут) | Топта бағалау | Бағалау парақшаларындағы бағаны не үшін қойғандарын дәлелдейді |
Рефлексия (2минут) | Кері байланыс | “Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып кетеді |
Үй жұмысы (1минут) | 10-жаттығу | Жазбаша орындау |