Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау 5 сынып
Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау 5 сынып | ||||||||
Р/с | Сабақтың тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
| Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | Барлығын қоса алғанда, бағалау | Негізгі дерек көздер
|
1 | What is this? | 1.What is this? тақырыбы туралы мағұлмат беру. 2 Артикльді және сілтеу есімдігін қолданып сұрақ қоюды және жауап беруді үйрену. 3.Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. | · 1.«Ой қозғау» (сұрақ –жауап). · 2.Топтық жұмыс (концептуалдық кесте,сызба) · 3.Жұптық жұмыс (Пилот,штурман) · 4.АКТ (слайд) · 5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) | Аудио, видео таспаларын тыңдату.Сөздік беру,сөйлемді немесе сөзді аударып беру. | 1.What is this? тақырыбы туралы ағылшын тілінде білетін болады. 2. Жаңа сөздерді оқып,белгілі артикльді (а/аn) және сілтеу есімдігін (this, that) қолдана отырып сөйлем құрастыруды,түстердің ағылшын тілінде атауын үйренеді. 3.Топта бірлесіп жұмыс жасай алатын болады. | 1.Мадақтау 2. Екі жұлдыз, бір ұсыныс 3.Пилот штурман арқылы бағалау 4.Бағдаршам әдісі арқылы бағалау
| Ашық сұрақтар
| Ағылшын тілі 5 сынып, Алматы «Атамұра» 2010 оқулығы, сөздіктер, интернет
|
2 | Have you got a camera? | 1.Оқушыларға Have you got a camera? тақырыбы туралы ақпарат беру. 2.Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын және, «Сan» модальді етістігін үйрену. 3. Топта бір-бірінің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу.
| · 1.Миға шабуыл(сұрақ жауап) · 2. Топтық жұмыс ( концептуалдық кесте,сызба) · 3.АКТ слайд · 4. Жұптық жұмыс (кесте толтыру) · 5. Жеке жұмыс · (эссе жазу) · Кері байланыс | Сөздік пен жұмыс,аудио, видео тыңдату. | 1.Оқушылар have you got a camera? Тақырыбы туралы білетін болады. 2. 2.Have you got a camera? сұрағымен Yes, I have, No, I haven’t болымды, болымсыз жауаптарды,және жаңа сөздерді, Саn модаль етістігінің қолданылуын үйренеді. 3.Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай алатын болады. | 1.Мадақтау 2 Екі жұлдыз бір ұсыныс 3.Дайын үлгі жауап бойынша бағалау 4.Бармақпен бағалау | Кеңейтілген тапсырма, Блум таксономиясы | Оқулық, интерактивті тақта, маркер, түрлі түсті бояу компьютер.
|
3 | What is your mother like? | 1.What is your mother like? Тақырыбы туралы мағұлмат беру. 2.Жаңа сөздерді және арнайы сұрақ қоюды,сын есімді үйрену. 3.Топтық қарым –қатынас мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу. | · 1.Ой қозғау(ыстық орындық) · 2. Топтық жұмыс(диалогті талқылау) · 3. АКТ (слайд,видео роликтер көрсету) · 4.Жұптық жұмыс (Пилот,штурман) · 5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) · Кері байланыс | Аудио, видео таспаларын тыңдату.Сөздік пен жұмыс. | 1.Оқушылар what is your mother like? тақырыбы туралы білетін болады. 2. Сын есім сөздерін қолданып, What is…? сұрағы арқылы ата-анасы,туған –туыстары туралы сұрақ қоюды үйренеді. 3.Топта бір-бірінің пікірін тыңдайды,ынтымақтаса жұмыс жасайаалатын болады. | 1.Мадақтау, 2.Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағлау. 3.Бағдаршам арқылы бағалау | Бірлескен топтық жұмыс | Оқулық,интерактивті тақта,интернет,грамматикалық кесте. |
4 | What time is it? | 1.Оқушыларға What time is it? тақырыбы аясында ақпарат беру. 2.Ағылшын тілінде уақыттың айтылуын,жазылуын және тақырыпқа сай жаңа сөздерді үйрену. 3.Топта ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу. | 1.Миға шабуыл (сұрақ жауап) · 2 Топтық жұмыс · ( кесте,сызба) · 3. АКТ (слайд, видео ролик көрсету) · 4.Жұптық жұмыс · (кеңейтілген тапсырма) · 5. Жеке жұмыс(ашық сұрақтар) · Рефлексия | Аудио жазбалар тыңдату, суреттерді бейнелеу, сөйлемді немесе сөзді аударып беру. | 1.Оқушылар What time is it? тақырыбы туралы білетін болады. 2. Ағылшын тілінде уақыттың айтылуын,жазылуын at,to.past,about, quarter предлогтарын қолдану арқылы үйренеді. 3.Топта бірлесіп жұмыс жасай алатын болады. | 1.Мадақтау, 2.Екі жұлдыз,бір ұсыныс 3Дайын үлгі жауап бойынша бағалау 4 .Смайликтер 5.Суммативті бағалау | Ашық сұрақтар, Құзырлық тапсырма
| Оқулық,интерактивті тақта,интернет,грамматикалық кесте |